1. آذر عادل، جلالی رضا، خسروانی فرزانه، کرمی حسن (1389). رویکردی ترکیبی برای انتخاب استراتژی کسب و کار، کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال دوم، شماره 4، 143-124.
2. اعرابی سید محمد، عابدی رحیم (1389). رابطه هماهنگی استراتژی کسب و کار و استراتژی مالی با عملکرد سازمان، مطالعات مدیریت صنعتی، سال هشتم، شماره 19، 239-277.
3. الفت لعیا، اعرابی سید محمد، امیری مقصود و قاضی نوری سید سروش (1390). بررسی تجربی ارتباط استراتژی فناوری با استراتژی و عملکرد کسب و کار در صنایع الکترونیک ایران، سیاست علم و فناوری، سال سوم، شماره 3، 18-1.
4. پیرس جان و رابینسون ریچارد (1380). برنامهریزی مدیریت راهبردی، ترجمه: سهراب خلیلی شورینی، انتشارات یادواره، چاپ دوم.
5. حبیب پورکرم و صفری رضا (1390).راهنمایجامعکاربردSPSS درتحقیقاتپیمایشی، انتشارات راهبرد. پیمایش، تهران.
6. رحیم نیا فریبرز؛ مرتضوی سعید و علوی سید مسلم (1388). بررسی تاثیر استراتژی تمایز پورتر بر عملکرد سازمانی از طریق بستهبندی کالاها در شرکتهای مواد غذایی آستان قدس رضوی. مدیریت بازرگانی، شماره 3، 86-71.
7. سنجری احمد رضا (1388). روش تحقیق در مدیریت، انتشارات عابد و مهرگان قلم، تهران.
8. کرمپور عبدالحسن، شریفی کیومرث و صفابخش شهلا (1391). ارائه مدلی برای ارزیابی تاثیر اجزای رویکرد مبتنی بر منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رهبری هزینه در صنعت کانی غیرفلزی، مدیریت بازرگانی، دوره 4، شماره 12، 128-113.
9. نایبزاده شهناز (1389). سازگاری بین استراتژی تجاری و تولید و تاثیر آن بر عملکرد شرکت سایپا دیزل، پایاننامه کارشناسی ارشد.
10. نوریفرد یداله و درستکار ملیحه (1392). بررسی تاثیر استراتژی مدیریت هزینه بر عملکرد مالی بلندمدت شرکتهای برتر پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران، دومین کنفرانس بین المللی مشاوران و مدیران مالی، 22-1.
11. Amoako-Gyampah, K. & Acquaah, M. (2008). Manufacturing strategy, competitive strategy and firm performance: An empirical study in developing economy environment, International journal of Production Economics, 111, 575-592.
12. Bastian, E., Muchlish, M. (2012). Perceived Environment Uncertainty, Business Strategy, Performance Measurement Systems and Organizational Performance, Social and Behavioral Sciences, (65), 787-792.
13. Ismail, T. (2013). Formatting Strategy and Management Control System: Evidence from Indonesia, International Journal of Business and Social Science, 4(1), 196- 205.
14. Simons, R. (2012). The role of management control systems in creating competitive advantage: new perespectives, Accounting, Organizations and Society, 15(112), 127-143,
15. Tsamenyi, M., Sahadev, S. Shi Q (2011). The relationship between business strategy, management control systems and performance: Evidence from China, Advances in Accounting, incorporating Advances in International Accounting, 27, 193–203.
16. Xiaoying, D- Liu and Dezhi, Y. (2008). Business performance, business strategy and information system strategic alignment: an empirical study on Chinese firms, Tsinghua Science and Technology, 13(3), 348-354.