نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آنالیز شکاف سنجش اثربخشی برنامه‌‌ریزی استراتژیک [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-99]
  • آینده‌نگاری آینده‌نگاری مبتنی بر فنون شناختی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 57-91]

ا

  • اثربخشی اثربخشی شیوه‌ها و راهبردهای ارتباطی در سازمان‌های مجازی و الکترونیکی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 39-60]
  • اخلاق بازنمایی تعالی سازمانی براساس اخلاق کسب‌و‌کار [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 105-124]
  • اخلاق کسب‌و‌کار بازنمایی تعالی سازمانی براساس اخلاق کسب‌و‌کار [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 105-124]
  • ارتباطات مجازی اثربخشی شیوه‌ها و راهبردهای ارتباطی در سازمان‌های مجازی و الکترونیکی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 39-60]
  • ارزیابی اثربخشی سنجش اثربخشی برنامه‌‌ریزی استراتژیک [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-99]
  • ارزیابی عملکرد بازنمایی تعالی سازمانی براساس اخلاق کسب‌و‌کار [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 105-124]
  • ارزش وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی ـ بهداشتی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 201-221]
  • ارزش ویژه نام تجاری وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی ـ بهداشتی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 201-221]
  • استراتژی تنوع‌گرایی ناهمگون استراتژی تنوع‌گرایی ناهمگون [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 43-68]
  • اشتیاق شغلی الگوی غنی‌سازی و اشتیاق شغلی برای سنجش میزان تمایل به ترک خدمت کارکنان [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 177-199]
  • اعتماد وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی ـ بهداشتی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 201-221]
  • اعداد فازی مثلثی استراتژی تنوع‌گرایی ناهمگون [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 43-68]
  • الگویابی مهارت الگویابی مهارت‌ها و نیازهای آموزشی مدیران [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 161-180]
  • الگوی شایستگی طراحی الگوی شایستگی مدیریتی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 145-165]
  • اندازة شرکت راهبردهای احیا و عملکرد تجاری در شرایط رکود اقتصادی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 15-35]
  • انسانی و ادراکی مدیران الگویابی مهارت‌ها و نیازهای آموزشی مدیران [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 161-180]
  • اهداف راهبردی اثربخشی شیوه‌ها و راهبردهای ارتباطی در سازمان‌های مجازی و الکترونیکی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 39-60]

ب

  • بازار تبیین رویکرد برون‌رفت از بلا‌استفاده ماندن ظرفیت صنایع [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 189-203]
  • بازنشستگی بحران فزونی مصارف نسبت به منابع [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 131-156]
  • بصیرت آینده‌نگاری مبتنی بر فنون شناختی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 57-91]
  • بیمه اثربخشی خلق مزیت رقابتی پایدار آموزش و توسعۀ مهارت‌های فروشندگان بیمه [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 199-221]
  • بهداشت تبیین سیستم مطلوب مدیریت ایمنی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 15-41]
  • بورس گرایش راهبردی، فرهنگ و قابلیت توسعة محصولات جدید بر عملکرد توسعة محصولات جدید [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 15-33]

پ

  • پذیرش دورکاری ارزیابی راهبردی الگوی دورکاری کارکنان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 53-73]
  • پویایی‌های سیستم شبیه‌سازی الگوی پویای رفتاری سهام در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 35-52]

ت

  • تأثیرگذاری وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی ـ بهداشتی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 201-221]
  • تأمین اجتماعی بحران فزونی مصارف نسبت به منابع [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 131-156]
  • تحلیل SWOT استراتژی تنوع‌گرایی ناهمگون [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 43-68]
  • تحلیل پویایی‌های سیستم بحران فزونی مصارف نسبت به منابع [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 131-156]
  • تحلیل دینامیکی پویایی‌شناسی استراتژیک صنعت روانکارها [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 157-176]
  • تخصص سرمایه‌گذاران راهبرد سرمایه‌گذاری مبتنی بر ریسک غیرسیستماتیک و ساختار مالکیت [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 109-129]
  • تعالی سازمانی بازنمایی تعالی سازمانی براساس اخلاق کسب‌و‌کار [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 105-124]
  • تفکر استراتژیک سبک‌های رهبری و تفکر استراتژیک در سطح سازمانی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 93-114]
  • تقاضا سنجش وضعیت عملکرد صادرات سنگ [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 163-187]
  • تقدم و تاخر فرآیند‌ها و عناصر تدوین راهبرد‌های وظیفه‌ای سازمان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 181-197]
  • تکنیک تصمیم-گیری گروهی استراتژی تنوع‌گرایی ناهمگون [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 43-68]
  • تمایل به ترک خدمت الگوی غنی‌سازی و اشتیاق شغلی برای سنجش میزان تمایل به ترک خدمت کارکنان [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 177-199]
  • تنوع‌بخشی راهبرد سرمایه‌گذاری مبتنی بر ریسک غیرسیستماتیک و ساختار مالکیت [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 109-129]
  • توسعة محصولات جدید گرایش راهبردی، فرهنگ و قابلیت توسعة محصولات جدید بر عملکرد توسعة محصولات جدید [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 15-33]
  • توسعۀ مهارت اثربخشی خلق مزیت رقابتی پایدار آموزش و توسعۀ مهارت‌های فروشندگان بیمه [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 199-221]

خ

  • خرد رویکرد رفتاری هوش راهبردی رهبر در سازمان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 17-38]
  • خرد آینده‌نگاری مبتنی بر فنون شناختی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 57-91]

د

  • دیدگاه منبع‌محور ارزیابی جایگاه راهبردی سرمایۀ‌ فکری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 131-159]
  • دورکاری ارزیابی راهبردی الگوی دورکاری کارکنان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 53-73]
  • دولت سنجش وضعیت عملکرد صادرات سنگ [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 163-187]

ر

  • راهبرد اثربخشی شیوه‌ها و راهبردهای ارتباطی در سازمان‌های مجازی و الکترونیکی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 39-60]
  • راهبرد فناوری اطلاعات توسعة مدل هم‌راستایی راهبردی کسب‌وکار و فناوری اطلاعات [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 125-143]
  • راهبرد کسب‌وکار توسعة مدل هم‌راستایی راهبردی کسب‌وکار و فناوری اطلاعات [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 125-143]
  • راهبردهای احیا راهبردهای احیا و عملکرد تجاری در شرایط رکود اقتصادی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 15-35]
  • راهبردهای سلامت سازمانی تبیین روش نرم‌افزاری دانش راهبردی برای ارتقای سلامت سازمانی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 125-161]
  • راهبرد‌های وظیفه‌ای فرآیند‌ها و عناصر تدوین راهبرد‌های وظیفه‌ای سازمان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 181-197]
  • ریسک غیرسیستماتیک راهبرد سرمایه‌گذاری مبتنی بر ریسک غیرسیستماتیک و ساختار مالکیت [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 109-129]
  • رضایت وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی ـ بهداشتی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 201-221]
  • رفتار سهام شبیه‌سازی الگوی پویای رفتاری سهام در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 35-52]
  • رقابت سنجش وضعیت عملکرد صادرات سنگ [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 163-187]
  • رهبری رویکرد رفتاری هوش راهبردی رهبر در سازمان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 17-38]
  • رهبری تحول‌آفرین سبک‌های رهبری و تفکر استراتژیک در سطح سازمانی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 93-114]
  • روش شبکۀ جهانی کسب‌وکار سناریونگاری شبکۀ جهانی کسب‌وکار [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 61-82]
  • روش‌‌های تصمیم-گیری چند‌معیاره ارزیابی جایگاه راهبردی سرمایۀ‌ فکری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 131-159]
  • روند سناریونگاری شبکۀ جهانی کسب‌وکار [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 61-82]

ز

  • زنجیرۀ ارزش پورتر پویایی‌شناسی استراتژیک صنعت روانکارها [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 157-176]

س

  • ساختار مالکیت راهبرد سرمایه‌گذاری مبتنی بر ریسک غیرسیستماتیک و ساختار مالکیت [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 109-129]
  • سازمان مجازی اثربخشی شیوه‌ها و راهبردهای ارتباطی در سازمان‌های مجازی و الکترونیکی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 39-60]
  • سازوکارهای ادراکی تبیین روش نرم‌افزاری دانش راهبردی برای ارتقای سلامت سازمانی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 125-161]
  • سیاست‌گزاری بحران فزونی مصارف نسبت به منابع [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 131-156]
  • سیاست‌های بهره‌وری منابع انسانی گونه‌شناسی نقش سیاست‌های بهره‌وری منابع انسانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 75-104]
  • سرمایه فکری ارزیابی جایگاه راهبردی سرمایۀ‌ فکری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 131-159]
  • سیستم مدیریت ایمنی تبیین سیستم مطلوب مدیریت ایمنی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 15-41]
  • سناریو سناریونگاری شبکۀ جهانی کسب‌وکار [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 61-82]
  • سهم بازار الگوشناسی آهنگ تغییر در ارزش افزوده اقتصادی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 115-129]
  • سود هر سهم الگوشناسی آهنگ تغییر در ارزش افزوده اقتصادی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 115-129]

ش

  • شاخص رقابت‌پذیری شهری تبیین راهبردهای رقابت‌پذیری شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 37-56]
  • شانس سنجش وضعیت عملکرد صادرات سنگ [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 163-187]
  • شبیه‌سازی بحران فزونی مصارف نسبت به منابع [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 131-156]
  • شبیه‌سازی شبیه‌سازی الگوی پویای رفتاری سهام در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 35-52]
  • شرکت گاز طراحی الگوی شایستگی مدیریتی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 145-165]
  • شرکت مادر تخصصی اندازه‌گیری نوآوری در شرکت‌های هلدینگ [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 101-123]
  • شناختی کیو گونه‌شناسی نقش سیاست‌های بهره‌وری منابع انسانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 75-104]
  • شهود آینده‌نگاری مبتنی بر فنون شناختی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 57-91]

ص

  • صادرات سنگ سنجش وضعیت عملکرد صادرات سنگ [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 163-187]
  • صنایع مس شبیه‌سازی الگوی پویای رفتاری سهام در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 35-52]
  • صنعت بیمه ارزیابی جایگاه راهبردی سرمایۀ‌ فکری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 131-159]

ظ

  • ظرفیت‌های صنایع تبیین رویکرد برون‌رفت از بلا‌استفاده ماندن ظرفیت صنایع [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 189-203]

ع

  • عدم‌قطعیت‌های کلیدی سناریونگاری شبکۀ جهانی کسب‌وکار [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 61-82]
  • عملکرد گرایش راهبردی، فرهنگ و قابلیت توسعة محصولات جدید بر عملکرد توسعة محصولات جدید [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 15-33]
  • عملکرد تجاری راهبردهای احیا و عملکرد تجاری در شرایط رکود اقتصادی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 15-35]
  • عملکرد شغلی برنامه‌ریزی منابع سازمان، خلق دانش و عملکرد شغلی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 89-108]
  • عناصر پیش‌مشخص سناریونگاری شبکۀ جهانی کسب‌وکار [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 61-82]

غ

  • غنی‌سازی شغلی الگوی غنی‌سازی و اشتیاق شغلی برای سنجش میزان تمایل به ترک خدمت کارکنان [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 177-199]

ف

  • فرایند تحلیل سلسله‌ مراتبی فازی سنجش اثربخشی برنامه‌‌ریزی استراتژیک [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-99]
  • فرآیند تحلیل شبکه‌ای استراتژی تنوع‌گرایی ناهمگون [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 43-68]
  • فرآیند‌ها فرآیند‌ها و عناصر تدوین راهبرد‌های وظیفه‌ای سازمان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 181-197]
  • فرهنگ گرایش راهبردی، فرهنگ و قابلیت توسعة محصولات جدید بر عملکرد توسعة محصولات جدید [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 15-33]
  • فرهنگ ایمنی تبیین سیستم مطلوب مدیریت ایمنی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 15-41]
  • فروش اثربخشی خلق مزیت رقابتی پایدار آموزش و توسعۀ مهارت‌های فروشندگان بیمه [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 199-221]

ق

  • قابلیت توسعة محصولات جدید گرایش راهبردی، فرهنگ و قابلیت توسعة محصولات جدید بر عملکرد توسعة محصولات جدید [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 15-33]

ک

  • کارت امتیازی متوازن سنجش اثربخشی برنامه‌‌ریزی استراتژیک [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-99]
  • کارمند دورکار ارزیابی راهبردی الگوی دورکاری کارکنان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 53-73]
  • کمک‌های دولت راهبردهای احیا و عملکرد تجاری در شرایط رکود اقتصادی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 15-35]
  • کنترل کیفیت کالا تبیین رویکرد برون‌رفت از بلا‌استفاده ماندن ظرفیت صنایع [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 189-203]

م

  • ماتریس SPACE تبیین راهبردهای رقابت‌پذیری شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 37-56]
  • ماتریس SWOT تبیین راهبردهای رقابت‌پذیری شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 37-56]
  • مبادلة رهبر – پیرو سبک‌های رهبری و تفکر استراتژیک در سطح سازمانی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 93-114]
  • محیط خارجی تبیین رویکرد برون‌رفت از بلا‌استفاده ماندن ظرفیت صنایع [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 189-203]
  • مدیر طراحی الگوی شایستگی مدیریتی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 145-165]
  • مدیریت راهبردی اثربخشی شیوه‌ها و راهبردهای ارتباطی در سازمان‌های مجازی و الکترونیکی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 39-60]
  • مدیریت کیفیت جامع بازنمایی تعالی سازمانی براساس اخلاق کسب‌و‌کار [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 105-124]
  • مدل الماس پورتر سنجش وضعیت عملکرد صادرات سنگ [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 163-187]
  • مدل چهار بعدی شابا تبیین روش نرم‌افزاری دانش راهبردی برای ارتقای سلامت سازمانی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 125-161]
  • مزیت رقابتی اثربخشی خلق مزیت رقابتی پایدار آموزش و توسعۀ مهارت‌های فروشندگان بیمه [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 199-221]
  • مقاومت در برابر تغییر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی ـ بهداشتی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 201-221]
  • منابع استراتژیک ارزیابی جایگاه راهبردی سرمایۀ‌ فکری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 131-159]
  • منافع برنامه‌ریزی راهبردی برنامه‌ریزی منابع سازمان، خلق دانش و عملکرد شغلی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 89-108]
  • منافع عملیاتی برنامه‌ریزی منابع سازمان، خلق دانش و عملکرد شغلی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 89-108]
  • منافع مدیریتی وکسب‌وکار برنامه‌ریزی منابع سازمان، خلق دانش و عملکرد شغلی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 89-108]
  • مهارت مدیریتی الگویابی مهارت‌ها و نیازهای آموزشی مدیران [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 161-180]
  • مهارت‌های فنی الگویابی مهارت‌ها و نیازهای آموزشی مدیران [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 161-180]
  • موضوعات راهبردی پویایی‌شناسی استراتژیک صنعت روانکارها [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 157-176]

ن

  • نیازسنجی آموزشی الگویابی مهارت‌ها و نیازهای آموزشی مدیران [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 161-180]
  • نرخ بازده حقوق صاحبان سهام الگوشناسی آهنگ تغییر در ارزش افزوده اقتصادی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 115-129]
  • نرخ بازده دارایی‌ها الگوشناسی آهنگ تغییر در ارزش افزوده اقتصادی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 115-129]
  • نرخ بازده فروش الگوشناسی آهنگ تغییر در ارزش افزوده اقتصادی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 115-129]
  • نرخ رشد فروش الگوشناسی آهنگ تغییر در ارزش افزوده اقتصادی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 115-129]
  • نظریه مبتنی بر منبع اثربخشی خلق مزیت رقابتی پایدار آموزش و توسعۀ مهارت‌های فروشندگان بیمه [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 199-221]
  • نظریه مبنایی اندازه‌گیری نوآوری در شرکت‌های هلدینگ [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 101-123]
  • نقشة شناختی فازی آینده‌نگاری مبتنی بر فنون شناختی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 57-91]
  • نقشه توجه تبیین روش نرم‌افزاری دانش راهبردی برای ارتقای سلامت سازمانی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 125-161]
  • نگاه فرآیندی فرآیند‌ها و عناصر تدوین راهبرد‌های وظیفه‌ای سازمان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 181-197]
  • نوآوری اندازه‌گیری نوآوری در شرکت‌های هلدینگ [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 101-123]

و

  • واحد کارکنان تبیین رویکرد برون‌رفت از بلا‌استفاده ماندن ظرفیت صنایع [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 189-203]
  • وزارت بازرگانی ارزیابی راهبردی الگوی دورکاری کارکنان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 53-73]
  • وظایف مدیریت منابع انسانی گونه‌شناسی نقش سیاست‌های بهره‌وری منابع انسانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 75-104]
  • وفاداری رفتاری وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی ـ بهداشتی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 201-221]
  • وفاداری نگرشی وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی ـ بهداشتی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 201-221]

ه

  • هم‌راستایی راهبردی توسعة مدل هم‌راستایی راهبردی کسب‌وکار و فناوری اطلاعات [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 125-143]
  • هوش اجتماعی رویکرد رفتاری هوش راهبردی رهبر در سازمان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 17-38]
  • هوش راهبردی رهبران رویکرد رفتاری هوش راهبردی رهبر در سازمان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 17-38]
  • هوش فرهنگی رویکرد رفتاری هوش راهبردی رهبر در سازمان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 17-38]