1. اعرابی، سید محمد،ایزدی، داوود (1386)، استراتژی بازاریابی با رویکرد تصمیم محور، انتشارات پژوهش های فرهنگی.
2. بازرگان، عباس (1374)، نگاهی به روش های نمونه گیری و تعیین حجم نمونه در پژوهش های تربیتی، فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت، 4: 91-103.
3. حمیدیزاده، محمد رضا (1372)، راهبری در طرحهای تحقیقاتی، فصلنامهی سیاست علمی و پژوهشی، شماره چهارم، بهار، 14-22.
4. حمیدیزاده، محمد رضا (1389)، اقتصاد مدیریت پیشرفته، تهران، انتشارات حامی، چاپ دوم.
5. حمیدیزاده، محمدرضا؛ هادیزادهمقدم، اکرم؛ ترهنده، فرید (1391). تبیین استراتژیهای موقعیتیابی بنگاههای اقتصادی، فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت فردا ، زیر چاپ.
6. نادری، عزت اله، سیف نراقی, مریم (1376), روشهای تحقیق در علوم انسانی، انتشارات امیر کبیر
7. واکر، اورویل سی و بوید هارپر دابلیو و جان مالینز و ژان کلود لرش (1383)، استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محور، ترجمه سید محمد اعرابی و داود ایزدی، تهران، دفتر پژوهش های فرهنگی.
8. A Ries, J Trout - Journal of Consumer Marketing, 1986 - emeraldinsight.com
9. EE Ibrahim, J Gill - Marketing intelligence & planning, 2003 - emeraldinsight.com
10. Jin Kim, Jaeki, S., Chulmo, K. (2008), " Exploring the effect of strategic positioning on firm performance in the e-business context", International Journal of Information Management, 28, 203–214
11. Porter, M. (1996), “What is Strategy”, H.B.R., pp. 61-78.
12. Porter, M. E. (1979), “How competitive forces shape strategy. Harvard Business Review”, 57(March/April), pp. 137–156.
13. Porter, M.E. (1985), “Competitive advantage: Creating and sustaining superior performance”, New York: Free Press.
14. Xie, Yu Henry, Hongxin Zhao, Qian Xie, and Mark Arnold. (2010). “On the Antecedents of Foreign Firms’ Strategic Positioning in a Host Market: A ‘Strategy Tripod’ Perspective.” International Business Review, Vol. 20, No.4, 477-490.