1. ابراهیمی عبدالحمید (1387). مفاهیم عملی مدیریت بازاریابی. مجله دانش و توسعه. مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی.
2. الهی شعبان و حیدری، بهمن (1387). مدیریت ارتباط با مشتری. چاپ سوم. تهران: شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
3. باصری بیژن؛ تیغ تیز مسعود و چشم پنام مسیب (1391). ایجاد وفاداری مشتریان از طریق سفارشیسازی خدمات بانکی. تهران: چهارمین اجلاس بینالمللی بازاریابی خدمات بانکی.
4. درزی، فاطمه و صفایی، عبدالحمید (1391). اولویتبندی عوامل کیفی موثر بر ترجیح مشتریان کلیدی در انتخاب یک بانک. تهران: چهارمین اجلاس بینالمللی بازاریابی خدمات بانکی.
5. دهنوی، حسین؛ اشرف، مریم و محمودی صمیر (1391). شناسایی عوامل مؤثر برجذب و حفظ مشتریان کلیدی بانک. تهران: چهارمین اجلاس بینالمللی بازاریابی خدمات بانکی.
6. روانبد، فریبا و امیرشاهی احمد (1390). شناسایی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانکها. تهران: کنفرانس بینالمللی مدیریت بازاریابی.
7. سید جوادین، سید رضا و کیماسی، مسعود (1384). مدیریت کیفیت خدمات. چاپ اول. تهران: انتشارات نگاه دانش.
8. شاهبندرزاده، حمید و امیری، لیلا (1391). ارائه مدلی جهت معرفی عوامل مؤثر بر حفظ مشتریان خدمات بانکی. تهران: چهارمین اجلاس بینالمللی بازاریابی خدمات بانکی.
9. صالحنیا، منیره و زارعی، زهرا (1390). کیفیت خدمات مطلوب از دیدگاه مشتری. تهران: کنفرانس بینالمللی بازاریابی خدمات بانکی.
10. قاضیزاده، مصطفی و سلیمانی، علی (1388). بازاریابی و موضعیابی مؤثر در نظام بانکی. مجله بانک اقتصاد. شماره 105.
11. کاتلر، فیلیپ (1385). مدیریت بازاریابی. ترجمه بهمن فروزنده.چاپ هشتم. اصفهان: نشر آموخته.
12. کاتلر، فیلیپ و آرمسترانگ گری (1377). اصول بازاریابی. ترجمه بهمن فروزنده. چاپ دوم. اصفهان: نشر آموخته.
13. لیوننبرگ و ایربای (1390). روشهای تحقیق و نگارش پایاننامه. ترجمه دکتر وجه اله قربانی زاده و سید محمد تقی حسینی مرام. تهران.
14. ملاحسینی، علی و نبیزاده، فاطمه (1391). بررسی نقش و عوامل مؤثر در کیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی. تهران: چهارمین اجلاس بینالمللی مدیریت بازاریابی.
15. نبیزاده شهربابکی، فاطمه؛ صفرنیا، حسن و عباسی عباس (1390). بررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر درکیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی بانکهای دولتی شهرستان کرج. نشریه علمی پژوهشی مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران. دوره 3، شماره 7، صفحه 161-336.
16. ونوس، داور و صفاریان، میترا (1383). روشهای کاربردی بازاریابی خدمات بانکی برای بانکهای ایرانی. تهران: انتشارات نگاه دانش.
17. هادیان همدانی، علیرضا و احمدپور، هادی (1390). بررسی عوامل تاثیرگذار در حفظ و جذب مشتریان یک بانک تجاری. تهران: کنفرانس بینالمللی بازاریابی خدمات بانکی.
18. Adamson I., Chan K., Handford D. (2003). Relationship marketing: customer commitment and trust; Internao nal journal of Bank Marken g, 21(6).
19. Chen, I. J., & Popvich, K. (2003). Understanding customer relationship management (CRM): people, process, technology. Business Process Management Journal, 9(5), 672-688.
20. Colgate, M., & Lang, B. (2003). Positive and negative consequences of a relationship manager strategy: New Zealand banks and their small business customers. Journal of Business Research.
21. Danesh, S. N., Choon ling, K., & Ahmadi Nasab, S. (2012). The Study of Customer Sas faco n, Customer Ttust and Switching Barriers on Customer Retention in Malaysia Hypermarkets.
22. Flavin, Carlos, (2004). Corporate image measurement: A further problem for the cannibalization of internet banking services, Internao nal journal of Bank Marken, 22.
23. Karmarkar, U. (2004). Will you survive the services revolution? Harvard Business Review, 82(6), 100-108.
24. Merriel, R. & Arambewala, S. (2002). Britannia discovers the benefits of analytical CRM. Strategic Direction, 18 (11), 20-23.
25. Olsen, M. D., & Connolly, D. J. (2000). Experience based travel. Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 41(1), 30-40.
26. Osman, H, Hemminton, N&Bowie, D. (2009), A transactional approach to 1customer loyalty in the hotel industry, International Journal of Contemporary Hospitality Management, 21(3), 239-50.
27. Ravald, a. and Gronroos, C. (1996). The value concept and relationship marketing, Journal of Marketing, 30(2), 13-30.
28. Rootman, C., Tait, M., & Sharp, G. (2011). Relao nship marken g and customer reteno n lessons for South African banks.
29. Ryals, L., & Knox, S. (2001). Cross- functional issues in the implementation of relationship marketing through customer relationship management. European Management Journal, 19 (5), 534-542.
30. Ta, H. P., & Har, K. Y. (2000). A study of bank selection decisions in singapore using the analytical hierarchy process. International Journal of Bank Marketing, 18(4), 170-180.
31. Theodosiou, marios، Kehagias, john, Katsikea, Evangelia؛ Strategic orientations, marketing capabilities and firm performance: an empirical investigation in the context of frontline managers in service organizations, industrial marketing management (2012), doi:10.1016/j.indmarman. 2012.01.001.
32. Tsoukatos, E &Rand, GK (2006). Path analysis of perceived service quality, satisfaction and loyality in greek insurance, Managing ServiceQuality, 16(5), 501-19.
33. Verdugo, M. and Veerapermal, N. (2009). The employee-customer relationship quality Antecedents and consequences in the hotel industry. International jornal of Contemporary Hospitality Management, 21.
34. Zeithaml, V.A. (1996). Consumer perceptions of price, quality, and value: a means-end model and synthesis of evidence, journal of Marketing, 52(3), 2-22.
35. Zineldin, M. (2005). Quality and customer relationship management (CRM) as competitive strategy in the Swedish banking industry. The TQM Magazine, 17(4), 329-344.