1. اصغرپور، م. (1383)، "تصمیمگیریهای چند معیاره"، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
2. جعفرنژاد، ا و رحیمی، ح. (1383)، "ارائه مدل ترکیبی پیشنهادی کیفیت خدمات (سروکوال) و تجزیه و تحلیل شبکهایی برای رتبهبندی موسسات ارئهدهنده خدمات: مطالعه موردی موسسات ارائهدهنده بیمه تحت نظر بیمه مرکزی"، فصلنامه مدیریت صنعتی، شماره 5، صص 25 – 1.
3. دهقانی، ی. (1382)، "الگوی بهینه کیفیت خدمات پستی جمهوری اسلامی ایران"، فصلنامه مدیریت صنعتی، شماره 2، 71 – 31.
4. قاسمیه، ح. (1381)، مدیریت نمایندگی، انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو موسسه فرهنگی- هنری ندای مهرآفرین، صص 34 - 22.
5. قدسی پور، س. ح. (1384)، "فرایند تحلیل سلسله مراتبی"، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
6. کاویانی، ح. (1381)، "ماهیت کیفیت خدمات"، فصلنامه مطالعات جهانگردی، صص 41-25.
7. Garvin D. (1987), "Competing on the Eight Dimensions of Quality", Harvard Business Review, 65 (5), 108 – 125.
8. Gronroos, C. (1982), "Strategic Management and Marketing in the Service Sector", Swedish School of Economics and Business Administration, Helsinki, Finland, 56-73.
9. Parasuraman, A., Zeithaml, V., & Berry, L. (1994), "Reassessment of Expectations as a Comparison Standard in Measuring Service Quality: Implications for Further Research; Journal of Marketing, 58 (1), 111-124.
10. Saaty, L. (2005), "Theory and Applications of the Analytic Network Process", RWS Publications.
11. Sasser, W., Olsen, P., & Wyckoff, D. (1978), "Management of Service Operations: Boston, MA: Text and Cases", Allyn and Bacon, 156–183.
12. Schniederjans, M., & Karuppan, C. (1995), "Designing a Quality Control System in a Service Organization: A Goal Programming Case Study", European Journal of Operational Research, 81, 249–258.