نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش از راه دور ّتبیین و ارزیابی شاخص‌های رقابتی دانشگاه‌های مجازی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 101-122]
  • آینده‌نگر تحلیل محتوای استراتژی‌های تجاری و اثرات آن بر عملکرد سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 77-96]

ا

  • اتحاد و توافق رهبری دانش، هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-100]
  • اتحاد و توافق راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 55-75]
  • اثرات سرریز تبیین راهبرد سرایت نوسانات بازارهای سرمایه بین‌المللی بر بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 131-153]
  • اجرای استراتژی سبک‌های مدیریت تعارض در اجرای موفقیت آمیز استراتژی‌های سازمانی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 97-114]
  • ارزش برند ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 97-112]
  • استان کردستان سبک‌های مدیریت تعارض در اجرای موفقیت آمیز استراتژی‌های سازمانی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 97-114]
  • استراتژی صادرات همسویی استراتژی های صادرات و عملکرد صادراتی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 15-34]
  • استراتژی مدیریت دانش استراتژی مدیریت دانش کسب و کار [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 113-127]
  • استراتژی نگهداری استراتژی‌های نگهداری و عملکرد کسب و کار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 115-132]
  • استراتژی‌های برند ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 97-112]
  • استراتژی‌های تجاری و بازاریابی تبیین و ارزیابی موقعیت‌یابی استراتژیک بنگاه‌های اقتصادی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 35-53]
  • استراتژی و رهبری تعامل استراتژی و رهبری با مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 43-69]
  • اعضای هیئت علمی راهبرد تولید علم بر اساس تحلیل ساختارهای سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌ها [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 123-143]
  • اقدامات استراتژیک تحلیل محتوای استراتژی‌های تجاری و اثرات آن بر عملکرد سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 77-96]
  • انسان محور استراتژی مدیریت دانش کسب و کار [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 113-127]
  • انطباق با تغییرات محیطی نقش مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی در تحقق اهداف برنامه‌ریزی استراتژیک [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 109-129]

ب

  • بانکداری الکترونیک تعامل استراتژی و رهبری با مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 43-69]
  • بینش استراتژیک رهبری دانش، هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-100]

پ

  • پیش‌بینی اثربخشی رهبری دانش، هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-100]

ت

  • تاپسیس تبیین راهبرد ارتقای کیفیت فنون مذاکره [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 15-41]
  • تجارت الکترونیک تبیین ارزیابی تمایل و وفاداری مشتریان بالقوه به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 167-188]
  • تحمل ابهام راهبرد توسعه نیمرخ کارآفرینی دانش‌آموختگان آموزش عالی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 89-107]
  • تشکل‌های کارگری و کارفرمایی تبیین راهبرد ارتقای کیفیت فنون مذاکره [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 15-41]
  • تفکر و دانش مدیریت راهبردی الگویی برای انتخاب مدیران سطوح راهبردی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 155-175]
  • تمایز تحلیل محتوای استراتژی‌های تجاری و اثرات آن بر عملکرد سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 77-96]
  • توانمندی‌های تسهیم دانش استراتژی مدیریت دانش کسب و کار [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 113-127]
  • توفیق‌طلبی راهبرد توسعه نیمرخ کارآفرینی دانش‌آموختگان آموزش عالی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 89-107]
  • تولید علم راهبرد تولید علم بر اساس تحلیل ساختارهای سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌ها [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 123-143]

ج

چ

  • چالش‌طلبی راهبرد توسعه نیمرخ کارآفرینی دانش‌آموختگان آموزش عالی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 89-107]
  • چالش‌ها تبیین و ارزیابی راهبرد برون‌سپاری پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 71-88]
  • چشم‌انداز چارچوب کلی برنامه راهبردی سلامت الکترونیک ایران [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 129-149]
  • چشم‌انداز استراتژیک راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 55-75]

خ

  • خریداران اینترنتی تبیین ارزیابی تمایل و وفاداری مشتریان بالقوه به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 167-188]
  • خرید برخط تبیین ارزیابی تمایل و وفاداری مشتریان بالقوه به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 167-188]
  • خطرپذیری راهبرد توسعه نیمرخ کارآفرینی دانش‌آموختگان آموزش عالی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 89-107]

د

  • دانش کسب و کار استراتژی مدیریت دانش کسب و کار [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 113-127]
  • دانشگاه شهید بهشتی راهبرد تولید علم بر اساس تحلیل ساختارهای سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌ها [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 123-143]
  • دانشگاه مجازی ّتبیین و ارزیابی شاخص‌های رقابتی دانشگاه‌های مجازی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 101-122]
  • دانش مدیریت عمومی الگویی برای انتخاب مدیران سطوح راهبردی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 155-175]
  • دگرگون‌سازی کسب‌و‌کار نقش مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی در تحقق اهداف برنامه‌ریزی استراتژیک [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 109-129]

ر

  • راهبردهای مقابله‌ای فشار روانی راهبردهای مقابله با فشار روانی و ویژگی‌های شخصیت در تعامل با فرسودگی شغلی کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 81-96]
  • رفتارهای فردی تبیین ارزیابی تمایل و وفاداری مشتریان بالقوه به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 167-188]
  • رقابت پذیری اندازه گیری رقابت پذیری بنگاه ها [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 61-79]
  • رقابت دیجیتالی ّتبیین و ارزیابی شاخص‌های رقابتی دانشگاه‌های مجازی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 101-122]
  • رقیب‌مداری جهت‌گیری استراتژیک و قابلیت‌های بازاریابی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 145-166]
  • روحیه راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 55-75]
  • روش‌های ارزش‌آفرینی الگوی تعامل استراتژیک در شرکت‌های هلدینگ [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 15-42]
  • رویاپردازی راهبرد توسعه نیمرخ کارآفرینی دانش‌آموختگان آموزش عالی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 89-107]

ز

س

  • ساختار چندبعدی استراتژی‌های نگهداری و عملکرد کسب و کار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 115-132]
  • ساختارهای سازمانی و مدیریتی راهبرد تولید علم بر اساس تحلیل ساختارهای سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌ها [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 123-143]
  • سازگاری فرهنگی هوش فرهنگی در تعامل با کارآفرینی استراتژیک [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 15-34]
  • سامانه پرونده الکترونیکی چارچوب کلی برنامه راهبردی سلامت الکترونیک ایران [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 129-149]
  • سرنوشت مشترک رهبری دانش، هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-100]
  • سرنوشت مشترک راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 55-75]
  • سلاست فکری راهبرد توسعه نیمرخ کارآفرینی دانش‌آموختگان آموزش عالی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 89-107]
  • سیستم محور استراتژی مدیریت دانش کسب و کار [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 113-127]

ش

  • شاخص اس ان پی 500 تبیین راهبرد سرایت نوسانات بازارهای سرمایه بین‌المللی بر بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 131-153]
  • شاخص بورس اوراق بهادار تهران تبیین راهبرد سرایت نوسانات بازارهای سرمایه بین‌المللی بر بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 131-153]
  • شاخص فلزات اساسی تبیین راهبرد سرایت نوسانات بازارهای سرمایه بین‌المللی بر بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 131-153]
  • شاخص فوتسی 100 تبیین راهبرد سرایت نوسانات بازارهای سرمایه بین‌المللی بر بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 131-153]
  • شرکت‌های هلدینگ (مادر) الگوی تعامل استراتژیک در شرکت‌های هلدینگ [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 15-42]
  • شیوة مدیریت استراتژیک الگوی تعامل استراتژیک در شرکت‌های هلدینگ [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 15-42]

ص

  • صفات و خصوصیات رهبری الگویی برای انتخاب مدیران سطوح راهبردی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 155-175]
  • صنایع پوشاک سبک‌های مدیریت تعارض در اجرای موفقیت آمیز استراتژی‌های سازمانی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 97-114]

ع

  • عملکرد شرکت تبیین نقش راهبردی عملیات مدیریت زنجیره تأمین در بهبود عملکرد شرکت: مطالعه صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 35-60]
  • عملکرد صادراتی همسویی استراتژی های صادرات و عملکرد صادراتی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 15-34]
  • عملکرد کسب و کار استراتژی‌های نگهداری و عملکرد کسب و کار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 115-132]
  • عملگرایی راهبرد توسعه نیمرخ کارآفرینی دانش‌آموختگان آموزش عالی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 89-107]
  • عملیات تدارکات تبیین نقش راهبردی عملیات مدیریت زنجیره تأمین در بهبود عملکرد شرکت: مطالعه صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 35-60]
  • عملیات توزیع تبیین نقش راهبردی عملیات مدیریت زنجیره تأمین در بهبود عملکرد شرکت: مطالعه صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 35-60]
  • عملیات تولید تبیین نقش راهبردی عملیات مدیریت زنجیره تأمین در بهبود عملکرد شرکت: مطالعه صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 35-60]
  • عملیات مدیریت زنجیره تأمین تبیین نقش راهبردی عملیات مدیریت زنجیره تأمین در بهبود عملکرد شرکت: مطالعه صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 35-60]
  • عوامل بیرونی تبیین مدل توانمند‌سازی راهبردی صادرات شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 43-70]
  • عوامل درونی تبیین مدل توانمند‌سازی راهبردی صادرات شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 43-70]
  • عوامل کلیدی موفقیت تعامل استراتژی و رهبری با مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 43-69]

ف

ق

  • قابلیت بازاریابی تبیین و آزمون راهبرد تعامل قابلیت‌های یادگیری، نوآوری و مزیت رقابتی پایدار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 133-155]
  • قابلیت‌های بازاریابی جهت‌گیری استراتژیک و قابلیت‌های بازاریابی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 145-166]
  • قابلیت یادگیری بازار تبیین و آزمون راهبرد تعامل قابلیت‌های یادگیری، نوآوری و مزیت رقابتی پایدار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 133-155]

ک

  • کارآفرینی استراتژیک هوش فرهنگی در تعامل با کارآفرینی استراتژیک [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 15-34]
  • کاربرد دانش راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 55-75]
  • کارکنان بانک صادرات راهبردهای مقابله با فشار روانی و ویژگی‌های شخصیت در تعامل با فرسودگی شغلی کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 81-96]
  • کانون کنترل درونی راهبرد توسعه نیمرخ کارآفرینی دانش‌آموختگان آموزش عالی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 89-107]
  • کاهش هزینه تحلیل محتوای استراتژی‌های تجاری و اثرات آن بر عملکرد سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 77-96]
  • کتابخانه‌های دانشگاه علامه طباطبایی راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 55-75]
  • کیفیت خدمات راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 55-75]

گ

  • گرایش به نوآوری جهت‌گیری استراتژیک و قابلیت‌های بازاریابی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 145-166]

م

  • ماهیت معامله تبیین و ارزیابی راهبرد برون‌سپاری پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 71-88]
  • مخارج پروژه‌های فناوری اطلاعات تبیین و ارزیابی راهبرد برون‌سپاری پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 71-88]
  • مدافع تحلیل محتوای استراتژی‌های تجاری و اثرات آن بر عملکرد سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 77-96]
  • مدل رقابتی پورتر اندازه گیری رقابت پذیری بنگاه ها [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 61-79]
  • مدیریت تعارض سبک‌های مدیریت تعارض در اجرای موفقیت آمیز استراتژی‌های سازمانی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 97-114]
  • مدیریت دانش تعامل استراتژی و رهبری با مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 43-69]
  • مدیریت و برنامه‌ریزی داده‌ها چارچوب کلی برنامه راهبردی سلامت الکترونیک ایران [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 129-149]
  • مذاکره تبیین راهبرد ارتقای کیفیت فنون مذاکره [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 15-41]
  • مزیت رقابتی پایدار تبیین و آزمون راهبرد تعامل قابلیت‌های یادگیری، نوآوری و مزیت رقابتی پایدار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 133-155]
  • مشتری‌مداری جهت‌گیری استراتژیک و قابلیت‌های بازاریابی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 145-166]
  • منطق فازی همسویی استراتژی های صادرات و عملکرد صادراتی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 15-34]
  • منطق فازی اندازه گیری رقابت پذیری بنگاه ها [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 61-79]
  • مهارت‌های بازاریابی و فروش تبیین مدل توانمند‌سازی راهبردی صادرات شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 43-70]
  • موانع راهبرد تولید علم بر اساس تحلیل ساختارهای سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌ها [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 123-143]
  • موضع استراتژیک تحلیل محتوای استراتژی‌های تجاری و اثرات آن بر عملکرد سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 77-96]
  • موقعیت برنامه‌ریزی استراتژیک نقش مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی در تحقق اهداف برنامه‌ریزی استراتژیک [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 109-129]
  • موقعیت‌یابی ادراکی تبیین و ارزیابی موقعیت‌یابی استراتژیک بنگاه‌های اقتصادی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 35-53]
  • موقعیت‌یابی فیزیکی تبیین و ارزیابی موقعیت‌یابی استراتژیک بنگاه‌های اقتصادی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 35-53]
  • میل به تغییر راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 55-75]

ن

  • نظام ملی نوآوری به عملکرد صادراتی تبیین مدل توانمند‌سازی راهبردی صادرات شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 43-70]
  • نقاط ضعف و قوت برند ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 97-112]
  • نقاط مرجع استراتژیک همسویی استراتژی های صادرات و عملکرد صادراتی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 15-34]
  • نگهداری استراتژی‌های نگهداری و عملکرد کسب و کار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 115-132]
  • نوآوری سازمانی تبیین و آزمون راهبرد تعامل قابلیت‌های یادگیری، نوآوری و مزیت رقابتی پایدار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 133-155]

و

  • واکنشگر تحلیل محتوای استراتژی‌های تجاری و اثرات آن بر عملکرد سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 77-96]
  • وفاداری تبیین ارزیابی تمایل و وفاداری مشتریان بالقوه به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 167-188]
  • ویژگی‌های تکنولوژیکی تبیین و ارزیابی راهبرد برون‌سپاری پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 71-88]
  • ویژگی‌های شخصیت راهبردهای مقابله با فشار روانی و ویژگی‌های شخصیت در تعامل با فرسودگی شغلی کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 81-96]

ه

  • هزینه‌گرایی جهت‌گیری استراتژیک و قابلیت‌های بازاریابی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 145-166]
  • همسویی استراتژیک همسویی استراتژی های صادرات و عملکرد صادراتی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 15-34]
  • هوش فرهنگی هوش فرهنگی در تعامل با کارآفرینی استراتژیک [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 15-34]
  • هیأت‌های حل اختلاف تبیین راهبرد ارتقای کیفیت فنون مذاکره [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 15-41]

ی

  • یادگیری الکترونیک ّتبیین و ارزیابی شاخص‌های رقابتی دانشگاه‌های مجازی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 101-122]
  • یزد تبیین راهبرد ارتقای کیفیت فنون مذاکره [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 15-41]