1. آرمسترانگ، مایکل (1381)، «مدیریت استراتژیک منابع انسانی»، ترجمه محسن اعرابی و داوود ایزدی، چاپ اول، تهران، دفتر پژوهش های فرهنگی.
2. او کلند، جان، اس. (1383)، «تعالی سازمانی فراگیر دستیابی به عملکرد کلاس جهانی»، ترجمه محسن الوندی، چاپ اول، تهران، انتشارات رسا.
3. جلوداری ممقانی، بهرام (١٣٨٤)،«تعالی سازمان»، چاپ اول، تهران، مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
4. رادفورد، راسل و نوری، حمید (1384)، «مباحث نوین در مدیریت تولید و عملیات»، ترجمه دردانه داوری، چاپ سوم، تهران، سازمان مدیریت صنعتی.
5. رضایی، کامران، حسینی آشتیانی، حمیدرضا و هوشیار، محمد (1380)، «QFD رویکردی مشتری مدار به طرح ریزی و بهبود کیفیت محصول»، چاپ اول، تهران، شرکت مشارکتی ار- و- توف ایران با همکاری نشر آتنا.
6. نجمی، منوچهر و حسینی، سیروس (1385)، «مدل سرآمدی EFQM از ایده تاعمل»، چاپ ششم، تهران، موسسه مطالعات بهرهوری و منابع انسانی.
7. Chen, L.H. and Kom, W.C. (2008), Fuzzy linear programming models for new product design using QFD with FMEA, Applied Mathematical Modeling, 11 (5), . 46-58.
8. Conti, T.A. (2007), A history and review of the European Quality Award Model, The TQM Magazine, 19 (2), .42-61.
9. Davies, J. (2008), Integration: is it the key to effective implementation of the EFQM Excellence Model?, International Journal of Quality & Reliability Management, 25 (4), . 383-399.
10. Herrzwurm, G. and Schockert, S. (2003), The leading edge in QFD for software and electronic business, International Journal of Quality & Reliability Management, 20 (1), . 36-55.
11. Ignacio, J. and Castilla, M. (2008), EFQM model: knowledge governance and competitive advantage, Journal of Intellectual Capital, 9 (1), . 133-156.
12. Jiang, J.C., Shiu, M.L and Hsiung, T.M. (2007), Quality function deployment (QFD) technology designed for contract manufacturing, The TQM Magazine, 19 (4), . 291-307.
13. Shahin, A. (2008), Quality Function Deployment (QFD): A Comperhensive Review, in Rajmanohar, T.P. (Ed), Total Quality Management Cotemporary Perspectives and Cases, ICFAI University Press, Andhara Pradesh.
14. Tontini, G., and Silveria, A. (2007), Identification of Satisfaction attributes Using Competitive Analysis of the Important Gap, International Journal of Operation & Product Management, 27 (5), . 482-500.