1. آرمسترانگ، مایکل (1381). مدیریت استراتژیک منابع انسانی (راهنمای عمل). ترجمه اعرابی، سید محمد و ایزدی، داود، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
2. برادران حسنزاده، ر.، نژاد ایرانی، ف.، و لطف اللهی حقی، م. (1388). بررسی تطبیقی تأثیر معیارهای عملکرد مالی بر تصمیم گیری مدیران بانکها (دولتی و غیردولتی) با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی(AHP). فراسوی مدیریت، سال سوم، شماره 11، ص ص 211- 185.
3. بهمنی، ب.، ناظمی گلیان، س.، ناظمی، س.، و بهمنی، ا. ح. (1387). نقش فناوری اطلاعات در بدست آوردن اهداف استراتژیک سازمان. (پژوهشگر) فصلنامه مدیریت، سال پنجم، شماره 12.
4. رضایی، ف.، و عیسی زاده، خ. (1389). نقش سرمایه فکری بر انعطاف پذیری و عملکرد مالی شرکتها با در نظر گرفتن متغیر تاخیر زمانی. سال اول، شماره دوم، ص ص 15 تا 26.
5. روستا، ا.، ونوس، د.، و ابراهیمی، ع.( 1383 ). مدیریت بازاریابی. تهران: انتشارات سمت، چاپ چهارم.
6. ریاحیبلکویی، ا. (1390). تئوریهای حسابداری. مترجم علی پارسائیان، انتشارات ترمه، تهران.
7. قره چه، م.، و ابوالفضلی، ا.(1386). بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل راهبردی داخلی برای کسب مزیت رقابتی. پیام مدیریت، شماره 25، ص ص 65-33.
8. کشاورز، م.، رحیمی، م.، و سلیمی، م. (1389). نقش مراکز تحقیق و توسعهی(R&D) در نظام نوآوری. نشریه صنعت و دانشگاه، سال سوم، شماره 7 و 8.
9. کاتلر، ف.، و آرمسترانگ، گ. (1380). اصولبازاریابی. مترجم علی پارسائیان، تهران، انتشارات جهان نو، چاپ اول.
10. Barney, J.B., Wright, M., & Ketchen Jr. (2001). The resource-based view of the firm: ten years after 1991. Journal of Management 27, 625–641.
11. Cao, Q., & Dowlatshahi, S. (2005). The impact of alignment between virtual enterprise and information technology on business performance in an agile manufacturing environment. Journal of Operations Management 23 (5), 531–550.
12. Coates, T.T., & McDermott, C.M., (2001). An exploratory analysis of new competencies: A resource based view perspective. Journal of Operations Management 20, 435–450.
13. Gursoy, D.,. & Swanger, N. (2007). Performance-enhancing internal strategic factors and competencies: Impacts on financial success. Hospitality Management 26, 213–227.
14. Hausman, W.H., Montgomery, D.B., & Roth, A.V. (2002). Why should marketing and manufacturing work together? Some exploratory empirical results. Journal of Management Operations 20, 241–257.
15. Koys, D. (2003). How the achievement of human-resources goals drives restaurant performance. Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly 44 (1), 17–24.
16. Merchant, K.A. (1985). Control in Business Organizations. Pitman, London.
17. Okumus, F. (2004). Potential challenges of employing a formal environmental scanning approach in hospitality organizations. International Journal of Hospitality Management 23 (2), 123–143.
18. Rivard, S., Raymond, L., & Verreault, D., (2006). Resource-based view and competitive strategy: an integrated model of the contribution of information technology to firm performance. Strategic Information Sytems 15 (1), 29–50.
19. Sher, P.J., & Yang, P.Y. (2005). The effect of innovative capabilities and R&D clustering on firm performance: the evidence of Taiwan’s semiconductor industry. Technovation 25, 33–45.
20. Tuomela, T.S. (2005). The interplay of different levers of control: a study of introducing a new performance measurement system. Management Accounting Research 16, 293–320.