1. اخوان پیمان، حیدری صفاناز (1386). مدیریت دانش مشتری، رویکردی برای کسب مزیت رقابت. نشریه مدیریتفردا، شماره 18، 24-40.
2. ارباب شیرانی بهروز (1388). سبکهای مدیریت دانش مشتری در راستای کسب مزیت رقابتی، چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت استراتژیک.
3. بنی اسد، رضا (1390). مدیریت راهبردی با تاکید بر جهاد اقتصادی. دانشگاه امام صادق.
4. حافظ نیا، محمدرضا (1382). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی. نشر سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها، تهران.
5. حمیدیزاده محمدرضا، حسینزاده شهری معصومه (1385). طراحی مدل شناسایی، ارزیابی و تعیین قابلیتهای استراتژیک، فصلنامه علوم مدیریت ایران، دوره اول، شماره 4، 1-28
6. شامی زنجانی مهدی، نجف لو فاطمه (1390). ارائه چارچوبی مفهومی برای نوع شناسی دانش مشتری. نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، دوره سوم، شماره 9، 163-189.
1. Adner, R. and Helfat, C. (2003). Corporate effects and dynamic managerial capabilities.
2. Ambrosini, V and Bowman, C. (2009). What are dynamic capabilities and are they a useful construct in strategic management? International Journal of Management Reviews, 11, Issue 1, 29-49
3. Augier, M. and Teece, D.J. (2007). Dynamic capabilities and multinational enterprise: Penrosean insights and omissions. Management International Review, 47, 175–192.
4. Christoph Grimpe, Wolfgang Sofka and John Saee, (2007). Managing innovation and learning in dynamic environments The role of rapid response capabilities.
5. Feng T., Tian J. (2005). Customer Knowledge Management and Condition Analysis of Successful CKM Implementation. Proceedings of the Fourth International Conference on Machine Learning and Cybernetics. Guanghou; August 18-21.
6. Hax AC. (2010). The delta model: reinventing your business strategy.
7. Helfat, C.E. (1997). Know-how and asset complementarity and dynamic capability accumulation: the case of R&D. Strategic Management Journal, 18, 339–360.
8. Nonaka, N. Takeuchi H. (1995). The Knowledge Creating Company. Oxford University Press.
9. Teece. David. J. (2009). Dynamic Capabilities & Strategic Management; Oxford university press; First published.
10. Teece, D.J., Pisano, G. and Shuen, A. (1997). Dynamic capabilities and strategic management. Strategic Management Journal.