1. امینی، علیرضا. (1380). تحلیل عوامل مؤثر بر تقاضای نیروی کار و موانع ایجاد اشتغال در اقتصاد ایران، رساله دکترای اقتصاد، تهران: واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی.
2. بانوئی، علی اصغر؛ مؤمنی، فرشادوآزاد، ایمان. (1387). بررسی کمی جایگاه بخش خدمات وزیربخش های آن در اقتصاد ایران. مجله جامعه و اقتصاد، شماره 15 و 16.
3. پاپلی یزدی، محمد حسین وسقایی، مهدی. (۱۳۸۵). گردشگری (ماهیت ومفاهیم)، چاپ اول. تهران: انتشارات سمت.
4. پارسائیان، علی و اعرابی، سیدمحمد. (1377). جهانگردی در چشم انداز جامع. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
5. حاله، مهناز. (1392). بررسی پتانسیل اشتغالزایی بخش خدمات در اقتصاد ایران، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب.
6. خاکی، غلامرضا. (1389). روش تحقیق در مدیریت. تهران: انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی.
7. کارگر، بهمن. (1386). توسعه شهرنشینی و صنعت گردشگری در ایران. تهران: انتشارات سازمان جغرافیای نیروهای مسلح.
8. کاظمی، محمد. (۱۳۸۵). مدیریت گردشگری، چاپ اول. تهران: انتشارات سمت.
9. لومسدن، لس. (1380). بازاریابی گردشگری، چاپ اول. مترجم: محمدابراهیم گوهریان. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
10. یعقوب زاده، رحیم. (1388). برنامه ریزی توریسم. تهران: انتشارات کیان فردا.
11. Alpizar, Francisco. (2005). Analysis the pricing of protected areas in nature based tourism: A local perspective. Sweden: Gothenburg University.
12. Chiou, wen-ben & Wan, chin-sheng & Lee, hsin-yi. (2008). Virtual experience vs. brochures in the advertisement of scenic spots: how cognitive preferences and order effects influence advertising effects on consumers. journal of Tourism management, 29.
13. Choi, Soojin & Y.Lehto, Xinran & T. Oleary, Joseph. (2007). What Does the Consumer Want from a DMO Website? A Study of US and Canadian Tourists’ Perspectives. International journal of tourism research, 9.
14. Fyall, Alan, Garrod, Brain. (2006). Tourism marketing a collaborative approach. New Delhi: Viva books.
15. Goeldner, Charles R., Ritchie, J. R. Brent. (2009). Tourism. New Jersey: Wiley.
16. Haiyan Song, William C. Gartner, Asli D.A. Tasci. (2012). Visa restrictions and their adverse economic and marketing implications, Evidence from China. journal of Tourism Management. 33.
17. Hsu, Cathy et al. (2008). Tourism marketing: an asia-pacific perspective. Australia: John wiley & sons
18. Laimer., Peter and Juergen, Weiss (2009). "Poroolio Analysis as a Strategic Tool for Tourism Policy", Tourism Review. 64.
19. Stamboulis, Yeoryos. (2006). Innovation strategies and technology for Experience Based Tourism. journal of Tourism Management, 24.
20. Suvagondha, Apivat, Soparat, Pattamaporn. (2008). Creating marketing strategies for wedding business unit of Amari Atrium Hotel. Bangkok: Malardalen University.