1. احمدی، جعفر) 1375). از موج به اوج: بحثی پیرامون هوش معنوی و معنیداری زندگی، همایش ملی معنیداری زندگی، شماره 2، ص 2.
2. آراسته، حمیدرضا، نوه ابراهیم، عبدالرحیم، مطلبی فرد، علیرضا (1390). بررسی وضعیت رعایت اخلاق آموزشی اعضایی هیئتعلمی دانشگاههای دولتی شهر تهران، فصلنامه راهبرد فرهنگ سال دوم و سوم، شمارههای 8 و 9
3. جی، کیگان، (2008). مدیریت بازاریابی جهانی، عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی، 4. کنت بلانچارد، سه کلید توانافزایی، فضل آ... امینی، نشر فرا، 1379.
5. جوادیان زهرا (1390). رابطه قرارداد روانی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی با رفتارهای غیراخلاقی با توجه به نقش تعدیلکننده فرصت اعتراض به بیعدالتی؛ رویکرد تخلیه فشار، یافتههای نو درروان شناسی، سال پنجم، شماره 20.
6. خلعتبری، محمدجواد (1385). آمار و روش تحقیق، انتشارات پردازش، چاپ اول، تهران.
7. شهبازی، بهزاد. واعظی، مظفرالدین و ثنایی پور، هادی (1388)." تبیین رابطه کیفیت زندگی کاری و عملکرد مدیران گروههای آموزشی دانشگاه اصفهان"، نشریه مدیریت دولتی، دوره 1، شماره 3، پاییز و زمستان 1388، صص 84-69
8. طالبیان، امیر (1382). سنجش سطح وجدان کاری و عوامل اجتماعی مؤثر بر آن، پایاننامه دکتری جامعهشناسی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه تهران.
9. علوی نیا، سهراب (1369). انسان و مسئولیتهایش، تهران، مرکز ترجمه و نشر کتاب.
10. فرخی، محمدحسین (1388). راهنمای افزایش کارآیی و رضایت شغلی معلمان بهمنظور ارتقای کیفی آموزش، بیجا.
11. گل پرور، محسن و جوادیان، زهرا (1390). الگوی ارتباط قرارداد روانی، تعهد و رضایت با انتظار از سازمان و رفتارهای غیراخلاقی با توجه به نقش تعدیلکننده فرصت اعتراض به بیعدالتی، روشها و مدلهای روانشناختی، سال دوم، شماره پنجم.
12. معیدفر، سعید (1380). بررسی اخلاق کار و عوامل فردی و اجتماعی مؤثر بر آن، تهران، موسسه کار و تأمین اجتماعی.
13. مارکوس و کافمن (1388). رهیدن از قانونهای کهنه، راه برترین مدیران جهان، ترجمه عبدالرضا رضایینژاد، چاپ اول، تهران، نشر مدیریت فردا، ص 33.
14. مهدیه، امید و سنگری، علیاکبر (1387). شناخت علل بروز رفتارهای غیراخلاقی در محیط کار، فصلنامه مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، سال دوم، شماره 5.
15. Deshpande SP, George E, Joseph J (2000). Ethical climate and managerial success in Russian organization. Journal of business ethic, 23:211-217.
16. Bruno Grbac and Dina Loncˇaric (2009). Ethics, social responsibility and business performance in a transition economy, EuroMed Journal of Business 4 (2), pp. 143-158
17. Ingrid Naude (2004). "Factors impacting on ethical behavior in organizations", University of Pretoria.
18. Lilius, J. M., Worline, M. C., Maitlis, S., Kanov, J., Dutton, J. E., Frost, P., (2008). “The contours and consequences of compassion at work”, Journal of Organizational Behavior, 29, pp. 193-218.
19. Moran, Volkewin (1992). The Culture approach to the formation of organization Climate, 54, Iss 1.
20. Peterson, C. and M. P. Seligman, (2003). “Positive organizational studies: lessons from positive psychology” in K. S. Cameron, J. E. Dutton, & R.E. Quinn (Eds.), Positive organizational scholarship (pp. 14-29), San Francisco, Berrett-Koehler.
21. Pieri, Z. (2009). A study of work ethic and social factors affective on that among personnel’s of department Islamic culture in Zanjan city (Master thesis), Islamic Azad University Zanjan Branch.
22. Victor B, Cullen JB, (1998). The organizational bases of ethical work climates. Administrative science quarterly 33: 101-125.
23. Yu, D., Harter, J. and Agrawal, S. (2013). “US managers boast best work engagement: managers also show greatest improvement in engagement”