1. ترابی، ش. (1391). تولید بههنگام. نشریه علمی، فنی و تخصصی چدن و فولاد. شماره 6، 49-45.
2. خانلری، ا. و سبزهعلی، ر. (1393). بررسی رابطه یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکتهای صنعتی گلپایگان. مدیریت بازرگانی، دوره 6، شماره 4، 790-773.
3. خدادحسینی، س.ح.؛ فتحی، شعبان، الهه (1385). طراحی الگوی تأثیر فناوری اطلاعات بر سنجههای عملکرد مالی با رویکرد فرا تحلیلی. بررسیهای حسابداری و حسابرسی، شماره 46، 83-61.
4. خنیفر، ح. و حیدرنیا، ز. (1385). رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در بخش خدمات. فرهنگ مدیریت، سال چهارم، شماره 14، 116-87.
5. رحمانی نوروزآباد، س. و رستمی نوروزآباد، م. (1393). بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتری در شرکتهای تولیدی شهرستان سنندج. مدیریت فرهنگ سازمانی، دوره 12، شماره 3، 481-461.
6. زنجیرچی، س. م.؛ مروتی شریفآبادی، ع. و خاکی اردکانی، م. (1393). مدلسازی سیستم تولید چابک با استفاده از رویکرد پویاییهای سیستم. فصلنامه علمی – پژوهشی مطالعات مدیریت صنعتی، سال دوازدهم، شماره 32، 19-1.
7. سلیمانی سهدهی، م. (1392). ایران، هاب لجستیکی بینالمللی، ماهنامه علمی – تخصصی لجستیک و زنجیره تأمین. سال دوم، شماره 16، 38-1.
8. طالبی، ک.؛ داوری، ع. و تقوی، ن.س. (1393). شناسایی تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد مالی و غیر مالی (مورد مطالعه: شرکت فناب). توسعه کارآفرینی، دوره 7، شماره 4، 651-635.
9. فارسیجانی، ح.؛ مالمیر، ر. و حمزهای، ا. (1389). بررسی و ارزیابی اجرای سیستم تولید موقع با استفاده از تکنیک (ANP) یک شرکت تولیدی در صنعت چاپ. پژوهشهای مدیریت در ایران، دوره 14، شماره 4، 183-165.
10. گلچینپور، م. (1394). ارزیابی و سنجش سطح چابکی در صنعت نفت و گاز کشور. ماهنامه علمی – ترویجی اکتشاف و تولید نفت و گاز، شماره 124، 27-23.
11. مهدویخو، م و محمودترابی، م. (1394). بررسی تأثیر اجزاء سرمایه فکری بر ابعادعملکرد مالی. دوفصلنامه حسابداری دولتی، سال اول، شماره 2، 92-83.
12. مهربان، ا. ر.؛ مژدهی، ن. و جلالی، ع. ا. (1386). لجستیک الکترونی و نقش آن در مدیریت زنجیره تأمین. نخستین کنفرانس بینالمللی مدیریت زنجیره تأمین و سیستمهای اطلاعات، تهران.
13. Adams, M. E., Day, G. S. & Dougherty, D. (1998). Enhancing new product development performance an organizational learning perspective. Journal of Product Innovation Management, 15: 403-422.
14. Almajali, A., Alamro, S. and Al-Soub, Y., (2012). Factors affecting the financial performance of Jordanian insurance companies listed at Amman stock exchange. Journal of Management Research, 4(2), 266-289.
15. Chuan Hu, W., Lai, M. C. & Huang H. C. (2009). Rating the relative efficiency of financial holding companies in an emerging economy: a multiple DEA approach, Expert Systems with Applications, 36, 5592–5599.
16. Fullerton R. R. & McWatters, C. S. (2001). The production performance benefits from JIT implementation; Journal of Operations Management, 19. 81-96.
17. Fullerton, R.R.; McWatters, C.S.; Fawson, C. (2003). An examination of the relationships between JIT and financial performance. 21(4), 383-404.
18. Green, K. W., Whitten, D. & Inman, R. A. (2008). TheIimpact of Logistics Performance on Organizatiol Performance in a Supply Chain Context, Supply Chain Management: An International Journal, 13(4), 317 –327.
19. Gurnani, H. (1999). pitfalls in total quality management implementation: the case of a Hongkong company. Total quality management, 10(2), 209- 228.
20. Haghighi, M., Gharleghi, A. & Mir asadi, S., (2011). Examine the relationship between characteristics of the organizations mission statement and organizational performance. Journal of Change Management, 7(4), 54-63.
21. Hashmi, K. (2005). Intoduction and implementation of total quality management (TQM). Total Quality Management, 1-4.
22. Inman, R. A., Sale, R. S., Green Jr. K. W. & Whitten, D. (2011). Agile manufacturing: Relation to JIT, operational performance and firm performance. Journal of Operations Management 29, 343–355.
23. Jin-Hai L., Anderson A.R., Harrison, R.T. (2003).The evolution of agile manufacturing.Business Process Management Journal. 9(2). 170-89.
24. Kannan, V. R. & Tan. K. C. (2005). Just in time, total qualitymanagement, and supplychain management: understanding their linkages and impact on business performance. The International Journal of Management Science, 33, 153 – 162.
25. Kaplan, Robert S-Norton, David P. (1996). Using The Balanced Scorecard as a strategic Management system. Harvard Business Review, 75-85.
26. Maiga, A. S. & Jacobs, F. A. (2009). JIT performance effects: A research note. V.R. Kannan, K.C. Tan / Omega 33 (2005) 153 – 162.
27. Obamiro, J. K. (2009). Exploring the Relationships between Just-In-Time Technique and Manufacturing Performance: Empirical Evidence from Selected Nigerian Firms. Economic, social, political and cultural problems of the future society, 10, 165-176.
28. Sahney, S.; Banwet, D.K.; Karunes, S. (2004). A SERVQUAL and QFD approach to total quality education:, A student perspective. International Journal of Productivity and Performance Management, 53(2), 143-166.
29. Salehi, M., Alipour, M. & Ramazani, M. (2010). Impact of JIT on Firms Financial Performance Some Iranian Evidence. Global Journal of Management and Business Research, 10, 21-29.
30. Shah, R. and Ward, P.T. (2003). Lean manufacturing: context, practice bundles, and performance, Journal of Operations Management, 21(2), 129-49.
31. Sharp J. M., Irani Z., Desai S. (1999). Working towards agile manufacturing in the UK industry.IJOPE. 62(1-2). 155-169.
32. Zelbst, P. J., Green, K. W., Roger D. Abshire, Sower, V. E. (2010). Relationships among market orientation, JIT, TQM, and agility, Industrial Management & Data Systems, 110. 637 – 658.