1. احمدی، روحاله. دنیایی، محمد. و نوابی زند، کامبیز. (1391). ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیرهای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاههای منتخب شهر تهران). مدیریت بازاریابی، 7(14)، 55-37.
2. تاجزاده نمین، ابوالفضل. تاجزاده نمین، آیدین. و رمضانی، مرتضی. (1390). عوامل مرتبط با وفاداری مشتریان ایرانی در هتلهای پنج ستاره تهران. کاوشهای مدیریت بازرگانی، 3(5)،135-118.
3. جلالی، سید مهدی. خیری، بهرام. و خادم، مژگان. (1390). بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی). پژوهشگر (مدیریت)، 8(24)، 69-59.
4. حمیدیزاده، محمدرضا. و غمخواری، سیده معصومه. (1388). شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان بر اساس الگو سازمانهای پاسخگوی سریع. پژوهشنامه بازرگانی، 13(52)،210-187.
5. حمیدیزاده، محمدرضا. حاجی کریمی، عباسعلی. بابایی زکلیکی، محمدعلی. و طباطبایی نسب، سیدمحمد. (1388). طراحی و تبیین الگو فرآیندی وفاداری مشتریان؛ مورد پژوهی: بانکهای خصوصی. کاوشهای مدیریت بازرگانی، 1(2)،170-133.
6. حاجی کریمی، عباسعلی. مکی زاده، وحید. و جمالیه، بسطامی بهتاش. (1388). بررسی ارتباط کیفیت مواجهه خدمت و وفاداری مشتریان در سازمانهای خدماتی تجاری، چشم انداز مدیریت بازرگانی، 9(32)، 47-29.
7. خواجویی، فاطمه. نایب زاده، شهناز. (1392). تأثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه). مدیریت بازاریابی، 8(19)،46-29.
8. خورشیدی، غلامحسین و کاردگر، محمدجواد. (1388). شناسایی و رتبه بندی مهمترین عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند معیاره، چشمانداز مدیریت بازرگانی، 9(33)،191-177.
9. روستا، احمد. (1388)، مدیریت بازاریابی، انتشارات سمت، چاپ سیزدهم، ص 247،249، 252.
10. سموات، مجید. (1381). بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان فروشگاههای زنجیرهای شهروند. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی.
11. غفاری آشتیانی، پیمان. اسکندری مهرآبادی، علیرضا. (1390). ارزیابی رابطه میان ویژگیهای برنامه وفاداری، رضایت از فروشگاه و وفاداری به فروشگاه (مطالعه موردی: فروشگاه رفاه اراک). مدیریت بازاریابی، 6(10)،45-27.
12. متولی، علی. (1382). بررسی عوامل مؤثر در ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان شعب بانک رفاه تهران. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی.
13. میرهادی، سید محمد باقر. (1385). مدیریت ارتباط با مشتری در بانک رفاه. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.
14. مرادی، محسن. (1389). طراحی و تبیین الگو وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه کارآفرین). مدیریت صنعتی، 5(14)، 130-121.
15. ورزشکار، محسن. (1382). بررسی عوامل مؤثر بر حفظ و تقویت وفاداری مشتریان به محصولات شرکت بوتان. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی.
16. Batra, Rajeev and Indrajit Sinha (2000). Consumer-Level Factors Moderating the Success of Private Label Brands. Journal of Retailing, 76 (2), pp 175-191.
17. Blackwell, Roger D., Paul W. Miniard, & James F. Engel (2000). Consumer Behavior, Southwestern College Publishing.
18. Boon Seng Tan, W. Armstrong Robert, (2000). Corporate-customer satisfaction in the banking industry of Sigapore. International journal of Bank Marketing, 18/3, pp 97-111.
19. Corstjens, Marcel & Rajiv Lai. (2000). Building Store Loyalty through Store Brands. Journal of Marketing Research, pp 281-291.
20. Chen, C. H. (2011). Research On The Influences Of Salespeople Characteristics, Trust, Customer Satisfaction And Purchase Intentions--The Mediation Effects Of Customer Satisfaction And Trust.
21. DeWulf, Kristof, Gaby Odekerken-Schroder, & Dawn lacobucci (2001). Investments in Consumer Relationships: A Cross-Country and Cross-Industry Exploration. Journal of Marketing,Vol. 65, pp 33-50.
22. E. Pfeife Phillip, E. Haskins Mark, M. Conroy Robert, (2004). Customer lifetime value, Customer profitability, & the treatment of acquisition spending. Journal of Managerial Issues.
23. Enkatesan, Rajkumar & V.Kumar. (2003). A Customer Lifetime Value Framework for Customer Selections and Optimal Resource Allocation Strategy. Journal of Marketing, forthcoming,.
24. Festge Fabian, Schwaiger Manfred, (2007). "The Drivers of Customer Satisfaction with Industrial Goods: An International Study, journal of International of marketing, Vol 18.
25. Finch. Edward. (2004)." Customer satisfaction and organizational justice. Facilities. Volume 22 · Number 7/8 · pp. 178-189.
26. Gupta Sunil, Hanssens Dominique, Hardie Bruce, & Kahn Wiliam, (2006). Modeling Customer Lifetime Value. Journal of Service Research,Volume 9,No. 2,pp 139-155.
27. Haenlein Michael, M. Kaplan Andreas, & Schoder Detlef. (2006). Valuing the Real Option of Abandoning Unprofitable Custorners When Calculating Customer Lifetime Value. Journal of Marketing, Vol. 70, pp 5-20
28. H. Bauer Hans, Hammerschmidt Maik, (2005). Customer-based corporate valuation. Management Decision, Vol 43. No 3, pp 331-348.
29. Ibid, S. (2009). Role of satisfaction in an integrative model of brand loyalty, evidence from China and South Korea. International Marketing Review, Vol. 26, No.2, pp. 198220.
30. Kitapci, K, Taylan Dortyol, I, Yaman, Z, & Gulmez, M, (2013). The paths from service quality dimensions to customer loyalty: An application on supermarket customers. Management Research Review, Volume: 36.
31. Labeaga J.M, Lado N. (2007)" Behavioural loyalty towards store brands. Journal of Retailing and Consumer Services,
32. Matzler K., Grabner S., (2010). Risk aversion and brand loyalty: the mediating role of brand trust and brand affect. Journal of Product & Brand Management, Vol. 17, No.3, pp. 154-162.
33. Nitecki Danuta, (2007). Customer satisfaction research management".Library & Information Science Research, vol 29, Issue 1, pp 137-139
34. Paauwe, Peter. Van oer Putten, Peter. Van Wezel, Michiel, (2007). DTMC: AnActionablee- Customer Lifetime Value Model Basedon Markov Chainsand Decision Trees”. Minneapolis, Minnesota, USA.
35. Podoshen, J. S. (2008). The African-American consumer revisited: brand loyalty, word of mouth and the effects of the black experience. Journal of Consumer Marketing, 245 (4), 211-222.
36. Ryals Lynette, (2005). Making Customer RelationshipManagement Work: The Measurement and Profitable Management of Customer Relationships. Journal of Marketing, Vol.69,252–261
37. Swait Joffre, Sweeney Jill, (2007). The effects of brand credibility on customer loyalty. Journal of Retailing and Consumer Services,
38. Sweeny, J. C., Soutar, G. N. & Mazzarol, T. (2007). Factors influencing word of mouth effectiveness: receiver perspectives. European Journal of Marketing, 42(3/4), 344-364.
39. Xia. Lan. (2007). The influence of price fairness on customer satisfaction: an empirical test in the context of automobile purchases. Journal of Product & Brand Management. 16/1. pp.49–58.
40. Yowley. Jennifer. (2005). The four Cs of customer loyalty. Marketing Intelligence & Planning, Vol. 23 No. 6, pp. 574-581.