1. جاوید، غزاله. باقرینژاد، جعفر (1391). ارتباط فرایند نوآوری باز و توانمندی جذب بنگاهها، فصلنامهتخصصیپارکهاومراکزرشد،سالهشتم،شماره31، 53-61.
2. چسبرو، هنری (1390). نوآوری باز: پارادایم نوین آفرینش و تجاری سازی فناوری، ترجمه باقری، سید کامران. شاوردی، مرضیه، موسسه خدمات فرهنگی رسا، چاپ اول.
3. خسروی، مهنوش. غلامی، ژاله. نجات، سحرناز. مجدزاده، سیدرضا. پرسشنامه وضعیت نوآوری: ترجمه و روانسنجی گونه ایرانی، فصلنامه پایش، سال 12، شماره 6.
4. طبائیان، سید کمال، منطقی، منوچهر، بامداد صوفی، جهان یار، طباطبائیان، سید حبیبالله، (1390). بررسى میزان حمایت شرایط زمینهاى ایران از اتخاذ رویکرد نوآورى باز، مطالعه موردى نظام نوآورى هوایى، بهبود مدیریت، سالپنجم،شماره 3پیاپى14، 21-7.
5. فتحیزاده، علیرضا. پاکطینت، اقبال. شهبا، محمدجواد (1390). بررسی میزان خلاقیت و نوآوری در سه اداره دولتی آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان شهرستان سیرجان و ارائه یک مدل پیشنهادی جهت افزایش خلاقیت و نوآوری در سازمانها، فصلنامهمدیریت (پژوهشگر)،سالهشتم. 79-94.
6. فیضی، کامران. طباییان، سید کمال. خسروپور، حسین (1392). نقش رویکرد نوآوری باز بر کسب هوشمندی فناوری. فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد. سال 9. شماره 35. 23-31.
7. شوقی، بهزاد. حاج فتحعلی، حسین (1392). اثر میانجی فرهنگ سازمانی بر رابطه بین سبک رهبری مدیران و خلاقیت کارکنان: سرپرستی یک شرکت بیمه در استان لرستان و مرکزی. تازههای جهان بیمه. سال 9. 23-44.
8. گلمحمدی، عماد. کفچه، پرویز. سلطانپناه، هیرش (1392). سبکهای رهبری و تفکر استراتژیک در سطح سازمانی، مطالعات مدیریت راهبردی، شماره 15، 114-93.
9. ودادی، احمد، طهماسبی، رضا، موسوی، سید محمدمهدی (1388). رهبری بصیر: اهمیت چشمانداز سازمانی، مدیریتفرهنگسازمانی، سالهفتم،شمارهبیستم،169-139.
10. هاشمی دهقی، زهرا (1393). نوآوری باز و ضرورت پیادهسازی آن در سازمانها. نشریه صنعت و دانشگاه. سال 7. شماره 25 و26. 145-167.
11. Baregheh, A., Rowley, J., Sambrook, S. (2009). Towards a multidisciplinary definition of innovation. Management Decision, 8(48). 1323-1339.
12. Buekens, W. (2013). Coping with the Innovation Paradoxes: the Challenge for a New Game Leadership, Procedia Economics and Finance 6, 205 – 212.
13. Bouhali, R., Mekdad, Yousa., Lebsir, Hind., Ferkha, Linda. (2015). Leader roles for innovation: Strategic thinking and planning. Social & Behavioral Sciences. 4(181). 72-78.
14. Chang,J., Bai, X., Julie, J. (2015). The influence of leadership on product and process innovations in China: The contingent role of knowledge acquisition capacity. Industrial marketing management. 50. 18-29.
15. Chesbrough, H. (2004). Managing open innovation. Research Technology Management, 47(1). 23-26.
16. Chesbrough, H. (2003). Open innovation: the new imperative for creating and profiting from technology. harvard business school press. Boston, Massachusetts.
17. Chesbrough, H. (2005). Open Innovation: The new imperative for creating and profiting from technology. Boston: Harvard Business School Press.
18. Chesbrough, H., Crowther, A. K., (2006). Beyond high tech: early adopters of open innovation in other industries, R&D Management, 36(3). 229-236.
19. Chesbrough, H., (2010). Cover story Open Innovation: A Key to Achieving Socioeconomic Evolution. How Smaller Companies Can Benefit from Open Innovation, Japan Economic Foundation.
20. Deeboonmee, W., Ariratana, W., (2014). Relationship between Strategic Leadership and School Effectiveness, Procedia - Social and Behavioral Sciences. 12(1). 982 – 985
21. Dimitrios, N. K., Damianos, P.Sakas, Vlachos, D.S., (2013). Analysis of strategic leadership models in information technology, Procedia - Social and Behavioral Sciences 73(14). 268 – 275.
22. Elenkov,D.S., Judge, W., Wright, P., (2005). Strategic leadership and executive innovation influence: An international multi cluster comparative study, Strategie Management Journal Strat. Mgmt. J., 26. 665-682.
23. Goyer, R. (2010). Innovate or fode Away. Retrived 02.02.2012 from http:/www.flyingway.com
24.
Hung, Kuang-Peng,
Chou, Christine. (2013). The impact of open innovation on firm performance: The moderating effects of internal R&D and environmental turbulence.
Technovation. 3(10). 368–380.
25. Jimenez-Jimenez, D., Sanz - Valle, R., Hernandez-Espallardo, M., (2008). Fostering Innovation: The role of market orientation and organizational learning. European Journal of Innovation Management, 3(11). 389-412.
26 Jong, J.P.J, Vanhaverbeke, W., Kalvet, T., Chesbrough, H., (2008). Policies for Open Innovation: Theory, Framework and Cases, Finland.
27. Leavy, B. (2005). A leader's guide to creating an innovation culture. Strategy & Leadership. 33(4). 38-45.
28. Lichtenthaler, U. (2008). Open innovation inpractice: an analysis of strategic approach to technology transactions. IEEE Transactionson Engineering Management l.1(55). 148–157.
29. Mahdi, O. R., Almsafir, M. K., (2014). The Role Of Strategic Leadership In Building Sustainable Competitive Advantage In The Academic Environment, Procedia - Social and Behavioral Sciences 129, 289 – 296.
30. Pawanchik A., Sulaiman S. (2010). In Search of InnovAsian: The Malaysian Innovation Climate Report Alpha Catalyst Consulting. Available online at:
www.alphacatalyst.com.
31. Rumsey, M. G. (2013). The Oxford Handbook of Leadership (1st ed.). New Yorke: OUP USA.
33. Singh, k. (2008). Relationship between learning organization and transformational leadership: banking organizations in India. International Journal of Business and Management Science, 1(1). 97-111
34. Slimane, M. (2015). Relationship between innovation and leadership. 181. 218-227.
35. Spithoven, A. ,Clarysse, B. and Knockaert, M. (2010). Building absorptive capacity to organize inbound open innovation in traditional industries. Technovation, 30(2). 130–141.
36. Trimi, S., Berbegal-Mirabent, J., (2012). Business model innovation in entrepreneurship, Int Entrep Management.8(5). 449–465.
37. Veugelers, J. Bury., S. Viaene, (2010). Linking technology intelligence to open innovation, Technological Forecasting & Social Change, 335-343.