نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشفتگی تکنولوژی تاثیر راهبردی آشفتگی بازار و تکنولوژی بر ارتباطات تعاملات میان وظیفه‌ای و عملکرد صادرات [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 131-152]
  • آموزش‌وپرورش نقشه ارتقا اثربخشی مدیران با بهره‌گیری از هوش معنوی و اخلاق حرفه‌ای [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 137-159]

ا

  • ابعاد سرمایۀ اجتماعی تبیین و ارزیابی الگوی ارتقاء اشتراک دانش در انجمن‌های خبرگی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 275-310]
  • اثربخشی نقشه ارتقا اثربخشی مدیران با بهره‌گیری از هوش معنوی و اخلاق حرفه‌ای [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 137-159]
  • اثرسنجی پژوهشی راهبرد ارتقاء شایستگی‌های استقرار سیستم اطلاعات راهبردی مراکز پژوهشی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 125-167]
  • اثرگذاری و نفوذ راهبردی ارزیابی تفکر راهبردی مدیران و تأثیر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 145-167]
  • اجرای خط‌مشی تحلیل مسائل اجرای خط‌مشی‌های اداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 67-95]
  • اخلاق نقشه ارتقا اثربخشی مدیران با بهره‌گیری از هوش معنوی و اخلاق حرفه‌ای [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 137-159]
  • اخلاق حرفه‌ای تبیین الگوی ارتقاء مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 43-60]
  • اخلاق حرفه‌ای نقشه ارتقا اثربخشی مدیران با بهره‌گیری از هوش معنوی و اخلاق حرفه‌ای [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 137-159]
  • ارزش برند الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 113-130]
  • استانداردهای گزارشگری مالی مالکیت مدیریتی و محافظه‌کاری حسابداری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 109-124]
  • استراتژی تغییر جهت تدوین راهبرد فرآیندی بازاریابی با شخصیت برند و بودجه مصرف‌کننده [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 101-129]
  • استقرار سیستم اطلاعات راهبردی راهبرد ارتقاء شایستگی‌های استقرار سیستم اطلاعات راهبردی مراکز پژوهشی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 125-167]
  • استقرار نظام مدیریت دانش سنجش آمادگی تدوین راهبرد استقرار نظام مدیریت دانش سازمان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 61-79]
  • اشتراک دانش تبیین و ارزیابی الگوی ارتقاء اشتراک دانش در انجمن‌های خبرگی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 275-310]
  • اشتغال تأثیر توسعه فرصت‌های گردشگری بر کاهش بیکاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 239-260]
  • اطلاعات تبیین و ارزیابی هوشمندی درون‌سازمانی [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 179-201]
  • اعتماد درک شده الگوی توسعه راهبردی همراه بانک در ایران [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 169-182]
  • افزایش فروش راهکارهای ایجاد تمایز در راهبرد اقیانوس آبی و تأثیر آن بر افزایش فروش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 203-225]
  • الگوریتم ژنتیک الگوی ترسیم نقشه راهبرد و هدایت راهبرد‌ها [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 113-136]
  • الگوریتم ژنتیک چارچوب فراگیر اعمال تغییرات سازمانی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 15-39]
  • الگوی یکپارچه تغییرات سازمانی چارچوب فراگیر اعمال تغییرات سازمانی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 15-39]
  • الماس دانش تبیین الگوهای بومی توسعه دانش ملی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 211-249]
  • انجمن‌های خبرگی تبیین و ارزیابی الگوی ارتقاء اشتراک دانش در انجمن‌های خبرگی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 275-310]
  • ایران مشارکت هیئت ‌مدیره در پایش راهبردی: نقش ساختار [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 81-99]

ب

  • بازار بورس اوراق بهادار مالکیت مدیریتی و محافظه‌کاری حسابداری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 109-124]
  • بازارهای هدف تدوین الگوی توسعۀ صادرات سنگ‌های تزئینی کارشده ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 227-267]
  • بازاریابی الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 113-130]
  • بازسازی تبیین راهبردهای موجود در خصوص جلوگیری از ورشکستگی شرکت‌ها در لایحه تجارت و حقوق فرانسه [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 39-66]
  • بانک مرکزی تدوین راهبرد‌های کلان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر اساس چشم‌انداز 1404 [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 15-38]
  • برنامه‌ریزی ترجیحات فازی الگوی ترسیم نقشه راهبرد و هدایت راهبرد‌ها [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 113-136]
  • برنامه‌ریزی راهبردی الگوی ترسیم نقشه راهبرد و هدایت راهبرد‌ها [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 113-136]
  • برنامه‌ریزی راهبردی تدوین راهبرد‌های کلان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر اساس چشم‌انداز 1404 [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 15-38]
  • بنگاه مادر الگوی هوشمندی بنگاه‌های مادر و شیوه مادری آن در مدیریت کسب‌وکارهای تابعه [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 169-192]

پ

  • پایش راهبردی (کنترل استراتژیک) مشارکت هیئت ‌مدیره در پایش راهبردی: نقش ساختار [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 81-99]
  • پویایی بازار کارایی قابلیت‌های پویا در پویایی فنی و بازاری محیط [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 39-60]
  • پویایی‌شناسی سیستم تحلیل مسائل اجرای خط‌مشی‌های اداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 67-95]
  • پویایی فنی کارایی قابلیت‌های پویا در پویایی فنی و بازاری محیط [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 39-60]
  • پویایی‌های سیستم شبیه‌سازی زنجیره تأمین مبتنی بر همکاری راهبردی بر اساس رویکرد پویایی‌های سیستم [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-62]

ت

  • تئوری داده بنیاد تبیین مدل کنترل راهبردی در صنعت توزین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 61-80]
  • تجانس شخصیت انسان و برند تدوین راهبرد فرآیندی بازاریابی با شخصیت برند و بودجه مصرف‌کننده [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 101-129]
  • تجزیه‌وتحلیل محیط درونی تبیین و ارزیابی هوشمندی درون‌سازمانی [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 179-201]
  • تحلیل متوازن تأثیر متقابل آینده‌پژوهی برای راهبرد‌های مدیریت دانش با رویکرد سناریونگاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 173-202]
  • تحلیل محتوا تحلیل رقابتی بازار کاشی و سرامیک [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 193-210]
  • تحلیل مضمون طراحی و تبیین مدل شایستگی‌های راهبردی مدیران ارشد [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 19-41]
  • ترفیع تحلیل رقابتی بازار کاشی و سرامیک [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 193-210]
  • تصاحب مدیریت دانش مشتری و قابلیت‌های انطباق با محیط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 85-108]
  • تصمیم خرید تدوین راهبرد فرآیندی بازاریابی با شخصیت برند و بودجه مصرف‌کننده [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 101-129]
  • تصمیم‌گیری گروهی الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 113-130]
  • تصمیم‌گیری مدیریتی وضعیت آمادگی و سطح پذیرش توسعه صنعت گردشگری کشور [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 97-111]
  • تعاملات میان وظیفه‌ای تاثیر راهبردی آشفتگی بازار و تکنولوژی بر ارتباطات تعاملات میان وظیفه‌ای و عملکرد صادرات [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 131-152]
  • تعهد تبیین الگوی ارتقاء مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 43-60]
  • تعهد عاطفی تبیین الگوی رهبری راهبردی برای ارتقای سطح عملکرد کارکنان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 203-218]
  • تفکر راهبردی تحلیل نقش تفکر راهبردی در رهبری تحول‌آفرین [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 183-210]
  • تفکرراهبردی ارزیابی تفکر راهبردی مدیران و تأثیر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 145-167]
  • تلفن همراه راهکارهای ایجاد تمایز در راهبرد اقیانوس آبی و تأثیر آن بر افزایش فروش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 203-225]
  • توان رقابتی تحلیل رقابتی بازار کاشی و سرامیک [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 193-210]
  • توانمندسازی تبیین الگوی رهبری راهبردی برای ارتقای سطح عملکرد کارکنان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 203-218]
  • توانمندی‌های بازاریابی توسعه صادرات با ارتقاء توانمندی‌های بازاریابی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 219-237]
  • توزیع تحلیل رقابتی بازار کاشی و سرامیک [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 193-210]
  • توسعه دانش تبیین الگوهای بومی توسعه دانش ملی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 211-249]
  • توسعه صادرات تبیین و اعتباریابی راهبرد توسعه صادرات سنگ کشور ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 81-112]
  • تولید تحلیل راهبردی کارکردهای مدیریت کیفیت جامع و رفتار مشتری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 153-172]

ج

  • جریان‌های دانش مشتری مدیریت دانش مشتری و قابلیت‌های انطباق با محیط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 85-108]
  • جلوگیری از ورشکستگی تبیین راهبردهای موجود در خصوص جلوگیری از ورشکستگی شرکت‌ها در لایحه تجارت و حقوق فرانسه [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 39-66]
  • جنبه احساسی راهکارهای ایجاد تمایز در راهبرد اقیانوس آبی و تأثیر آن بر افزایش فروش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 203-225]
  • جنبه کارکردی راهکارهای ایجاد تمایز در راهبرد اقیانوس آبی و تأثیر آن بر افزایش فروش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 203-225]

ح

  • حاکمیت مشارکت هیئت ‌مدیره در پایش راهبردی: نقش ساختار [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 81-99]
  • حقوق فرانسه تبیین راهبردهای موجود در خصوص جلوگیری از ورشکستگی شرکت‌ها در لایحه تجارت و حقوق فرانسه [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 39-66]
  • حقوق و عوارض گمرکی تبیین و اعتباریابی راهبرد توسعه صادرات سنگ کشور ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 81-112]

خ

  • خدمات پس از فروش توسعه صادرات با ارتقاء توانمندی‌های بازاریابی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 219-237]
  • خط‌مشی‌های سازمانی تحلیل مسائل اجرای خط‌مشی‌های اداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 67-95]

د

  • دانش بومی تبیین الگوهای بومی توسعه دانش ملی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 211-249]
  • دانش صادراتی تبیین و اعتباریابی راهبرد توسعه صادرات سنگ کشور ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 81-112]

ر

  • راهبرد سنجش آمادگی تدوین راهبرد استقرار نظام مدیریت دانش سازمان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 61-79]
  • راهبرد اقیانوس آبی راهکارهای ایجاد تمایز در راهبرد اقیانوس آبی و تأثیر آن بر افزایش فروش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 203-225]
  • راهبرد بازاریابی تدوین راهبرد فرآیندی بازاریابی با شخصیت برند و بودجه مصرف‌کننده [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 101-129]
  • راهبرد به منزله عمل تبیین مدل کنترل راهبردی در صنعت توزین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 61-80]
  • راهبرد تولید بررسی علم رده‌بندی تولید و عدم اطمینان محیطی با استفاده از شبکه عصبی خودسازمانده [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 161-177]
  • راهبرد مدیریت دانش آینده‌پژوهی برای راهبرد‌های مدیریت دانش با رویکرد سناریونگاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 173-202]
  • رفاه اجتماعی تأثیر توسعه فرصت‌های گردشگری بر کاهش بیکاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 239-260]
  • رهبری تحول‌آفرین تحلیل نقش تفکر راهبردی در رهبری تحول‌آفرین [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 183-210]
  • رهبری راهبردی رهبری راهبردی و عجین‌شدگی شغلی و هویت سازمانی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 63-84]
  • رهبری راهبردی تبیین الگوی رهبری راهبردی برای ارتقای سطح عملکرد کارکنان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 203-218]
  • روش‌شناسی سیستم نرم تحلیل مسائل اجرای خط‌مشی‌های اداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 67-95]
  • روش مورا الگوی ترسیم نقشه راهبرد و هدایت راهبرد‌ها [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 113-136]
  • رویگردانی علت‌یابی رویگردانی مشتریان با ارزش صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 131-144]
  • ریسک درک شده الگوی توسعه راهبردی همراه بانک در ایران [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 169-182]

ز

  • زنجیره تأمین شبیه‌سازی زنجیره تأمین مبتنی بر همکاری راهبردی بر اساس رویکرد پویایی‌های سیستم [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-62]
  • زیرسیستم منابع انسانی الگویابی نظام‌مند مدیریت راهبردی منابع انسانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 235-259]

س

  • ساختارهای زیربنایی وضعیت آمادگی و سطح پذیرش توسعه صنعت گردشگری کشور [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 97-111]
  • سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی تدوین راهبرد جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در بستر تجارت جهانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 19-37]
  • سرمایۀ اجتماعی تبیین و ارزیابی الگوی ارتقاء اشتراک دانش در انجمن‌های خبرگی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 275-310]
  • سناریونگاری آینده‌پژوهی برای راهبرد‌های مدیریت دانش با رویکرد سناریونگاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 173-202]
  • سناریوویزارد آینده‌پژوهی برای راهبرد‌های مدیریت دانش با رویکرد سناریونگاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 173-202]
  • سنجش آمادگی سنجش آمادگی سازمانی در بهره‌گیری از فنآوری آر اف آی دی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 251-273]
  • سنگ‌های تزئینی تدوین الگوی توسعۀ صادرات سنگ‌های تزئینی کارشده ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 227-267]
  • سودمندی ادراک‌شده الگوی توسعه راهبردی همراه بانک در ایران [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 169-182]
  • سیستم استنتاج فازی چارچوب فراگیر اعمال تغییرات سازمانی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 15-39]

ش

  • شایستگی طراحی و تبیین مدل شایستگی‌های راهبردی مدیران ارشد [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 19-41]
  • شایستگی‌های کلیدی راهبرد ارتقاء شایستگی‌های استقرار سیستم اطلاعات راهبردی مراکز پژوهشی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 125-167]
  • شبکه تحولات تبیین الگوهای بومی توسعه دانش ملی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 211-249]
  • شبکه عصبی خودسازمانده بررسی علم رده‌بندی تولید و عدم اطمینان محیطی با استفاده از شبکه عصبی خودسازمانده [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 161-177]
  • شرایط داخلی و محیطی تدوین راهبرد فرآیندی بازاریابی با شخصیت برند و بودجه مصرف‌کننده [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 101-129]
  • شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا آینده‌پژوهی برای راهبرد‌های مدیریت دانش با رویکرد سناریونگاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 173-202]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط تدوین راهبرد جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در بستر تجارت جهانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 19-37]
  • شرکت‌های مهندسان مشاور مستقر در حوزه انرژی تحلیل نقش تفکر راهبردی در رهبری تحول‌آفرین [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 183-210]
  • شرکت هولدینگ الگوی هوشمندی بنگاه‌های مادر و شیوه مادری آن در مدیریت کسب‌وکارهای تابعه [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 169-192]
  • شناسایی مدیریت دانش مشتری و قابلیت‌های انطباق با محیط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 85-108]
  • شیوه مادری الگوی هوشمندی بنگاه‌های مادر و شیوه مادری آن در مدیریت کسب‌وکارهای تابعه [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 169-192]

ص

  • صادرات تدوین الگوی توسعۀ صادرات سنگ‌های تزئینی کارشده ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 227-267]
  • صادرات توسعه صادرات با ارتقاء توانمندی‌های بازاریابی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 219-237]
  • صنایع جایگزین راهکارهای ایجاد تمایز در راهبرد اقیانوس آبی و تأثیر آن بر افزایش فروش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 203-225]
  • صنعت بانکداری خصوصی ایران علت‌یابی رویگردانی مشتریان با ارزش صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 131-144]
  • صنعت پتروشیمی طراحی و تبیین مدل شایستگی‌های راهبردی مدیران ارشد [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 19-41]
  • صنعت تولید آل. سی.دی ایران سنجش آمادگی سازمانی در بهره‌گیری از فنآوری آر اف آی دی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 251-273]
  • صنعت رایانه و فعالیت‌های وابسته تدوین راهبرد جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در بستر تجارت جهانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 19-37]
  • صنعت گردشگری وضعیت آمادگی و سطح پذیرش توسعه صنعت گردشگری کشور [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 97-111]
  • صنعت گردشگری تأثیر توسعه فرصت‌های گردشگری بر کاهش بیکاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 239-260]
  • صنعت هتل‌داری الگویابی نظام‌مند مدیریت راهبردی منابع انسانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 235-259]

ع

  • عجین‌شدگی شغلی رهبری راهبردی و عجین‌شدگی شغلی و هویت سازمانی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 63-84]
  • عدم اطمینان محیطی بررسی علم رده‌بندی تولید و عدم اطمینان محیطی با استفاده از شبکه عصبی خودسازمانده [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 161-177]
  • عملکرد بازار کارایی قابلیت‌های پویا در پویایی فنی و بازاری محیط [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 39-60]
  • عملکرد شغلی تبیین الگوی رهبری راهبردی برای ارتقای سطح عملکرد کارکنان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 203-218]
  • عملکرد صادراتی تاثیر راهبردی آشفتگی بازار و تکنولوژی بر ارتباطات تعاملات میان وظیفه‌ای و عملکرد صادرات [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 131-152]
  • عملکرد مالی کارایی قابلیت‌های پویا در پویایی فنی و بازاری محیط [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 39-60]
  • عملکرد مشتری تحلیل راهبردی کارکردهای مدیریت کیفیت جامع و رفتار مشتری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 153-172]
  • عوامل خاص صادرات آشفتگی بازار تاثیر راهبردی آشفتگی بازار و تکنولوژی بر ارتباطات تعاملات میان وظیفه‌ای و عملکرد صادرات [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 131-152]
  • عوامل سازمانی تاثیر راهبردی آشفتگی بازار و تکنولوژی بر ارتباطات تعاملات میان وظیفه‌ای و عملکرد صادرات [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 131-152]

ف

  • فرآیند تحلیل شبکه‌ای الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 113-130]
  • فرآیند مدیریت راهبردی طراحی و تبیین مدل شایستگی‌های راهبردی مدیران ارشد [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 19-41]
  • فرصت‌آفرینی دانش تبیین الگوهای بومی توسعه دانش ملی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 211-249]
  • فرهنگ پذیرش گردشگر وضعیت آمادگی و سطح پذیرش توسعه صنعت گردشگری کشور [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 97-111]
  • فعالیت‌های بازاریابی وضعیت آمادگی و سطح پذیرش توسعه صنعت گردشگری کشور [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 97-111]
  • فقر تأثیر توسعه فرصت‌های گردشگری بر کاهش بیکاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 239-260]

ق

  • قابلیت بازاریابی پویا تأثیر منابع سازمانی و قابلیت‌های پویا بر عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 269-286]
  • قابلیت‌های انطباق با محیط مدیریت دانش مشتری و قابلیت‌های انطباق با محیط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 85-108]
  • قابلیت‌های بازاریابی صادراتی تبیین و اعتباریابی راهبرد توسعه صادرات سنگ کشور ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 81-112]
  • قابلیت‌های پویا کارایی قابلیت‌های پویا در پویایی فنی و بازاری محیط [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 39-60]
  • قابلیت و شایستگی مدیریت تبیین و اعتباریابی راهبرد توسعه صادرات سنگ کشور ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 81-112]
  • قشر پزشکان متخصص علت‌یابی رویگردانی مشتریان با ارزش صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 131-144]
  • قیمت تحلیل رقابتی بازار کاشی و سرامیک [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 193-210]
  • قیمت‌گذاری توسعه صادرات با ارتقاء توانمندی‌های بازاریابی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 219-237]

ک

  • کارت امتیازی متوازن الگوی ترسیم نقشه راهبرد و هدایت راهبرد‌ها [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 113-136]
  • کانال توزیع توسعه صادرات با ارتقاء توانمندی‌های بازاریابی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 219-237]
  • کدهای اخلاقی تبیین الگوی ارتقاء مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 43-60]
  • کنترل راهبردی تبیین مدل کنترل راهبردی در صنعت توزین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 61-80]
  • کیفیت تحلیل راهبردی کارکردهای مدیریت کیفیت جامع و رفتار مشتری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 153-172]

گ

  • گفتمان تبیین مدل کنترل راهبردی در صنعت توزین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 61-80]

ل

  • لایحه تجارت تبیین راهبردهای موجود در خصوص جلوگیری از ورشکستگی شرکت‌ها در لایحه تجارت و حقوق فرانسه [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 39-66]

م

  • ماتریس IE تدوین راهبرد‌های کلان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر اساس چشم‌انداز 1404 [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 15-38]
  • ماتریس QSPM تدوین راهبرد‌های کلان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر اساس چشم‌انداز 1404 [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 15-38]
  • ماتریس SWOT تدوین راهبرد‌های کلان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر اساس چشم‌انداز 1404 [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 15-38]
  • مالکیت مدیریتی مالکیت مدیریتی و محافظه‌کاری حسابداری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 109-124]
  • مالکیت معادن تبیین و اعتباریابی راهبرد توسعه صادرات سنگ کشور ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 81-112]
  • مالی تحلیل راهبردی کارکردهای مدیریت کیفیت جامع و رفتار مشتری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 153-172]
  • محافظه‌کاری حسابداری مالکیت مدیریتی و محافظه‌کاری حسابداری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 109-124]
  • محصول تحلیل رقابتی بازار کاشی و سرامیک [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 193-210]
  • محصولات و خدمات مکمل راهکارهای ایجاد تمایز در راهبرد اقیانوس آبی و تأثیر آن بر افزایش فروش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 203-225]
  • محیط بنگاه مادر الگوی هوشمندی بنگاه‌های مادر و شیوه مادری آن در مدیریت کسب‌وکارهای تابعه [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 169-192]
  • مدل SHEL الگویابی نظام‌مند مدیریت راهبردی منابع انسانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 235-259]
  • مدل‌سازی تفسیری- ساختاری طراحی و توسعه نقشه راهبرد مدیریت دانش سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 211-233]
  • مدل‌های چندسطحی تبیین الگوهای بومی توسعه دانش ملی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 211-249]
  • مدیران ارشد طراحی و تبیین مدل شایستگی‌های راهبردی مدیران ارشد [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 19-41]
  • مدیریت تغییر چارچوب فراگیر اعمال تغییرات سازمانی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 15-39]
  • مدیریت تهدیدها و آرایش مجدد مدیریت دانش مشتری و قابلیت‌های انطباق با محیط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 85-108]
  • مدیریت دانش سنجش آمادگی تدوین راهبرد استقرار نظام مدیریت دانش سازمان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 61-79]
  • مدیریت دانش طراحی و توسعه نقشه راهبرد مدیریت دانش سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 211-233]
  • مدیریت دانش تبیین و ارزیابی الگوی ارتقاء اشتراک دانش در انجمن‌های خبرگی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 275-310]
  • مدیریت راهبردی تدوین راهبرد‌های کلان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر اساس چشم‌انداز 1404 [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 15-38]
  • مدیریت راهبردی منابع انسانی الگویابی نظام‌مند مدیریت راهبردی منابع انسانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 235-259]
  • مدیریت زنجیره تأمین سنجش آمادگی سازمانی در بهره‌گیری از فنآوری آر اف آی دی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 251-273]
  • مدیریت گردشگری تأثیر توسعه فرصت‌های گردشگری بر کاهش بیکاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 239-260]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی تبیین الگوی ارتقاء مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 43-60]
  • مشارکت‌های راهبردی تأثیر منابع سازمانی و قابلیت‌های پویا بر عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 269-286]
  • مشتریان با ارزش علت‌یابی رویگردانی مشتریان با ارزش صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 131-144]
  • معنویت نقشه ارتقا اثربخشی مدیران با بهره‌گیری از هوش معنوی و اخلاق حرفه‌ای [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 137-159]
  • منابع غیرکلیدی تأثیر منابع سازمانی و قابلیت‌های پویا بر عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 269-286]
  • مهارت‌های اقدامات راهبردی ارزیابی تفکر راهبردی مدیران و تأثیر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 145-167]
  • موانع اجرا تحلیل مسائل اجرای خط‌مشی‌های اداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 67-95]

ن

  • نظام مدیریت دانش سنجش آمادگی تدوین راهبرد استقرار نظام مدیریت دانش سازمان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 61-79]
  • نظریه سیستم‌ها الگویابی نظام‌مند مدیریت راهبردی منابع انسانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 235-259]
  • نقشه راهبرد الگوی ترسیم نقشه راهبرد و هدایت راهبرد‌ها [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 113-136]
  • نقشه راهبردی طراحی و توسعه نقشه راهبرد مدیریت دانش سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 211-233]
  • نوآوری ارزیابی تفکر راهبردی مدیران و تأثیر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 145-167]
  • نوآوری تحلیل راهبردی کارکردهای مدیریت کیفیت جامع و رفتار مشتری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 153-172]
  • نوآوری سازمانی ارزیابی تفکر راهبردی مدیران و تأثیر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 145-167]
  • نیازسنجی پژوهشی راهبرد ارتقاء شایستگی‌های استقرار سیستم اطلاعات راهبردی مراکز پژوهشی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 125-167]

و

  • ویکور الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 113-130]

ه

  • هفت سطح تجربه تبیین الگوهای بومی توسعه دانش ملی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 211-249]
  • همراه بانک الگوی توسعه راهبردی همراه بانک در ایران [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 169-182]
  • همسویی بررسی علم رده‌بندی تولید و عدم اطمینان محیطی با استفاده از شبکه عصبی خودسازمانده [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 161-177]
  • همکاری راهبردی شبیه‌سازی زنجیره تأمین مبتنی بر همکاری راهبردی بر اساس رویکرد پویایی‌های سیستم [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-62]
  • هوش معنوی نقشه ارتقا اثربخشی مدیران با بهره‌گیری از هوش معنوی و اخلاق حرفه‌ای [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 137-159]
  • هوشمندی تبیین و ارزیابی هوشمندی درون‌سازمانی [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 179-201]
  • هوشمندی بنگاه مادر الگوی هوشمندی بنگاه‌های مادر و شیوه مادری آن در مدیریت کسب‌وکارهای تابعه [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 169-192]
  • هوشمندی درون‌سازمانی تبیین و ارزیابی هوشمندی درون‌سازمانی [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 179-201]
  • هویت سازمانی رهبری راهبردی و عجین‌شدگی شغلی و هویت سازمانی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 63-84]
  • هیئت‌ مدیره مشارکت هیئت ‌مدیره در پایش راهبردی: نقش ساختار [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 81-99]

ی

  • یکپارچه‌سازی پویا تأثیر منابع سازمانی و قابلیت‌های پویا بر عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 269-286]