1. سلیمان (1388). مدیریت و تولید در کلاس جهانی، انتشارات فروزش.
2. بشکار ایرانزاده، مصطفی، کلانتر، کیانوش (1382). تولید با معیارهای جهانی، مجله تدبیر، شماره 157.
3. چهل مردیان، روحالله (1388). مدلهای اندازهگیری کیفیت خدمات، مجله بانک ملی ایران، شماره 16، صص 20-23.
4. سلطانی، ایرج، صارمی، بابک، مروری بر فن کیفیت خدمات، تدبیر شماره 184.
5. زنجیرچی، سید محمود (1390). فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی، انتشارات صانعی شهمیرزادی.
6. فارسیجانی، حسن (1389). روشهای تولید و عملیات در کلاس جهانی، انتشارات سمت.
7. Panfely P. and Sonnier, L. (1996). Learning from best practices in strategic planning, Strategy & Leadership, 24, September/ October, 48.
8. Parasuraman, A. (2002). Service Quality and productivity: A Synergic perspective, Managing Service Quality, 12(1), PPP6.
9. Rubrich, L, and Watson, M. (2004). Implementing World Class Manufacturing, Second Edition (Includes Lean Enterprise).
10. Schonberger, R, J, (1986). World Class Manufacturing. The Lessons of Simplicity Applied, Macmillan. New York, NY.
11. Schonberger, R, J, (1990). World Class Manufacturing, The Free press.
12. Shunk. D. L. (1992). Integrated Process Design and Development. Homewood: Irwin.
13. Voss. C. A. (1995). Alternative paradigms for manufacturing strategy, Journal of Operation and Production Management, 15(4), 5-16.
14. Yahia Zare Mehrjerdi, (2009). Excellent Supply Chain Management, Assembly Automation, 29, ISS: L, 52-60.
15. World- Class Bank Strategies.www.batt-consulting.com.