1. اخوی، محمد و همکاران (1389). تقویت رقابتپذیری بنگاههای کوچک و متوسط در عصر جهانیشدن، مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، تهران.
2. جعفر پور، وحید (1386). سرمایهگذاری شرکتهای چندملیتی در ایران، سایت وزارت امور اقتصادی و دارایی،
www.mefa.gov.ir
3. راعی، رضا. فاضلیان، سید محسن (1391). بررسی و عرضه مدل رابطه بین ریسک کشوری و جذب سرمایهگذاری خارجی در کشورهای درحالتوسعه (با تأکید بر جمهوری اسلامی ایران)، اندیشه مدیریت راهبردی، سال ششم، شماره 2، (98-63).
4. شاهآبادی، ابوالفضل. صادقی، حامد (1391). بررسی نقش سرمایهگذاری مستقیم خارجی و واردات بر عملکرد صادرات کشورهای گروه D8. بررسیهای بازرگانی، شماره 54. 83-64.
5. طالعی فر، رضا. حاتمی نسب، سید حسن. تابستان 90، بررسی چالشهای توسعه محصول جدید در بنگاههای کوچک و متوسط، مجله رشد فناوری، شماره 7. (44-3 4).
6. قدسی پور، سید حسن، (1381). "مباحثی در تصمیمگیری چند معیاره"، انتشارات دانشگاه امیرکبیر، چاپ سوم، تهران.
7. کی مرام، فرید. اسحقزاده، نیره. (1381). نقش صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد ایران و راهکارهای توسعه و ارتقاء این صنایع. مجموعه مقالات اولین اجلاس بینالمللی.
8. مهرگان، محمدرضا (1383). پژوهش عملیاتی پیشرفته، انتشارات کتاب دانشگاهی، چاپ اول، تهران.
9. مهرگان، نادر. دهقان پور، محمدرضا (1390). تأثیر تحقیق و توسعه و سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر صادرات مبتنی بر فناوری برتر در ایران (86-1360)، پژوهش و توسعه مدیریت، شماره 4، 79-59
10.
Sharifi-Renani, Hosein. & Mirfatah, Maryam )2012). The Impact of Exchange Rate Volatility on Foreign Direct Investment in Iran, the International Conference on Applied Economics (ICOAE). 365–373, Uppsala, Sweden.
12. Filofteia Tutunea,
Mihaela. Veronica Rus, Rozalia (2012). Business Intelligence Solutions for SME’s. International Conference Emerging Markets Queries in Finance and Business, October 24th, Petru Major University of Tirgu-Mures, Romania. 865_870.
14.
Mohajerani, Ali.
Baptista,
João.
Nandhakumar,
Joe. (2014). Exploring the role of social media in importing logics across social contexts: The case of IT SMEs in Iran. Technological Forecasting and Social Change press.
15. www.unctad.org
16. www.tpo.ir