1. احمدوند، محمدعلی و دیگران (1391). ارائه الگویی فرآیندی – عملیاتی بهمنظور اجرای نظام مدیریت دانش در سازمانها، تهران: فصلنامه راهبردی دفاعی، شماره 36، 105- 140.
2. اخوان، پیمان، کشتکار، مهران (1393). بررسی تأثیر عوامل الگوی سهشاخگی بر مدیریت دانش، تهران: فصلنامه راهبرد دفاعی، سال دوازدهم، شماره 47، 45-70.
3. حبیب پور، کرم، صفری، رضا (1390). راهنمای جامع کاربرد SPSS در تحقیقات پیمایشی، تهران: نشر لویه، چاپ چهارم.
4. حمیدیزاده، محمدرضا (1389). مدیریت دانش و دانایی، ساختار، فرآیند و راهکارها، قم: انتشارات یاقوت.
5. دهقان، نبیالله؛ عربی، محسن (1386). گونهشناسی راهبردهای مدیریت دانش، تهران: فصلنامه دفتر مطالعات و تحقیقات نهاجا، سال اول، شماره یکم، 25-57.
6. دیوید، فرد. آر (1379). مدیریتاستراتژیک، پارسائیان، علی؛ اعرابی، سید محمد، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
7. Davenport, Thomas H. and Prusak, Laurence, (1998). Working Knowledge: How Organizations Manage What They Know, Harvard Business School Press, Boston, Massachusetts.
8. McDermott Consulting Firm (2005). Knowledge Strategies, Internet.
9. Miles G., Miles R.E., Perrone, V., Edvinsson, L. (1998). Some conceptual and research barriers to the utilization of knowledge; California ManagementReview, 40 (3). 281-288.
10. Ogiwara, Naoki, (2009). Knowledge Management: Case Studies for Small and Medium Enterprises, Japan, served as the volume editor, Asian Productivity Organization.
11. Sensuse, S.Rohajawati, Depok (2013). Knowledge Management: Workshop APO Framework (Case Study: Ministry of Religious Affairs of Republic Indonesia), International Journal of Computer Science Issues,10(2).
12. Shigeo, Takenaka, (2007). Compendium of Best Practice Case Studies in Asia volume II, Published by the Asian Productivity Organization 1-2-10 Hirakawacho, Chiyoda-ku, Tokyo 102-0093.
13. Talisayon, Serafin D. (2008). Knowledge Management in Asia: Experience and Lessons, Report of the APO Survey on the Status of Knowledge Management in Member Countries, Published by the Asian Productivity Organization.
14. Wiig, Karl M. (1999). Knowledge management: An Emerging Discipline Rooted in a Long History, abailable on http://www.krii.com/downloads/km_emerg_discipl.pdf
15. Young, R. (2010). Knowledge Management Tools and Techniques Manual, Published by the Asian Productivity Organization 1-2-10 Hirakawacho, Chiyoda-ku, Tokyo 102-0093.
16. Zack, M. H. (1999). Developing Knowledge strategy, California Management Review, 41(3). 125-145.