1. سید هاشمی تولون، محمدرضا (1386). شناسایی و رتبهبندی موانع اجرای راهبردهای بازاریابی در شرکت ایران خودرو، (پایاننامه کارشناسی ارشد). مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی.
2. اﺳﻼم، ﻋﻠﯽاﮐﺒﺮ (1391). ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ. ﺗﻬﺮان: اﻧﺘﺸﺎرات ﻣﻮﺳﺴﻪ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﭘﮋوﻫشهای ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ.
3. لشکربلوکی، مجتبی (1391). جاریسازی راهبرد، راهنمای گام به گام پیادهسازی راهبرد در عمل. ﺗﻬﺮان: انتشارات آریانا قلم.
4. ممدوحی، امیررضا و سید هاشمی، محمدرضا (1387). موانع اجرای راهبردهای بازاریابی: ارائه یک طبقهبندی و رتبهبندی آن برای شرکت ایران خودرو. ن
شریه مدیریت بازرگانی، 1 : 119- 138.
5. صمدی، منصور و اسلام، فاخر (1388). برنامهریزی راهبردی بازاریابی و انتخاب راهبرد مناسب با استفاده از تکنیک AHP (شرکت لولهسازی اهواز). داﻧﺸﻮر رﻓﺘﺎر، 16 (35): 69-82.
7. Alexander, LD. (1985). Successfully Implementing Strategic Decisions. Long Range Plann, 18(3): 91-7.
8. Asubonteng, P., McCleary, K, J., & Swan, J. E. (1996). SERVQUAL revisited: a critical review of service quality. Journal of Services Marketing, 10 (6): 62 - 81.
9. Carl, S., & Stalk, G. (1998). perspective on strategy. Jhon wiley and sons.
10. Dehayyat, J.A., & Anchor, J.R (2009). Strategy Implementation Problems in Jordanian Publicly Quoted Industrial Firms. Proceeding of the British Academy of Management conference.
11. Dibb, S., & Simkin, L. (1997). A Program for Implementing Market Segmentation. Journal of Business & Industrial Marketing, 12 (1): 51-65.
12. Dooley, R. S., Fryxell, G. E., & Judge, W. Q. (2000). Belaboring the t-soobvious: Consensus, Commitment, & Strategy Implementation Speed & Success. Journal of Management, 26: 1237-1257.
13. Higgins, J.M. (2005). The eight S's of successful strategy execution. Journal of Change Management, 5: 3-13.
14. Hrebiniak L., & Joyce, W. (1984). Implementing Strategy. New York: Macmillian.
15. Hrebiniak, L. (2006). Obstacles to effective strategy implementation. Organizational Dynamics, 35 (1): 12-31.
17. Lackman, C., & Lanasa, J. (2013). Competitive Intelligence and Forecasting Systems: Strategic Marketing Planning Tool for SME's. Atlantic Marketing Journal, 2 (2): 97-110.
18. Maxwell, J., Rothenberg, S., Briscoe, F., & Marcus, A. (1997). Green schemes: Corporate Environmental Strategies & their Implementation. California Management Review, 39: 118–134.
19. McDonald, M. (1992). Strategic Marketing Planning: a State-of-the-Art Review. Marketing Intelligence and Planning, 10 (4): 4-22.
20. Miller, S., Hickson, D., & Wilson, D. (2007). From strategy to action: involvement and influence in top level decisions. Long Range Planning 41 (6): 606–628.
21. Paswan,
A. K., Blankson,
Ch., & Guzman,
F. (2011). Relationalism in marketing channels and marketing strategy. European Journal of Marketing, 45 (3): 311 – 333.
22. Priem, R. L., Harrison, D. A., & Muir, N. K. (1995). Structure conflict & consensus outcomes in group decision making. Journal of Management, 21: 691–710.
23. Simkin, L. (2002). Barriers Impeding Effective Implementation of Marketing Plans. Journal of Business & Industrial Marketing, 17 (1): 8-24.