1. اخوان صراف، احمد رضا، شیخبهایی، حسین (1385). تبیین جایگاه مدیریت صنعتی در ایجاد و توسعه بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط، اولین همایش ملّی مدیریت صنعتی، تهران.
2. امیراحمدیان، بهرام (1373). آسیای میانه و حدود آن. فصلنامه مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز، سال 3، شماره 5.
3. حسینقلیپور، طهمورث، آقازاده، هاشم (1384). برنامهریزی استراتژیک برای موسسات کوچک و متوسط. فصلنامه پژوهشهای بازرگانی، شماره 35.
4. حقیقی، محمد، فریبرزیان، محمود، نجفی مجد، صمد (1387). شناسایی عوامل تعیینکننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذایی. فصلنامه مدیریت بازرگانی، دوره 1، شماره1.
5. رحمان سرشت، حسین (1385). تشخیص عوامل انگیزش کارکنان بر اساس نظریه دی اچ و روم، انتشارات دواوین چاپ اول.
6. شفیعی، تهران:موسسه فرهنگی رسا.
7. شیرازیان، زهرا (1384). بررسی ارتباط میان عملکرد شرکتهای سرمایهگذاری با اندازه و رتبه نقدشوندگی آنها، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
8. صنوبری، محمد (1388). مقدمهای برسرمایه انسانی. دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، سال6، شماره 22.
10. کیانی، هژبر و بهار، کامبیز (1381). رابطه سرمایهگذاری بخش خصوصی و دولتی در ایران، فصلنامه پژوهشهای اقتصادی ایران، شماره 10.
11. ملکی نژاد، امیر (1385). تحلیلی بر نقش صنایع کوچک ومتوسط در توسعه اقتصادی. فصلنامه راهبرد یاس، شماره 8.
12. ناصحیفر، وحید، سعادت، محمدرضا، سوری، امیررضا (1390). ارائه و آزمون مدل سنجش آمادگی الکترونیکی در صنایع کوچک و متوسط مواد غذایی ایران، فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، شماره 16.
13. ناصحیفر، وحید، سعادت، محمدرضا، عباسی، زهرا (1389). شناسایی توانمندیهای منطقهای بنگاههای کوچک و متوسط. مجله بررسیهای بازرگانی، شماره 42.
14. وجدانیطهرانی، هدیه، رکنالدین افتخاری (1384). سنجش اثربخشی سرمایهگذاریهای تحقیقاتی و فیزیکی بر ارزش افزوده بخش صنعت و معدن، فصلنامه مدرس علوم انسانی، شماره 20.
15. یونیدو (2003). استراتژی افزایش مشارکت موثر و رقابتی بخش صنایع کوچک و متوسط در اقتصادی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران. مترجم: عبدالرضا شقاقی و مسعود
16. Abdul Raheman and Mohamed Nasr (2007). Working Capital Management And Profitability – Case Of Pakistani Firms.. International Review of Business ResearchPapers Vol.3 No.1. March, Pp.279 – 300
17. Alimrdany Omran (2006). Estimation of Public and Private Investment andEffect on Iran Economic Growth, MA Thesis Ferdowsi University. (InPersian)
18. Arugaslan, O., E. Edwards, and A. Samant (2007). “Evaluating Large USBasedEquity Mutual Funds Using Risk-Adjusted Performance Measures”,International Journal of Commerce and Management Vol. 17, No. 1/2,:6-24.
19. Blijer and Khan (1984). "Government policy andprivate investment in developing countries" IMF staffpapers, Vol:31.
20. Dave Crick and Shiv Chaudhry (1997). “Export Problems and Government Assistance Required by UK Exporters: An Investigation into the Effect of Ethnicity” Intl Jnl of Entrepreneurial Behaviour & Research, Vol.3,No. 1, pp. 3-18.
21. Diamantopolous, A. B. B. Schlegelmilch and K. Y. Katy Tse, (1993).“Understanding the Role of Export Marketing Assistance: Empirical Evidence and Research Needs” European Journal of Marketing, Vol. 27, No. 4,.5-18.
22. Dolors A.(2003). "The impact of R&D on productivity in Uk manufacturing";Peresented at the Royal Economic Society's Annual Conference, Monday 9 April 2003.
23. Emadzade Mostafa, Baktush Foroozan (2005),The Impact of Education on the Industrial Sector Value- Added, Journal of Knowledge & Development, No. 16. (In Persian)
24. Goitom Tesfom & Clemens Lutz,(2006). “A Classification of Export Marketing Problems of Small and Medium Sized anufacturing Firms in Developing Countries”, nternationalJournal of Emerging MarketsVol. 1,No. 3.262-281.
25. I.Lazaridis and D.Tryfonidis (2006). Relationship Between Working CapitalManagement and Profitability of ListedCompanies in the Athens Stock Exchange.Journal of Financial Management andAnalysis, Vol. 19, No. 1, January-June .
26. Leonidou Leonidas C., Constantine S. Katsikeas,Dayananda Palihawadana and StavroulaSpyropoulou, (2007). “An Analytical Review of theFactors Stimulating Smaller Firms to Export”,International Marketing Review,Vol. 24, No.6, pp.735-770.
27. Lilly M. T. , Obiajulu U. E. Ogaji S. O. T,. Probert S. D.;(2007). Total-productivity analysis of a Nigerian petroleum-product marketing company; Applied Energy, No.84.
28. Liu, X. & H. Zou. (2008). The Impact of Foreign Greenfield FDI and Emerges and Acquisitions on Innovation in Chinese High-Tech Industries. Journal of world business, 43: 352-364.
29. Looi.Hong Cheong (2005). E-Commerce Adoption in Brunei Darussalam: AQuantitative Analysis of Factors Influencing Its Adoption,Communications of the Association for Information Systems (Volume 15) 61-81.
30. M. Anand & C. Prakash gupta.(2002). "Working capital Performance of Corporate India: An Empirical for the year 2000-2001 "management and accounting research January – June 2002.
31. McDonald M. (2004). Marketing plans: How to prepare them, how to use them;Butterworth-Heinemann, Oxford.
32. Muchie Mammo And Li Xing: Globalization(2006).Inequality, And The Commodification Of Life AndWell-Being , London, Adonis & Abbey Publisher.
33. Neely A . , Al Najjar M .(2006). Management learning not management control: Thetrue role of performance measurement; California Manage, Vol 48 ,No. 3.
34. Peter P., Olsen J.(2005). Consumer behavior and marketing strategy ; 7th ed, , McGraw-Hill International LTD. New York.
35. Shin, H.H and Soenen, L. (1998).“Efficiency of Working Capital Managementand Corporate Profitability”, FinancialPractice and Education, Vol 8 No 2,: 37-45.
36. Soltani, B, A. M. Birang, S. H. Tabatabaeian(2003). "The Importance and Rolesof Science Parks in the National Innovation System", XX IASP WorldConference on Science and Technology Parks, Lisboa, Portugal, June.
37. Swinkels, L., P. Rzezniczak, (2009). ”Performance Evaluation of PolishMutual Funds Managers”, International Journal of Emerging Markets, Vol.4, No. 1, Pp: 26-42.
38. Woodburn D.(2006). Insights from practice marketing measurement action researchmodel; Measuring Business Excellence, Vol.10, No.2.
39. Yujun, Y., Jinsong, Z., Li, W. and LiPing C. (2006). "Internet-based collaborative product development chain for networked product development", International Journal of Advance manufacturing Technology, Vol.28:845.