1. ابوطالبی، رضا (1381). 5S مبنای پیادهسازی TQM. ص 9-12، انتشارات مولف.
2. اربابی، محمد علی (1379). بازاریابی از تولید تا مصرف. ص 38، انتشارات فروردین،.
3. ال. ویلن، توماس (1381). مبانی مدیریت استراتژیک. ترجمه دکتر سید محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی، ، صص 70-75.
4. توکلی، احمد، دهقانی سانیج، جلال (1389). بررسی عوامل تاثیرگذار بر توسعه صادرات صنعت نساجی، مطالعه موردی: صنعت نساجی استان یزد. مجله دانش و توسعه، سال هجدهم، شماره 31.
5. رابینز، استیفن پی (1375). مدیریت رفتار سازمانی. ص 314-318، ترجمه علی پارساییان و محمد اعرابی، انتشارات موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی،.
6. روستا، احمد(1380). مدیریت بازاریابی. ص 48، انتشارات سمت،.
7. سید نورانی، سید محمدرضا، خوشکلام خسروشاهی، موسی، مهدوی، روحالله(1389). سرمایه انسانی و جایگاه آن در بخش صنعت استان آذربایجان شرقی. فصلنامه پژوهشها و سیاستهای اقتصادی، سال هجدهم، شماره 55، صص 23-58.
8. محب علی، داوود(1375). مدیریت بازاریابی. ص 152 و 164، انتشارات امیرکبیر.
9. Baldaci, E., et al, (2010). Social Spending, Human Capital, and Growth in Developing Countries. World development, 36(8), 1341-1371.
10. Ellis, S., & Conlon, B. (1992). JIT Points the Way to Gains in Quality. Cost and lead- time, 16-19.
11. Locker, K. Muhlemann, & Oakland, J, (1992). Production and Operations Management. London, pp. 124-130.
12. Nutt, P., (1999). Selecting tactics to Implement Strategic Plans. Strategic Management Journal, 10, 145-161.
13. Waddok, S.A. (2000). Building Successful Social Paternerships. Sloan Management Review, Summer, pp 18.