1. احمدپور داریانی، محمود و مقیمی، سید محمد (1385). "مبانی کارآفرینی"، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
2. اردکانی، سعید، حاتمینسب، سید حسین، طالعیفر، رضا (1389). خلاقیت و رفتار کارآفرینانه، مدیریت تکنولوژی،کنفرانس خلاقیت شناسی، مدیریت و مهندسی نوآوری.
3. اعرابی، سید محمد (1384). تبیین عوامل موفقیت و ارائه الگوی مناسب کارآفرینان در بازار ایران، مجموعه مقالات اولین کنگره کارآفرینی در بخش بهداشت و درمان، تهران: سیمای فرهنگ.
4. حمیدیزاده، محمدرضا (1375). نیازها، بهرهوری و توسعه، شیوههای عملی ارتقای بهرهوری نیروی انسانی، مرکز آموزش مدیریت دولتی، چاپ اول.
5. رضائیان، علی (1380). مبانی سازمان و مدیریت چاپ سوم . تهران: انتشارات سمت.
6. زالی، محمدرضا ، مدهوشی، مهرداد، کردنائیج، اسدالله (1386). ارزیابی مشخصههای کارآفرینی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران)؛ فصلنامه مدرس علوم انسانی، ویژهنامه مدیریت، پاییز1386.
7. سعیدی مهرآباد، محمد، مهتدی ، محمد مهدی (1387). تأثیر آموزش کارآفرینی بر توسعهی رفتارهای کارآفرینانه (مطالعه موردی:آموزشهای کارآفرینی وزارت کار و امور اجتماعی)، توسعه کارآفرینی، سال اول، شماره دوم، زمستان 1387.
8. صفری، سعید، سمیعزاده، مهدی، (1391). نیازسنجی آموزش دانش و مهارت کارآفرینی در رشتههای علوم انسانی، نشریه علمی پژوهشی فناوری آموزش، دوره 7، شماره 1.
9. فرهنگ اصطلاحات کارآفرینی، (1384). مرکز انتشارات سازمان سنجش آموزش کشور.
10. کردنائیچ، اسدالله و همکاران، (1386). ابزار سنجش ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان. تهران: انتشارات مرکز کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس.
11. Byer, Tom, Kist, Heleen and Sutton, Robert I (1997). Characteristics of the Entrepreneur: Social Creatures, Not Solo Heroes, The Handbook of Technology Management. Richard C. Dorf (Ed.), CRC Press LLC: Boca Raton, FL.
12. Cochran, T.(1968).Entrepreneurship ,In D.L.Sills (ed). International Encyclopedia of the Social Sciences, New York :Free Press.
13. Guerrero M., J. Rialp & D. Urbano (2006). The impact of desirability and feasibility on entrepreneurial intentions: A structural equation model, Estudios De Economia Aplicada, Vol. 24 ,NO , 2 pp 509-523.
14. Katz J.A. (2003), The chronology and intellectual trajectory of American entrepreneurship education, Journal of Business venturing, Vol.18, No.2,2003, pp.283-300.