Document Type : Research
Authors
1 Shahed University
2 Assistant professor, Business Administration Department, Shahed University
Abstract
Keywords
1. بدرحصاری، یحیی و قاضیزاده، مصطفی و خدامرادی،سعید(1391). بررسی و تعیین آمیخته بازاریابی مناسب برای محصول کشمش صادراتی استان قزوین بااستفاده از تصمیمگیری چندشاخصه (MADM). پایاننامه کارزشناسی ارزشد، دانشگاه شاهد، دانشکده علوم انسانی.
2. جعفرنژاد، احمد.، احمد احمدی و محمدحسن ملکی. (1390). شناسایی و اولویتبندی تولید ناب با استفاده از رویکرد ترکیبی ازتکنیکهایفرآیند تحلیل شبکهایوDemateدر شرایط فازی، فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت صنعتی سال هشتم، شماره 20:1 تا 25.
3. طالبزاده، سارا؛ جنابی، شهرام و قنبری، مهرداد (1389). شناسایی و رتبهبندی مهمترین عناصر آمیخته بازاریابی در خرید کاشی و بررسی سه برند خزر، تبریز، سامان بر اساس عناصر شناسایی شده، پایاننامه کارزشناسی ارزشد، دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه.
4. غفاری (1392). اولویتبندی فرصتهای سرمایهگذاری خوشه کاشی و سرامیک با استفاده از روشهای تصمیمگیری Topsis وفرآیند تحلیل شبکهای، نخستین همایش ملی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار، اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واجد لنجان.
5. Huang,Rong & Sarigöllü, Emine (2012). How brand awareness relates to market outcome, brand equity, and the marketing mix, Journal of Business Research, 65, 92-99.
6. Keller, K. L. (2003). Strategic brand management: Building, measuring, and managing brand equity, Upper Saddle River, New Jersey, Pearson Education Inc
7. Li, C. W., & Tzeng, G. H. (2009). Identification of a threshold value for theDematelmethod using the maximum mean de-entropy algorithm to find critical services provided by a semiconductor intellectual property mall. Expert Systems with Applications, 36(6): 9891-9898.
8. Michael P.Niemira, Thomas L.saaty (2004). An Analytic Network Process model for financial-crisis forecasting, International Journal of Forecasting 20:573-587.
9. Valette-Florence, P., Guizani, H., & Merunka, D. (2011). The Impact of Brand Personality and Sales Promotions on BrandEquity. Journal of Business Research, 64, 24-28.
10. Wang, Y.L, & Tezeng, G.H. (2012). Effectiveness of Branding a commodity Product. Industrial Marketing Management,17, 23-33.