1. ابارشی، احمد، حسینی، سید یعقوب (۱۳۹۱). مدلسازی معادلات ساختاری، تهران، نشر جامعه شناسان، چاپ اول.
2. ایرانزاده، سلیمان، رنجبر، آیدا، ناصرپور، صادق (۱۳۹۱). بررسی تأثیر آمیزۀ بازاریابی بر روی ارزش ویژه شناسه، تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره سوم، صص ۱۵۵ – ۱۷۲.
3. باباصادقیان، مهدی (۱۳۹۰). بررسی ادراک دانشجویان دانشگاه تهران در شهر تهران از شناسه دانشگاه تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران.
4. جوانمرد، حبیب آ...، سلطانزاده، علی اکبر (۱۳۸۸). بررسی ویژگیهای شناسه اینترنتی و وب سایتها و تأثیر آن بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: خرید محصولات فرهنگی از طریق اینترنت)، فصلنامه پژوهشهای بازرگانی، شماره ۵۳، صص ۲۲۵ – ۲۵۶.
5. حبیبپور، کرم، صفدری، رضا (۱۳۸۸). راهنمای جامع کاربرد spss در تحقیقات پیمایشی، تهران، نشر لویه.
6. رشیدی، فرهود (۱۳۸۷). گزارشی از کنفرانش بینالمللی شناسه، مجله فناوری و توسعه صنعت بسته بندی، سال چهارم، شماره ۴۱، صص ۲۹ – ۳۶.
7. سکاران، اوما. (۱۳۹۰). روشهای تحقیق در مدیریت، ترجمه محمد صائبی و محمود شیرازی، تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتی ریاست جمهوری، چاپ هشتم
8. سیدجوادین، سیدرضا، امینی، علیرضا، امینی، رضا (۱۳۸۹). ارزیابی تأثیر شناسه بر وفاداری مشتریان صنعتی، چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره ۳، صص ۵۷ - ۷۳.
9. قاسمی، وحید (۱۳۹۲). مدلسازی معادله ساختاری در پژوهشهای اجتماعی با کاربردAmos Graphics، تهران، نشر جامعه شناسان،، چاپ دوم.
10. محمدیان، محمود، سینا فرهمند و محمدحسن یوسفی دستجردی (۱۳۸۹). ارزیابی شخصیت و نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان همرسته جهانی در بازار ایران، نشریه مدیریت بازرگانی، شماره ۴، ص ۱۳۰.
11. AAker David (1996). Building strong brand, 240
12. Binnie Christel, (2008). Constructing University Brand, thesis for MA degree Ottawa university,13-15.
13. Delgado,B. E., &Munuera, J.L., (2005). Journal of Product & Brand Management 14(3),187.
14. Duarte, P.O., Alves, H.B. & Raposo, M.B., (2010). Undrestanding University Image :Structural Equation. International Review On Public And Non –Profit Marketing, 21-36.
15. Fevons, C. (2006). Universities: A Prime Example Of Branding Going Wrong. Journal of Product and Brand management,466-467.
16. Gray, B. J., Kim, Sh. F.&Violeta A.(2003). Branding University in Asian Market. Journal of Product and Brand management.12(2), 110.
17. Guo, X. M., Hao, A.W. &Shang, X. (2011). Consumer perceptions of brand functions: an empirical study in China. Journal of Consumer Marketing 28(4), 269.
18. Hatch, M. J., Majken, S. (2003). Bringing the corporation into corporate branding. European Journal of Marketing, 37(7), 1042.
19. Jensen, J. M., Hansen,T.( 2006). an empirical examination of brand loyalty. Journal of Product & Brand Management.15(7),442.
20. Kotler, P., & Armstrong, G.( 2011). Principles of Marketing. New York: Prentice Hall, Upper Saddle River, 231.
21. Lahiri, I., Gupta, A. (2009). Dilution of brand extensions: a study. International Journal of Commerce and Management, 19(1), 48.
22. Lineberger, J. D.(2009). The DBU Brand: A Case Study Over The Process Of Branding At Dallas Baptist University.65-71.
23. Melevar t.c, Elif, K. (2008).Contemporary thoughts on corporate branding and corporate identity management. 150-151.
24. Minglee, H., Ching, Ch. L.&Cou Ch. W., (2011). Bran image strategy effectbrand equity after M&A. European Journal of Marketing.45(8),1092.
25. Moo, H., Kwang-Ho, A., Minsung, K. (2011). Building brand loyalty through managing brand community commitment. Management Decision. 49(7), 1197.
26. Nguyen,Th. D.,Barrett, N. J. , Miller, K. E.(2011). Brand loyalty in emerging markets. Marketing Intelligence & Planning, 29(3), 224.
27. Pina, J. M., Martinez, E.,de Chernatony, L. ,&Drury, S., .The effect of service brand extensions on corporate image An empirical model. European Journal of Marketing, 40(1),180.
28. Pinar, M., Paul, T., Tulay, G.&Thomas E.B.(2011). Utilizing the brand ecosystem framework in designing brand strategies for higher education. Internasional Journal of Education Management, 25(7), 724-725.
29. Reichheld, F. (2006). The Ultimate Question, Harvard Business School Press, Boston, MA, 117-120.
30. Rekom, V. J., Jacobs, G., Verlegh,P. W.J.,& Podnar Klement.2006.Capturing the essence of a corporate brand personality: A Western brand in Eastern Europe. Brand management, 14,116.
31. Rowley, J. (2005). The four Cs of customer loyalty. Marketing Intelligence & Planning, 23,575
32. Srivastava R.K.(2011). Understanding brand identity confusion. Marketing Intelligence & Planning, 29,342.
33. Veloutsou, C., Moutinho, L. (2009). Brand relationship through brand reputation and brand tribalism. Journal of Business Research, 62,314-315.
34. Walsh M. F., Winterich K. P., &Mittal, V. (2010). Do logo redesigns help or hurt your brand? The role of brand commitment. Journal of Product & Brand Management, 19,77.
35. Whelan, S., & Wohlfeil, M. (2006). Communicating brands through engagement with lived experiences Brand Management, 13, 317.