نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثر کارآفرین تبیین الگوی برند فردی کارآفرین بر برند شرکت‌های کوچک و متوسط کارآفرینانه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 17-35]
  • اخلاق کاری و ابعاد آن ارزش‌های اخلاقی کار: زیربنای راهبرد مزیت رقابتی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 217-234]
  • ادراک شناسه طراحی و تبیین مدل ادراک دانشجویان از شناسه دانشگاه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 201-227]
  • ارتباطات استراتژیک تدوین و ارزیابی نقشه استراتژیک [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 195-236]
  • ارزیابی عملکرد طراحی مدل راهبردی اثربخش به ‌منظور ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 91-115]
  • ارزش‌گذاری زیر قیمت رفتارشناسی کیفیت حسابرسی بر ارزش‌گذاری سهام [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 59-72]
  • ارزش مشتری طراحی و اعتباریابی مدل بازدارندگی جابجایی مشتریان صنعت لوازم خانگی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 39-53]
  • استراتژی تمایز ارزیابی استراتژی‌های رقابتی و عملکرد سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 39-50]
  • استراتژی رقابتی ارزیابی استراتژی‌های رقابتی و عملکرد سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 39-50]
  • استراتژی رهبری هزینه ارزیابی استراتژی‌های رقابتی و عملکرد سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 39-50]
  • استراتژی مدیریت استعداد قابلیت‌های کلیدی مدیریت استعداد و قابلیت‌های نوآوری سازمانی کارکنان [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 77-89]
  • اعضای هیئت‌علمی تبیین و ارزیابی الگوی درونداد دانش‌آفرینی در آموزش عالی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 197-215]
  • اندازۀ مؤسسۀ حسابرسی رفتارشناسی کیفیت حسابرسی بر ارزش‌گذاری سهام [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 59-72]

ب

  • بازاریابی تأثیر عوامل راهبردی داخلی بر عملکرد مالی صنایع تولیدی پذیرفته-شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 51-72]
  • بازده دارأیی‌ها تبیین الگوی مالکیت خانوادگی بر عملکرد شرکت‌های پذیرفته-شده در بورس اوراق بهادارتهران [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 117-133]
  • بازیگری ظاهری تأثیر راهبردهای نیروی کار احساسی بر عملکرد شغلی به‌واسطه فرسودگی احساسی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 237-254]
  • بازیگری عمیق تأثیر راهبردهای نیروی کار احساسی بر عملکرد شغلی به‌واسطه فرسودگی احساسی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 237-254]
  • بانکداری الکترونیکی تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری رضایت از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-153]
  • بانک سرمایه تبیین و ارزیابی الگوی ارتقای بهره‌گیری از سیستم‌های اطلاعاتی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 149-169]
  • برند شخصی کارآفرین تبیین الگوی برند فردی کارآفرین بر برند شرکت‌های کوچک و متوسط کارآفرینانه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 17-35]
  • برند فراگیر تبیین الگوی برند فردی کارآفرین بر برند شرکت‌های کوچک و متوسط کارآفرینانه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 17-35]
  • بیماری تدوین الگوی توسعة بیمة تکمیلی درمان گروهی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 173-194]
  • بیمة تکمیلی درمان گروهی تدوین الگوی توسعة بیمة تکمیلی درمان گروهی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 173-194]
  • بیمة درمان تدوین الگوی توسعة بیمة تکمیلی درمان گروهی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 173-194]
  • بیمة مرکزی ایران تدوین الگوی توسعة بیمة تکمیلی درمان گروهی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 173-194]
  • بهره‌وری نیروی انسانی سرمایة فکری و بهره‌وری نیروی انسانی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 55-76]

پ

  • پروژه توسعه‌ الگوی اجرای دروس آموخته‌شده در سامانه مدیریت دانش [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 101-132]

ت

  • تبلیغات توصیه‌ای منفی تأثیر تبلیغات توصیه‌ای و واکنش‌های مشتریان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 193-212]
  • تبلیغات دهان به دهان تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 177-200]
  • تحقیقات بازاریابی راهبردهای حمایت از شرکت‌های خدمات بازاریابی صادراتی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 171-195]
  • تحقیق و توسعه قابلیت‌های کلیدی مدیریت استعداد و قابلیت‌های نوآوری سازمانی کارکنان [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 77-89]
  • تحقیق و توسعه تأثیر عوامل راهبردی داخلی بر عملکرد مالی صنایع تولیدی پذیرفته-شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 51-72]
  • تحلیل پوششی داده‌ها مقایسه کارایی نظام ملی نوآوری در ایران و کشورهای هدف در سند چشم‌انداز 20 ساله [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 37-51]
  • تحلیل شکاف تحلیل فازی شکاف تسهیم دانش با کاربرد آن [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 235-249]
  • تسهیم دانش تحلیل فازی شکاف تسهیم دانش با کاربرد آن [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 235-249]
  • تعهد شناسه طراحی و تبیین مدل ادراک دانشجویان از شناسه دانشگاه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 201-227]
  • تفکر راهبردی آسیب‌شناسی تفکر راهبردی مدیران ارشد و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 255-284]
  • تفکر سیستمی تفکر سیستمی و استقرار مدیریت دانش [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 73-99]
  • توان رقابت طراحی و اعتباریابی مدل موقعیت‌یابی استراتژیک بنگاه‌های اقتصادی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 135-171]
  • توان رقابتی شناسایی زمینه‌های ادغام و اکتساب در تعاونی‌های تولید بخش کشاورزی ایران [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 37-57]
  • توان فنی ـ انسانی شناسایی زمینه‌های ادغام و اکتساب در تعاونی‌های تولید بخش کشاورزی ایران [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 37-57]
  • توان مالی عملکردی شناسایی زمینه‌های ادغام و اکتساب در تعاونی‌های تولید بخش کشاورزی ایران [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 37-57]
  • توان مهارت رقبا شناسایی زمینه‌های ادغام و اکتساب در تعاونی‌های تولید بخش کشاورزی ایران [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 37-57]
  • توسعة صنعت ارزیابی وضعیت توسعة صنعتی استان‌های کشور [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 15-38]
  • تئوری جاذبه الگوی راهبردی جاذبه توانباره صادراتی ایران در گروه D-8 [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 53-77]

ج

  • جذب مشتریان طراحی و اعتباریابی مدل موقعیت‌یابی استراتژیک بنگاه‌های اقتصادی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 135-171]

د

  • دانش‌آفرینی تبیین و ارزیابی الگوی درونداد دانش‌آفرینی در آموزش عالی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 197-215]
  • دانشگاه ارومیه سرمایة فکری و بهره‌وری نیروی انسانی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 55-76]
  • دانشگاه تهران تبیین و ارزیابی الگوی درونداد دانش‌آفرینی در آموزش عالی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 197-215]
  • دانشگاه شهید بهشتی طراحی و تبیین مدل ادراک دانشجویان از شناسه دانشگاه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 201-227]
  • دیدگاه مبتنی بر منابع الگوی طراحی توانمندسازهای گرایش به شناسه [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 113-139]
  • دورۀ تصدی حسابرس رفتارشناسی کیفیت حسابرسی بر ارزش‌گذاری سهام [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 59-72]

ر

  • راهبرد تعدیل وابستگی نوسازی راهبردی، محیط نهادی و تعدیل وابستگی به منابع در شرایط عدم قطعیت [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 15-36]
  • راهبردهای رقابتی تبیین راهبرد رقابتی و نوآوری دانش فنی بر عملکرد صادراتی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 155-175]
  • راهکارهای توسعة صنعت ارزیابی وضعیت توسعة صنعتی استان‌های کشور [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 15-38]
  • رشد و سودآوری طراحی و اعتباریابی مدل موقعیت‌یابی استراتژیک بنگاه‌های اقتصادی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 135-171]
  • رضایت مشتری طراحی و اعتباریابی مدل بازدارندگی جابجایی مشتریان صنعت لوازم خانگی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 39-53]
  • رضایت مشتری تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 177-200]
  • رضایت مشتریان تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری رضایت از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-153]
  • رفتار شهروندی سازمانی الگوی ارتقای رفتار شهروندی سازمانی بر اساس سرمایه اجتماعی و سلامت سازمانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 107-1027]
  • رفتار کارآفرینانه تبیین مهارت‌های کارآفرینی سازمان در نیل به موقعیت برتر راهبردی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 73-92]
  • روش آمیخته تبیین و ارزیابی الگوی درونداد دانش‌آفرینی در آموزش عالی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 197-215]

س

  • ساختار مالکیت تبیین الگوی مالکیت خانوادگی بر عملکرد شرکت‌های پذیرفته-شده در بورس اوراق بهادارتهران [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 117-133]
  • ساختار و محتوای آموزش تبیین راهبرد بازمهندسی اثربخشی رشته مدیریت در آموزش عالی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 79-105]
  • سازمان پروژه محور توسعه‌ الگوی اجرای دروس آموخته‌شده در سامانه مدیریت دانش [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 101-132]
  • سرعت تصمیم‌گیری راهبردی تبیین نقش هوشمندی راهبردی در عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی سرعت تصمیم‌گیری راهبردی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 129-148]
  • سرمایة فکری سرمایة فکری و بهره‌وری نیروی انسانی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 55-76]
  • سرمایه اجتماعی الگوی ارتقای رفتار شهروندی سازمانی بر اساس سرمایه اجتماعی و سلامت سازمانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 107-1027]
  • سیستم‌های اطلاعاتی تبیین و ارزیابی الگوی ارتقای بهره‌گیری از سیستم‌های اطلاعاتی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 149-169]
  • سلامت سازمانی الگوی ارتقای رفتار شهروندی سازمانی بر اساس سرمایه اجتماعی و سلامت سازمانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 107-1027]
  • سنجش عملکرد سنجش عملکرد مدیریت در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 141-163]
  • سهم نسبی بازار طراحی و اعتباریابی مدل موقعیت‌یابی استراتژیک بنگاه‌های اقتصادی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 135-171]

ش

  • شایستگی شایستگی منابع انسانی: عاملی راهبردی در جهت بهبود عملکرد سازمان [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 15-37]
  • شایستگی فردی تبیین الگوی توسعة شایستگی‌های برند شخصی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 93-112]
  • شرکت کوچک و میانه تبیین الگوی برند فردی کارآفرین بر برند شرکت‌های کوچک و متوسط کارآفرینانه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 17-35]
  • شرکت گاز استان کردستان تدوین و ارزیابی نقشه استراتژیک [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 195-236]
  • شرکت‌های خدمات بازاریابی صادراتی راهبردهای حمایت از شرکت‌های خدمات بازاریابی صادراتی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 171-195]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان تبیین نقش هوشمندی راهبردی در عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی سرعت تصمیم‌گیری راهبردی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 129-148]
  • شرکت‌های کوچک و میانه تبیین راهبرد رقابتی و نوآوری دانش فنی بر عملکرد صادراتی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 155-175]
  • شرکت‌های مستقر در حوزۀ انرژی تفکر سیستمی و استقرار مدیریت دانش [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 73-99]
  • شناسه دانشگاه طراحی و تبیین مدل ادراک دانشجویان از شناسه دانشگاه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 201-227]

ص

  • صادرات کالایی الگوی راهبردی جاذبه توانباره صادراتی ایران در گروه D-8 [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 53-77]

ع

  • عرضه همگانی اولیه رفتارشناسی کیفیت حسابرسی بر ارزش‌گذاری سهام [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 59-72]
  • عملکرد شایستگی منابع انسانی: عاملی راهبردی در جهت بهبود عملکرد سازمان [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 15-37]
  • عملکرد زنجیرة تأمین نیروهای رقابتی و کاربرد دانش برای بهبود عملکرد زنجیرة تأمین [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 165-192]
  • عملکرد سازمانی ارزیابی استراتژی‌های رقابتی و عملکرد سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 39-50]
  • عملکرد سازمانی آسیب‌شناسی تفکر راهبردی مدیران ارشد و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 255-284]
  • عملکرد شرکت تبیین الگوی مالکیت خانوادگی بر عملکرد شرکت‌های پذیرفته-شده در بورس اوراق بهادارتهران [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 117-133]
  • عملکرد شغلی تأثیر راهبردهای نیروی کار احساسی بر عملکرد شغلی به‌واسطه فرسودگی احساسی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 237-254]
  • عملکرد صادراتی تبیین راهبرد رقابتی و نوآوری دانش فنی بر عملکرد صادراتی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 155-175]
  • عملکرد مالی تأثیر عوامل راهبردی داخلی بر عملکرد مالی صنایع تولیدی پذیرفته-شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 51-72]
  • عملکرد نوآورانه تبیین نقش هوشمندی راهبردی در عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی سرعت تصمیم‌گیری راهبردی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 129-148]
  • عوامل بازدارندة جابجایی مشتری طراحی و اعتباریابی مدل بازدارندگی جابجایی مشتریان صنعت لوازم خانگی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 39-53]
  • عوامل راهبردی داخلی تأثیر عوامل راهبردی داخلی بر عملکرد مالی صنایع تولیدی پذیرفته-شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 51-72]

ف

  • فرآیند آموزش ـ یادگیری تبیین راهبرد بازمهندسی اثربخشی رشته مدیریت در آموزش عالی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 79-105]
  • فرآیند مدیریت دانش توسعه‌ الگوی اجرای دروس آموخته‌شده در سامانه مدیریت دانش [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 101-132]
  • فرسودگی احساسی تأثیر راهبردهای نیروی کار احساسی بر عملکرد شغلی به‌واسطه فرسودگی احساسی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 237-254]
  • فرهنگ سازمانی کارآفرینانه تبیین مهارت‌های کارآفرینی سازمان در نیل به موقعیت برتر راهبردی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 73-92]
  • فناوری اطلاعات تبیین و ارزیابی الگوی ارتقای بهره‌گیری از سیستم‌های اطلاعاتی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 149-169]
  • فناوری اطلاعات تأثیر عوامل راهبردی داخلی بر عملکرد مالی صنایع تولیدی پذیرفته-شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 51-72]

ق

  • قالب ذهنی الگوی طراحی توانمندسازهای گرایش به شناسه [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 113-139]
  • قدرت پیوند تأثیر تبلیغات توصیه‌ای و واکنش‌های مشتریان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 193-212]

ک

  • کارایی مقایسه کارایی نظام ملی نوآوری در ایران و کشورهای هدف در سند چشم‌انداز 20 ساله [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 37-51]
  • کاربرد دانش تحلیل فازی شکاف تسهیم دانش با کاربرد آن [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 235-249]
  • کاربرد‌دانش نیروهای رقابتی و کاربرد دانش برای بهبود عملکرد زنجیرة تأمین [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 165-192]
  • کارت امتیازی متوازن تدوین و ارزیابی نقشه استراتژیک [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 195-236]
  • کارکنان سرمایة فکری و بهره‌وری نیروی انسانی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 55-76]
  • کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر تهران سنجش عملکرد مدیریت در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 141-163]
  • کشورهای D-8 الگوی راهبردی جاذبه توانباره صادراتی ایران در گروه D-8 [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 53-77]
  • کیفیت حسابرسی رفتارشناسی کیفیت حسابرسی بر ارزش‌گذاری سهام [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 59-72]
  • کیفیت خدمات الکترونیکی تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری رضایت از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-153]

گ

  • گرایش به شناسه الگوی طراحی توانمندسازهای گرایش به شناسه [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 113-139]
  • گرایش راهبردی الگوی طراحی توانمندسازهای گرایش به شناسه [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 113-139]
  • گروه‌های استراتژی ارزیابی استراتژی‌های رقابتی و عملکرد سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 39-50]

م

  • مالکیت خانوادگی تبیین الگوی مالکیت خانوادگی بر عملکرد شرکت‌های پذیرفته-شده در بورس اوراق بهادارتهران [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 117-133]
  • ماهیت شناسه طراحی و تبیین مدل ادراک دانشجویان از شناسه دانشگاه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 201-227]
  • محیط رقابتی تبیین راهبرد رقابتی و نوآوری دانش فنی بر عملکرد صادراتی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 155-175]
  • محیط نهادی نوسازی راهبردی، محیط نهادی و تعدیل وابستگی به منابع در شرایط عدم قطعیت [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 15-36]
  • مدیران ارشد آسیب‌شناسی تفکر راهبردی مدیران ارشد و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 255-284]
  • مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر تبلیغات توصیه‌ای و واکنش‌های مشتریان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 193-212]
  • مدیریت دانش تفکر سیستمی و استقرار مدیریت دانش [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 73-99]
  • مدیریت دانش توسعه‌ الگوی اجرای دروس آموخته‌شده در سامانه مدیریت دانش [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 101-132]
  • مدیریت‌دانش نیروهای رقابتی و کاربرد دانش برای بهبود عملکرد زنجیرة تأمین [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 165-192]
  • مدیریت راهبردی طراحی و تبیین مدل ادراک دانشجویان از شناسه دانشگاه [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 201-227]
  • مدیریت عملکرد قابلیت‌های کلیدی مدیریت استعداد و قابلیت‌های نوآوری سازمانی کارکنان [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 77-89]
  • مدیریت کیفیت سنجش عملکرد مدیریت در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 141-163]
  • مدل‌یابی معادلات ساختاری تفکر سیستمی و استقرار مدیریت دانش [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 73-99]
  • مدل پذیرش فناوری تبیین و ارزیابی الگوی ارتقای بهره‌گیری از سیستم‌های اطلاعاتی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 149-169]
  • مدل تعالی سازمانی سنجش عملکرد مدیریت در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 141-163]
  • مدل راهبردی الگوی راهبردی جاذبه توانباره صادراتی ایران در گروه D-8 [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 53-77]
  • مدل‌های شایستگی شایستگی منابع انسانی: عاملی راهبردی در جهت بهبود عملکرد سازمان [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 15-37]
  • مزیت رقابتی و ابعاد آن ارزش‌های اخلاقی کار: زیربنای راهبرد مزیت رقابتی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 217-234]
  • مشتریان غیرسودده تأثیر تبلیغات توصیه‌ای و واکنش‌های مشتریان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 193-212]
  • منابع اداری ـ پشتیبانی طراحی مدل راهبردی اثربخش به ‌منظور ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 91-115]
  • منابع آموزشی طراحی مدل راهبردی اثربخش به ‌منظور ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 91-115]
  • منابع انسانی طراحی مدل راهبردی اثربخش به ‌منظور ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 91-115]
  • منابع پژوهشی طراحی مدل راهبردی اثربخش به ‌منظور ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 91-115]
  • منابع فرهنگی طراحی مدل راهبردی اثربخش به ‌منظور ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 91-115]
  • منافع مصرف‌کننده تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 177-200]
  • منطق راهبردی بازمهندسی تبیین راهبرد بازمهندسی اثربخشی رشته مدیریت در آموزش عالی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 79-105]
  • منطق فازی تحلیل فازی شکاف تسهیم دانش با کاربرد آن [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 235-249]
  • مهارت‌های کارآفرینی تبیین مهارت‌های کارآفرینی سازمان در نیل به موقعیت برتر راهبردی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 73-92]
  • موانع توسعة صنعت ارزیابی وضعیت توسعة صنعتی استان‌های کشور [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 15-38]
  • موقعیت‌یابی استراتژیک طراحی و اعتباریابی مدل موقعیت‌یابی استراتژیک بنگاه‌های اقتصادی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 135-171]
  • موقعیت‌یابی راهبردی تبیین مهارت‌های کارآفرینی سازمان در نیل به موقعیت برتر راهبردی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 73-92]
  • مؤلفة اجتماعی تبیین الگوی توسعة شایستگی‌های برند شخصی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 93-112]
  • مؤلفة تخصصی تبیین الگوی توسعة شایستگی‌های برند شخصی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 93-112]
  • مؤلفة فرهنگی تبیین الگوی توسعة شایستگی‌های برند شخصی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 93-112]

ن

  • نیروهای رقابتی پورتر نیروهای رقابتی و کاربرد دانش برای بهبود عملکرد زنجیرة تأمین [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 165-192]
  • نظام پذیرش دانشجو تبیین راهبرد بازمهندسی اثربخشی رشته مدیریت در آموزش عالی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 79-105]
  • نظام ملی نوآوری مقایسه کارایی نظام ملی نوآوری در ایران و کشورهای هدف در سند چشم‌انداز 20 ساله [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 37-51]
  • نقشة استراتژیک تدوین و ارزیابی نقشه استراتژیک [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 195-236]
  • نوآوری نیروهای رقابتی و کاربرد دانش برای بهبود عملکرد زنجیرة تأمین [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 165-192]
  • نوآوری دانش فنی تبیین راهبرد رقابتی و نوآوری دانش فنی بر عملکرد صادراتی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 155-175]
  • نوآوری سازمانی قابلیت‌های کلیدی مدیریت استعداد و قابلیت‌های نوآوری سازمانی کارکنان [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 77-89]
  • نوسازی راهبردی نوسازی راهبردی، محیط نهادی و تعدیل وابستگی به منابع در شرایط عدم قطعیت [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 15-36]

و

  • وابستگی به منابع نوسازی راهبردی، محیط نهادی و تعدیل وابستگی به منابع در شرایط عدم قطعیت [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 15-36]
  • وزارت نیرو آسیب‌شناسی تفکر راهبردی مدیران ارشد و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 255-284]
  • وفاداری به نام تجاری تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری رضایت از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-153]
  • وفاداری مشتری تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 177-200]

ه

  • هوش رقابتی تبیین نقش هوشمندی راهبردی در عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی سرعت تصمیم‌گیری راهبردی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 129-148]
  • هوشمندی راهبردی تبیین نقش هوشمندی راهبردی در عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی سرعت تصمیم‌گیری راهبردی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 129-148]