تحلیل سلسله مراتبیتحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
تصمیم گیری پابرجاطراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]
تعامل سه جانبهنظریه زمان و آینده پژوهی براساس نظریه فهم و درک [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 81-101]
تغییر استراتژیکتبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 83-102]
تقاضای اوراق کشتیجذابیت فرصتهای صنعت اوراق کشتی در ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 59-81]
توانایی حل مسألهتحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
توانمندسازهااولویتبندی توانمندسازهای EFQM با استفاده از تکنیک QFD [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 131-148]
تولید در کلاس جهانیمدیریت دانش در سازمان های تولیدی برای رسیدن به کلاس جهانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 15-38]
ج
جاری سازی راهبردهاتأثیر برنامه ریزی راهبردی مشارکتی در برداشت های کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 33-61]
راهبرد رقابتی تمایزارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
راهبرد عملیاتالگویی برای همسویی راهبرد عملیات و راهبرد کسب و کار در سازمانهای تولیدی ایران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 141-163]
راهبرد فناوری اطلاعاتآسیب شناسی شکاف همسویی راهبرد های فناوری اطلاعات با راهبردهای سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 59-80]
راهبرد کسب و کارآسیب شناسی شکاف همسویی راهبرد های فناوری اطلاعات با راهبردهای سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 59-80]
راهبرد کسب وکارالگویی برای همسویی راهبرد عملیات و راهبرد کسب و کار در سازمانهای تولیدی ایران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 141-163]
رضایت مشتریراهبرد پویاییشناسی تأثیر دانش بر عملکرد و پایدارسازی رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 103-122]
رفتار صادراتیتحلیل منابع نامشهود و رفتار صادراتی بر پایه نظریه منبع محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 117-142]
رفتار نوآورانهتحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
رهبری تحولیتحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
روابط راهبردیارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تأمینکننده و واسطه [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 111-129]
روابط گروه کاریتحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
روحیه توفیق طلبیتأثیر قابلیت تفکر استراتژیک مدیران ارشد بر موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 143-159]
روش تحلیل IPAتعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 149-164]
رویکرد منبع محورتحلیل منابع نامشهود و رفتار صادراتی بر پایه نظریه منبع محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 117-142]
سودآوریراهبرد پویاییشناسی تأثیر دانش بر عملکرد و پایدارسازی رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 103-122]
سیستم های سازمانیارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
ش
شبکه تحولاتنظریه زمان و آینده پژوهی براساس نظریه فهم و درک [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 81-101]
شرایط عدم قطعیتطراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]
شرکتهای فناوریمحورشناسایی مؤلفههای بازاریابی نوآورانه در شرکتهای کوچک و متوسط فناوری محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 83-98]
شرکتهای کوچک و متوسطشناسایی مؤلفههای بازاریابی نوآورانه در شرکتهای کوچک و متوسط فناوری محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 83-98]
ص
صنعت اوراق کشتیجذابیت فرصتهای صنعت اوراق کشتی در ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 59-81]
صنعت نانوشناسایی مؤلفههای بازاریابی نوآورانه در شرکتهای کوچک و متوسط فناوری محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 83-98]
ع
عملکرد صادراتیارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
عملکرد نام تجاریارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تأمینکننده و واسطه [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 111-129]
عوامل سازمانی و فرهنگیالگوی استراتژی گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 99-116]
عوامل محیطیتأثیر قابلیت تفکر استراتژیک مدیران ارشد بر موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 143-159]
قابلیتهای تفکرتأثیر قابلیت تفکر استراتژیک مدیران ارشد بر موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 143-159]
قابلیت های رقابتیارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
مدیریت راهبردیتعیین راهبردهای نوین بانکداری در میزان پذیرش کاربران سرویس بانکداری همراه در بانکهای خصوصی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 39-57]
مدیریت راهبردی منابع انسانیتأثیر برنامه ریزی راهبردی مشارکتی در برداشت های کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 33-61]
مدیریت مشارکتیمشارکت در فعالیت های گروهی مدیریت استراتژیک و بهره وری [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 15-34]
مزیت رقابتیتوسعه الگوی مزیت رقابتی پورتر و کاربرد آن در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 63-82]
مزیت رقابتی پایدارتحلیل منابع نامشهود و رفتار صادراتی بر پایه نظریه منبع محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 117-142]
مسئولیت اجتماعیتبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 83-102]
مقاومت در برابر تغییرقابلیت های مهندسی مجدد برای بهبود راهبردهای رقابتی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 103-117]
منابع رقابتیارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
منابع مزیتسازتوسعه الگوی مزیت رقابتی پورتر و کاربرد آن در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 63-82]
منابع نامشهودتحلیل منابع نامشهود و رفتار صادراتی بر پایه نظریه منبع محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 117-142]