نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی استراتژیک ارتقای آمادگی استراتژیک برای مدیریت بحران در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 123-140]
  • آموزه‌های ذهنی نظریه زمان و آینده پژوهی براساس نظریه فهم و درک [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 81-101]
  • آینده‌نگری تأثیر قابلیت‌ تفکر استراتژیک مدیران ارشد بر موفقیت شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 143-159]

ا

  • ابعادرقابتی الگویی برای همسویی راهبرد عملیات و راهبرد کسب و کار در سازمانهای تولیدی ایران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 141-163]
  • ارزش ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تأمین‌کننده و واسطه [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 111-129]
  • استراتژی ایمنی تدوین برنامه استراتژیک بهداشت، ایمنی و محیط زیست (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 61-82]
  • استراتژی تأمین مالی استراتژی‌های مالی و بازده سهام شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 141-166]
  • استراتژی تقسیم سود استراتژی‌های مالی و بازده سهام شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 141-166]
  • استراتژی سرمایه در گردش استراتژی‌های مالی و بازده سهام شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 141-166]
  • استراتژی سرمایه‌گذاری استراتژی‌های مالی و بازده سهام شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 141-166]
  • استراتژی گرایش به کارآفرینی الگوی استراتژی گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 99-116]
  • استراتژی مالی استراتژی‌های مالی و بازده سهام شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 141-166]
  • اصل 44 قانون اساسی تبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 83-102]
  • اعتماد و تعهد به نام تجاری ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تأمین‌کننده و واسطه [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 111-129]
  • الگوی دیاموند پورتر توسعه الگوی مزیت رقابتی پورتر و کاربرد آن در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 63-82]
  • الگوسازی ساختاری تفسیری طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]
  • الگوی فزآ نظریه زمان و آینده پژوهی براساس نظریه فهم و درک [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 81-101]
  • اولویت بندی اولویت‌بندی توانمندسازهای EFQM با استفاده از تکنیک QFD [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 131-148]

ب

  • بار معنایی و سطح تحقق پذیری نظریه زمان و آینده پژوهی براساس نظریه فهم و درک [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 81-101]
  • بازاریابی نوآورانه شناسایی مؤلفه‌های بازاریابی نوآورانه در شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 83-98]
  • بازار اوراق کشتی جذابیت فرصت‌های صنعت اوراق کشتی در ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 59-81]
  • بانک تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 149-164]
  • بانکداری همراه تعیین راهبردهای نوین بانکداری در میزان پذیرش کاربران سرویس بانکداری همراه در بانک‌های خصوصی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 39-57]
  • بهبود شگفت انگیز قابلیت های مهندسی مجدد برای بهبود راهبردهای رقابتی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 103-117]
  • بهبود و توسعه سازمانی تبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 83-102]
  • بهداشت روانی ارتقای آمادگی استراتژیک برای مدیریت بحران در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 123-140]
  • بهداشت و محیط زیست تدوین برنامه استراتژیک بهداشت، ایمنی و محیط زیست (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 61-82]

پ

  • پابرجایی طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]
  • پذیرش مشتری تعیین راهبردهای نوین بانکداری در میزان پذیرش کاربران سرویس بانکداری همراه در بانک‌های خصوصی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 39-57]
  • پویایی سیستم راهبرد پویایی‌شناسی تأثیر دانش بر عملکرد و پایدارسازی رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 103-122]

ت

  • تابع عضویت سرمایه‌گذار توازن مجدد راهبردی سبد دارایی‌های سرمایه‌گذاری [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 37-58]
  • تحلیل سلسله مراتبی تحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
  • تصمیم گیری پابرجا طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]
  • تعامل سه جانبه نظریه زمان و آینده پژوهی براساس نظریه فهم و درک [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 81-101]
  • تغییر استراتژیک تبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 83-102]
  • تقاضای اوراق کشتی جذابیت فرصت‌های صنعت اوراق کشتی در ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 59-81]
  • توانایی حل مسأله تحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
  • توانمندسازها اولویت‌بندی توانمندسازهای EFQM با استفاده از تکنیک QFD [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 131-148]
  • تولید در کلاس جهانی مدیریت دانش در سازمان های تولیدی برای رسیدن به کلاس جهانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 15-38]
  • تئوری نقاط مرجع استراتژیک استراتژی‌های مالی و بازده سهام شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 141-166]

ج

  • جاری سازی راهبردها تأثیر برنامه‏ ریزی راهبردی مشارکتی در برداشت‏ های کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 33-61]
  • جذب سرمایه انسانی معماری راهبردی سرمایه انسانی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 15-36]

چ

  • چابکی سازمانی ارتقای آمادگی استراتژیک برای مدیریت بحران در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 123-140]

خ

  • خصوصی‌سازی تبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 83-102]

د

  • دامنة آگاهی نظریه زمان و آینده پژوهی براساس نظریه فهم و درک [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 81-101]
  • دانش آشکار مدیریت دانش در سازمان های تولیدی برای رسیدن به کلاس جهانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 15-38]
  • دانش ضمنی مدیریت دانش در سازمان های تولیدی برای رسیدن به کلاس جهانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 15-38]
  • درخت تصمیم تعیین راهبردهای نوین بانکداری در میزان پذیرش کاربران سرویس بانکداری همراه در بانک‌های خصوصی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 39-57]

ذ

  • ذهن‌های آینده‌گرا نظریه زمان و آینده پژوهی براساس نظریه فهم و درک [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 81-101]

ر

  • راهبرد آسیب شناسی شکاف همسویی راهبرد های فناوری اطلاعات با راهبردهای سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 59-80]
  • راهبرد پابرجا طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]
  • راهبرد توازن‌بخشی توازن مجدد راهبردی سبد دارایی‌های سرمایه‌گذاری [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 37-58]
  • راهبرد رقابتی قابلیت های مهندسی مجدد برای بهبود راهبردهای رقابتی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 103-117]
  • راهبرد رقابتی تمایز ارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
  • راهبرد عملیات الگویی برای همسویی راهبرد عملیات و راهبرد کسب و کار در سازمانهای تولیدی ایران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 141-163]
  • راهبرد فناوری اطلاعات آسیب شناسی شکاف همسویی راهبرد های فناوری اطلاعات با راهبردهای سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 59-80]
  • راهبرد کسب وکار الگویی برای همسویی راهبرد عملیات و راهبرد کسب و کار در سازمانهای تولیدی ایران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 141-163]
  • راهبرد کسب و کار آسیب شناسی شکاف همسویی راهبرد های فناوری اطلاعات با راهبردهای سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 59-80]
  • رضایت مشتری راهبرد پویایی‌شناسی تأثیر دانش بر عملکرد و پایدارسازی رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 103-122]
  • رفتار صادراتی تحلیل منابع نامشهود و رفتار صادراتی بر پایه نظریه منبع محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 117-142]
  • رفتار نوآورانه تحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
  • رهبری تحولی تحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
  • روابط راهبردی ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تأمین‌کننده و واسطه [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 111-129]
  • روابط گروه کاری تحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
  • روحیه توفیق طلبی تأثیر قابلیت‌ تفکر استراتژیک مدیران ارشد بر موفقیت شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 143-159]
  • روش تحلیل IPA تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 149-164]
  • رویکرد منبع محور تحلیل منابع نامشهود و رفتار صادراتی بر پایه نظریه منبع محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 117-142]

س

  • سبد دارایی‌ها توازن مجدد راهبردی سبد دارایی‌های سرمایه‌گذاری [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 37-58]
  • سرمایه انسانی ضروری معماری راهبردی سرمایه انسانی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 15-36]
  • سرمایه انسانی ویژه معماری راهبردی سرمایه انسانی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 15-36]
  • سیستم های سازمانی ارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
  • سودآوری راهبرد پویایی‌شناسی تأثیر دانش بر عملکرد و پایدارسازی رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 103-122]

ش

  • شبکه تحولات نظریه زمان و آینده پژوهی براساس نظریه فهم و درک [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 81-101]
  • شرایط عدم قطعیت طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]
  • شرکت‌های با فناوری بالا معماری راهبردی سرمایه انسانی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 15-36]
  • شرکت‌های فناوری‌محور شناسایی مؤلفه‌های بازاریابی نوآورانه در شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 83-98]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط شناسایی مؤلفه‌های بازاریابی نوآورانه در شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 83-98]

ص

  • صنعت اوراق کشتی جذابیت فرصت‌های صنعت اوراق کشتی در ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 59-81]
  • صنعت نانو شناسایی مؤلفه‌های بازاریابی نوآورانه در شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 83-98]

ع

  • عملکرد صادراتی ارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
  • عملکرد نام تجاری ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تأمین‌کننده و واسطه [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 111-129]
  • عوامل سازمانی و فرهنگی الگوی استراتژی گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 99-116]
  • عوامل محیطی تأثیر قابلیت‌ تفکر استراتژیک مدیران ارشد بر موفقیت شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 143-159]

ف

  • فرایند قابلیت های مهندسی مجدد برای بهبود راهبردهای رقابتی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 103-117]

ق

  • قابلیت‌های تفکر تأثیر قابلیت‌ تفکر استراتژیک مدیران ارشد بر موفقیت شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 143-159]
  • قابلیت های رقابتی ارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
  • قوانین سازمان بین‌المللی دریانوردی جذابیت فرصت‌های صنعت اوراق کشتی در ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 59-81]

ک

  • کارت امتیازی متوازن تبیین نقشه اجرایی برنامه استراتژیک بنگاه‌ها [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 35-60]
  • کارتیمی قابلیت های مهندسی مجدد برای بهبود راهبردهای رقابتی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 103-117]
  • کار تیمی مشارکت در فعالیت های گروهی مدیریت استراتژیک و بهره وری [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 15-34]
  • کارکنان اولویت‌بندی توانمندسازهای EFQM با استفاده از تکنیک QFD [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 131-148]
  • کار گروهی مشارکت در فعالیت های گروهی مدیریت استراتژیک و بهره وری [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 15-34]
  • کیفیت خدمات مشتریان تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 149-164]
  • کلاس جهانی مدیریت دانش در سازمان های تولیدی برای رسیدن به کلاس جهانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 15-38]

م

  • ماتریس استراتژی ایمنی تدوین برنامه استراتژیک بهداشت، ایمنی و محیط زیست (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 61-82]
  • محیط زیست جذابیت فرصت‌های صنعت اوراق کشتی در ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 59-81]
  • مخارج معاملات توازن مجدد راهبردی سبد دارایی‌های سرمایه‌گذاری [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 37-58]
  • مدیر اولویت‌بندی توانمندسازهای EFQM با استفاده از تکنیک QFD [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 131-148]
  • مدیریت استراتژیک و بهره وری مشارکت در فعالیت های گروهی مدیریت استراتژیک و بهره وری [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 15-34]
  • مدیریت بحران ارتقای آمادگی استراتژیک برای مدیریت بحران در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 123-140]
  • مدیریت دانش مدیریت دانش در سازمان های تولیدی برای رسیدن به کلاس جهانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 15-38]
  • مدیریت دانش راهبرد پویایی‌شناسی تأثیر دانش بر عملکرد و پایدارسازی رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 103-122]
  • مدیریت راهبردی تأثیر برنامه‏ ریزی راهبردی مشارکتی در برداشت‏ های کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 33-61]
  • مدیریت راهبردی تعیین راهبردهای نوین بانکداری در میزان پذیرش کاربران سرویس بانکداری همراه در بانک‌های خصوصی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 39-57]
  • مدیریت راهبردی منابع انسانی تأثیر برنامه‏ ریزی راهبردی مشارکتی در برداشت‏ های کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 33-61]
  • مدیریت مشارکتی مشارکت در فعالیت های گروهی مدیریت استراتژیک و بهره وری [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 15-34]
  • مزیت رقابتی توسعه الگوی مزیت رقابتی پورتر و کاربرد آن در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 63-82]
  • مزیت رقابتی پایدار تحلیل منابع نامشهود و رفتار صادراتی بر پایه نظریه منبع محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 117-142]
  • مسئولیت اجتماعی تبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 83-102]
  • مقاومت در برابر تغییر قابلیت های مهندسی مجدد برای بهبود راهبردهای رقابتی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 103-117]
  • منابع رقابتی ارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
  • منابع مزیت‌ساز توسعه الگوی مزیت رقابتی پورتر و کاربرد آن در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 63-82]
  • منابع نامشهود تحلیل منابع نامشهود و رفتار صادراتی بر پایه نظریه منبع محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 117-142]
  • مهندسی مجدد فرایندها قابلیت های مهندسی مجدد برای بهبود راهبردهای رقابتی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 103-117]
  • موقعیت جغرافیایی جذابیت فرصت‌های صنعت اوراق کشتی در ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 59-81]

ن

  • نظام بانکی الگوی استراتژی گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 99-116]
  • نقشه استراتژی تبیین نقشه اجرایی برنامه استراتژیک بنگاه‌ها [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 35-60]
  • نگرش کارکنان تأثیر برنامه‏ ریزی راهبردی مشارکتی در برداشت‏ های کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 33-61]

و

  • واسطه ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تأمین‌کننده و واسطه [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 111-129]
  • وجه ‌رشد و یادگیری تبیین نقشه اجرایی برنامه استراتژیک بنگاه‌ها [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 35-60]
  • وجه‌ فرآیندهای‌داخلی تبیین نقشه اجرایی برنامه استراتژیک بنگاه‌ها [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 35-60]
  • وجه ‌مالی تبیین نقشه اجرایی برنامه استراتژیک بنگاه‌ها [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 35-60]
  • وجه ‌مشتری تبیین نقشه اجرایی برنامه استراتژیک بنگاه‌ها [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 35-60]

ه

  • همسویی الگویی برای همسویی راهبرد عملیات و راهبرد کسب و کار در سازمانهای تولیدی ایران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 141-163]
  • همسویی راهبردی آسیب شناسی شکاف همسویی راهبرد های فناوری اطلاعات با راهبردهای سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 59-80]