1. ابراهیمپور، ح؛ خلیلی، ح؛ حبیبیان، س (1390). بررسی نقش مدیریت استراتژیک در کارآفرینی سازمانی؛ پژوهشهای مدیریت سال سوم. شماره 9.
2. ابراهیمپور،ح؛ حبیبیان، س؛ (1391). الگوی جامعی از کارآفرینی استراتژیک در کسبو کارهای نوپا؛ کنفرانس ملی.
3. ابراهیمپور، ح؛ صالحی صدقیانی، ج؛ خلیلی، ح (1390). بررسی رابطه کارآفرینی سازمانی و عملکرد تجاری شرکت پتروشیمی تبریز؛ پژوهشهای مدیریت عمومی سال چهارم، شماره سیزدهم.
4. احمدی و همکاران (1382)، نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک، چاپ پنجم، انتشارات تولید دانش.
5. اکبری، ا (1391). مهارتهای مدیریتی و نقش آن در نوآوری شرکتهای کوچک و متوسط؛ کنفرانس ملی.
6. ابراهیمنژاد، م؛ قادری، ش؛ قادری (1391). بررسی رابطه بین اقدامات مدیریت استراتژیک و کارآفرینی؛ کنفرانس ملی.
7. باقری، دلپسند (1391). طراحی مدل شناسایی، ارزیابی و تعیین قابلیتهای استراتژیک: پژوهشی در شرکت ایران خود رو؛ کنفرانس ملی.
8. برایسون، جان ام، برنامهریزی استراتژیک بر سازمانهای دولتی و غیرانتفاعی، ترجمه عباس منوریان، مرکز آموزش مدیریت دولتی 1372، چاپ اول.
9. بهرامی، س؛ رجاییپور، س؛ آقا حسینی، ت؛ نصرآبادی، ح (1390). تبیین رابطه کارکردهای مدیریت استراتژیک منابع انسانی و نواوری فنی در دانشگاههای دولتی استان اصفهان، پژوهشنامه مدیریت تحول، سال سوم، شماره 6.
10. پورصادق، ن؛ یزدانی، ب (1390). تاثیر قابلیت تفکر استراتژیک مدیران ارشد بر موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط؛ مطالعات مدیریت راهبردی، شماره7، 159-143.
11. پیرس و رابینسون (1389). برنامهریزی و مدیریت استراتژیک، چاپ ششم، مترجم دکتر سهراب خلیلی شورینی، انتشارات یادواره کتاب.
12. تحلیل رابطه و تأثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی در گروه صنعتی سدید).
13. حسنیمقدم، ص؛ رضاییمقدم، ع؛ یوسفپور، عبدالهی، س (1390). ارائه یک مدل مفهومی از توسعه کارآفرینی در بستر مدیریت شهری کنفرانس برنامهریزی و مدیریت شهری.
14. حسینی، (1391). توانمندسازی کارکنان: گامی به سوی ترویج و توسعه کارآفرینی در سازمانها کنفرانس ملی.
15. دیوید، ف؛ مدیریت استراتژیک، چاپ بیستم (1379). مترجم: پارسائیان و اعرابی، دفتر پژوهشهای فرهنگی.
16. رحمان، ح؛ هاشمی، ک (1389). فرآیند و استراتژی نوآوری در شرکتهای عمرانی ایران؛ چشمانداز مدیریت، شماره 29، 279-275.
17. زنگانه، ی؛ کیانی، ع (1392). فرآیند برنامهریزی استراتژیک(
www.itpaper.ir)تاریخ دریافت 1392.11.6.
18. سالار ، ج؛ سازواری، م (1391). تبیین نقش کارآفرینی و نوآوری در توسعه اقتصادی شرکتهای کوچک و متوسط؛ کنفرانس ملی.
19. سیفی،م؛ کوزه چیان،ه؛ احسانی، م؛ سیفی،م (1391). تاثیر ساختار کارآفرینانه بر اثربخشی سازمانی در سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران، مطالعات مدیریت ورزشی شماره 13، 236-215.
20. صادقزاده، ح؛ ولی نتاج، ن (1391). بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی در شرکتهای شهرک صنعتی بابلسر کنفرانس ملی.
21. علمبیگی، ا؛ ملکمحمدی، ا؛ مقیمی، م (1388). بررسی عوامل سازمانی موثر بر توسعه کارآفرینی سازمانی در سازمان ترویج کشاورزی؛ مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران.
22. علیمردانی، م؛ قهرمانی،م؛ ابوالقاسمی، م (1389). بررسی رابطه میان ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی)، فصلنامه رهیافتی نو در مدریت آموزشی سال دوم. شماره سوم. 144-131.
23. کاظمی، م؛ قاسمی، ح؛ رستم بخش، م (1390). شناسایی و تحلیل موانع رفتاری کارآفرینی سازمانی در سازمان تربیت بدنی (وزارت ورزش) کشور، پژوهشهای مدیریت ورزشی و علوم حرکتی سال اول شماره 2.
24. گیوریان، ح؛ دیندار، ف؛ (1390). بررسی تاثیر اجرایی مولفههای مدیریت استراتژیک بر اثربخشی آموزشگاهها؛ فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات مدیریت آموزشی سال دوم شماره چهارم.
25. مدهوشی، م؛ ساداتی، ع (1390). بررسی اثرگذاری فرآیند مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: کسبوکارهای کوچک و متوسط شرق مازندران)، توسعه کارآفرینی سال سوم شماره دوازدهم، 26-7.
26. مقدمهای بر فرآیند مدیریت راهبردی. تهران: دانشگاه تهران 1384.
27. ناهید، م (1391). چیستی و چرایی کارآفرینی و کارآفرینی سازمانی در یک نگاه؛ بررسیهای بازرگانی شماره 34.
28. نصیری یار، م (1388). سه رویکرد برتر در مدیریت استراتژیک، ماهنامه تدبیر سال هفدهم شماره 173.
29. یارمحمدزاده، پ؛ سیادت، ع؛ هویدا، ر؛ نصرآبادی، ب (1390). تعیین روابط چندگانه میان فرآیند مدیریت استراتژیک و مولفههای سرمایه فکری در دانشگاههای دولتی اصفهان، فصلنامه انجمن آموزش عالی ایران سال سوم شماره 2.
30. یداللهی، ج (1391). مدیریت و ارزیابی عملکرد کارآفرینی سازمانی سپیدار،sepidarsystem.com
www.
31. Aktan, B. & Bulut C. (2008). Financial performance Impact of Corporate Entrepreneurship in Emerging Markets: A Case of Turkey, European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences, 12, 69-79.
32. Akio, Tokuda (2005). The Critical Assessment of the Resource-Based View of Strategic Management: The Source of Heterogeneity of The Firm, Ritsumeikan International Affaris.3, 125-150.
33. Hughes M. & Morgan R. E. (2007). Deconstructing the relationship between entrepreneurial orientation and business performance at the embryonic stage of firm growth, Industrial Marketing Management, 36, 651–661.
34. Kraus Sascha & KauranenIlkka (2009). Strategic management and entrepreneurship: Friends or foes?, Int. Journal of Business Science and Applied Management, 4, 37-50.
35. Ferreira, j (2008). Corporate Entrepreneurship: a Strategic and Structural Perspective
36. Irelan R. D. & Webb, J. W. (2009). Crossing the great divide of strategic entrepreneurship: Transitioning between exploration and exploitation, Business Horizons, 52, 469-479.
37. Lee, Sang M., Lim, Seongbae (2009). Entrepreneurial orientation and the performance of service business, service business, 3:1–13.
38. Li, Yong-Hui, Huang, Jing-Wen, Tsai, Ming-Tien (2009). Entrepreneurial orientation and firm performance: The role of knowledge, creation process, Industrial Marketing Management, 38, 440–449.
39. Michael A. Hitt, R. (2010). Duane Ireland, S. Michael Camp, Donald L. SextonStrategicEntrepreneurship: Integrating Entrepreneurial a Strategic Management Perspectives.
40. Nicolai J. Foss Jacob Lyngsie SMG W. P. (2011). The Emerging Strategic Entrepreneurship Field: Origins, Key Tenets and Research Gaps.
41. Tanţău, A. (2008). Common dimensions for entrepreneurship and strategy: the need for strategic entrepreneurship, Management & Marketing, 3(1), 73-80.