1. انواری رستمی، ع. ا. (1375). آشنایی با مبانی سیستمهای اطلاعات مدیریت. تهران: طراحان ناشر.
2. دولتی میاب، ب. (1393). طراحی و تبیین مدل سنجش رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک. تهران: (رساله دکترا)، دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی تهران.
4. رضاییان، ع. (1384). تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم (چاپ هشتم). تهران: انتشارات سمت.
5. رضاییان، ع. (1384). سیستم اطلاعات مدیریت (مدل سازی اطلاعات) (چاپ پنجم). تهران: سمت.
6. زارع، ع. (1389). ارایه مدل موفقیت سیستمهای برنامهریزی منابع سازمان در سازمانهای بهکارگیرنده اینگونه سیستمها در ایران. تهران: (پایان نامه کارشناسی ارشد)، دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی.
7. زیدهی، م. ح. (1392). نقش سیستمهای اطلاعاتی مدیریت در سازمانهای امروزی. دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین. گرگان.
8. سیادت، سید حسین و مظاهری، الهام (1394). کاربرد راهکارهای برتر در بازمهندسی فرآیند نظام پیشنهادها در شرکت بهرهبرداری متروی تهران، چشمانداز مدیریت دولتی، شماره 18، 116- 93.
9. سیادت، سید حسین؛ جهانی، سعیده؛ و شفاهی، سارا (1394). مهندسی مجدد و بهبود فرآیندها در سازمان شهرداری (مطالعه موردی: شهرداری مشهد)، اولین همایش ملی چالشهای مدیریت فناوری اطلاعات در سازمانها و صنایع، تهران، ایران.
10. کشتهگر، ع. جعفری، ح.، و کرمی مهر، م. (1392). ارزیابی موفقیت سیستمهای اطلاعاتی سازمان آموزش و پرورش استان فارس با بهکارگیری مدل اصلاح شده دلون و مک لین. اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت، شیراز، موسسه بینالمللی آموزشی و پژوهشی خوارزمی.
11. لاودن، ک. و لاودن، ج. (2006). سیستمهای اطلاعات مدیریت: اداره کردن بنگاههای دیجیتالی. (ا. هرمزی, مترجم) تهران: انتشارات به آوران.
12. موحدی, م., و عاسبی, م. (1377). بررسی تطبیقی نقش مدیران عالی در پیادهسازی و بهکارگیری سیستمهای اطلاعاتی با تاکید بر DSS در سیستمهای دولتی ایران و خارج از کشور. دانش مدیریت11 (43)، 24-52.
13. نیک نفس، ع.، و الهی، ش. (1389). مدل سنجش موفقیت نرمافزارهای متن باز در ایران: دیدگاه رضایت کاربران نهایی. فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، 83-102.
14. Delone, w., & Mclean, E. (2003). The DeLone and McLean model of information systems success: a ten-year update. J Manag Inf Syst, 19(4), 9-30.
15. Ismail Sahin, M. S. (2008). Considering Students’ Perceptions: The Distance Education Student Satisfaction Model. Educational Technology & Society, 216-233.
16. Ives B, O. M. (1983). The measurement of user information satisfaction. Commun ACM, 26(10), 785–793.
17. Ives, & Olson. (1984). User involvement and MIS success: a review of research. management science.
18. Narasimhaiah Gorla a, T. M. (2010). Organizational impact of system quality, information quality, and service quality. Strategic Information Systems.
19. Petter SDW, D. W. (2008). Measuring information systems success: models, dimensions, measures, and interrelationships. Eur J Inf Syst, 17, 236-263.
20. Poelmans, S., Reijers, H. A., & Recker, j. (2013). Investigating the success of operational business process management systems. NewYork: Inf Technol Manag.
21. Seddon, P., & Kiew, M. S. (1996). A partial test and development of Delone and mclean’smodel of IS success. Australia: Australian Journal of Information Systems.
22. Siadat, S. H., and F. Ghaffari, (2015). Banking Processes Need Reengineering. Asian Journal of Research in Banking and Finance, 5(2), 1 - 11.
23. Siadat, S. H., and Hemmati, R. (2014). Improving Business Processes by Best Practices (A Case Study of Bank Commercial Civil Partnership Process), Management and Administrative Sciences Review. 3(5), 683 – 699.