رضایت مشتریتبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرفکننده [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 177-200]
رضایت مشتریانتبیین و ارزیابی الگوی وفاداری رضایت از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-153]
رفتار شهروندی سازمانیالگوی ارتقای رفتار شهروندی سازمانی بر اساس سرمایه اجتماعی و سلامت سازمانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 107-1027]
رفتار کارآفرینانهتبیین مهارتهای کارآفرینی سازمان در نیل به موقعیت برتر راهبردی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 73-92]
روش آمیختهتبیین و ارزیابی الگوی درونداد دانشآفرینی در آموزش عالی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 197-215]
س
ساختار مالکیتتبیین الگوی مالکیت خانوادگی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته-شده در بورس اوراق بهادارتهران [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 117-133]
ساختار و محتوای آموزشتبیین راهبرد بازمهندسی اثربخشی رشته مدیریت در آموزش عالی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 79-105]
سازمان پروژه محورتوسعه الگوی اجرای دروس آموختهشده در سامانه مدیریت دانش [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 101-132]
سرعت تصمیمگیری راهبردیتبیین نقش هوشمندی راهبردی در عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی سرعت تصمیمگیری راهبردی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 129-148]
سرمایة فکریسرمایة فکری و بهرهوری نیروی انسانی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 55-76]
سرمایه اجتماعیالگوی ارتقای رفتار شهروندی سازمانی بر اساس سرمایه اجتماعی و سلامت سازمانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 107-1027]
سلامت سازمانیالگوی ارتقای رفتار شهروندی سازمانی بر اساس سرمایه اجتماعی و سلامت سازمانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 107-1027]