نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی قبل از بحران ارزیابی عملکرد فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 103-123]

ا

  • ابعاد سرمایه اجتماعی سرمایه اجتماعی، اشتراک راهبردی دانش و عملکرد سازمانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 191-215]
  • ابعاد کیفیت خدمات تبیین راهبرد ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس کلاس جهانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 127-146]
  • اثرات اجتماعی شایعه چالش‌ها و راهبردهای اجتماعی آثار رواج شایعه وقوع زلزله [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 127-150]
  • اثرات جانبی شبکه ارتقای عملکرد بنگاه‌های اقتصادی از طریق راهبرد هم‌رقابتی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 23-46]
  • اثربخشی سازمانی ارتقای اثربخشی سازمانی در پرتو عوامل اقتضایی داخلی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 191-210]
  • اجرای خط‌مشی ارائه الگوی اجرای خط‌مشی فقرزدایی در ایران براساس سند چشم‌انداز بیست ساله [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 233-266]
  • اجرای راهبرد الگوی ارتقای عملکرد، اجرای راهبرد و یادگیری سازمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-195]
  • اجرای راهبرد الگوی شناسایی و تحلیل موانع اجرای راهبرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 215-237]
  • ارزیابی عملکرد تبیین الگوی یکپارچه راهبردی ارزیابی عملکرد صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 151-171]
  • ارزش پیشنهادی برند به کارکنان رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان‏های چابک ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-125]
  • ارزش پیشنهادی برند به مشتری رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان‏های چابک ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-125]
  • استاندارد ISO 9004 تحلیل وضعیت پایداری دانشی بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 169-189]
  • اشتراک راهبردی دانش سرمایه اجتماعی، اشتراک راهبردی دانش و عملکرد سازمانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 191-215]
  • اعتماد نگرشی راهبردی بر نقش کشور مبدأ و ملی‌گرایی بر اعتماد و نگرش مصرف‌کننده ایرانی در صنعت لوازم خانگی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 47-63]
  • افت شهری رهیافت راهبردی تجدید‌‌ حیات شهری فرهنگ محور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 19-45]
  • اهداف راهبردی ترسیم نقشه راهبردی تشکیلات سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 143-168]

ب

  • بازاریابی رابطه‌مند مدل جذب و نگهداری مشتریان راهبردی نظام بانکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 125-151]
  • بازارمداری داخلی راهبرد قابلیت‌های بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکت‌های دارویی بورس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 91-108]
  • بازدهی تبیین الگوی رفتار توده‌واری و بازدهی سهام بنگاه‌ها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 207-228]
  • بازسازی پس از بحران ارزیابی عملکرد فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 103-123]
  • بانک انصار مدل جذب و نگهداری مشتریان راهبردی نظام بانکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 125-151]
  • بانکداری الکترونیک ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در کشور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 179-205]
  • باورهای کارآمد تعامل تیم مدیریت ارشد با ابعاد تاب‌آوری آنان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 233-248]
  • بداهه‌گرایی راهبردی بداهه‌گرایی راهبردی شرکت‌های دانش‌بنیان در محیط‌های پیچیده [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 47-71]
  • بررسی عوامل محیطی بررسی نقش مدیریت راهبردی در کارآفرینی سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 271-293]
  • برنامه‌ریزی آرمانی تبیین الگوی یکپارچه راهبردی ارزیابی عملکرد صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 151-171]
  • برنامه‌ریزی راهبردی آسیب‌شناسی و تدوین راهبردهای کسب جایگاه برتر منطقه‌ای در توسعه‌ دولت الکترونیک [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 53-82]
  • برند سازمان رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان‏های چابک ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-125]
  • برند کارفرما رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان‏های چابک ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-125]
  • برند محصول رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان‏های چابک ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-125]
  • برونگرایی بررسی الگوی راهبردی عوامل روانی اجتماعی صنعت پوشاک و تاثیر آن بر کشورگرایی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 211-232]
  • بهره‌وری سرمایه سرمایه‌گذاری‌شده راهبرد کوچ ارزشی ـ رشدی و بهره‌وری سرمایه [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 217-232]
  • بورس راهبرد قابلیت‌های بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکت‌های دارویی بورس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 91-108]

پ

  • پاسخگویی حین بحران ارزیابی عملکرد فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 103-123]
  • پرداخت همراه شناسایی و دسته‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه خدمات پرداخت همراه در ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 253-270]
  • پیشگیری و کاهش اثرات ارزیابی عملکرد فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 103-123]

ت

  • تاب‌آوری تعامل تیم مدیریت ارشد با ابعاد تاب‌آوری آنان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 233-248]
  • تجارت همراه شناسایی و دسته‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه خدمات پرداخت همراه در ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 253-270]
  • تجدید حیات رهیافت راهبردی تجدید‌‌ حیات شهری فرهنگ محور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 19-45]
  • تجربه جهانی-محلی برساخت انواع الگوهای هویتی در روند جهانی‌شدن [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 277-320]
  • تجربه‌ محلی برساخت انواع الگوهای هویتی در روند جهانی‌شدن [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 277-320]
  • تحلیل پوششی داده‌ها تبیین الگوی یکپارچه راهبردی ارزیابی عملکرد صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 151-171]
  • تحلیل سلسله مراتب فازی توسعه توانمندی‌های برنامه‌ای کارکنان دانشگرا [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 125-141]
  • تحلیل فازی ارائه الگوی اجرای خط‌مشی فقرزدایی در ایران براساس سند چشم‌انداز بیست ساله [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 233-266]
  • تداوم استفاده مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 65-87]
  • تداوم راهبرد رابطه نزدیک‌بینی مدیریتی و راهبرد شرکت با تبیین نقش سخاوت‌مندی محیط [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 39-52]
  • تسهیم دانش سرمایه اجتماعی، اشتراک راهبردی دانش و عملکرد سازمانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 191-215]
  • تطابق راهبرد رابطه نزدیک‌بینی مدیریتی و راهبرد شرکت با تبیین نقش سخاوت‌مندی محیط [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 39-52]
  • تعامل تعامل تیم مدیریت ارشد با ابعاد تاب‌آوری آنان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 233-248]
  • تفکر راهبردی دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 21-38]
  • تیم مدیریت ارشد تعامل تیم مدیریت ارشد با ابعاد تاب‌آوری آنان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 233-248]
  • توده‌واری اطلاعاتی تبیین الگوی رفتار توده‌واری و بازدهی سهام بنگاه‌ها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 207-228]
  • توسعه توانمندی توسعه توانمندی‌های برنامه‌ای کارکنان دانشگرا [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 125-141]

ج

  • جذب و نگهداری مدل جذب و نگهداری مشتریان راهبردی نظام بانکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 125-151]
  • جهانی‌شدن برساخت انواع الگوهای هویتی در روند جهانی‌شدن [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 277-320]

چ

  • چابکی سازمان الگوی فرآیندی ارتقای عملکرد مالی شرکت بر اساس تولید به‌شصهنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 107-123]

ح

  • حکمرانی ارائه الگوی اجرای خط‌مشی فقرزدایی در ایران براساس سند چشم‌انداز بیست ساله [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 233-266]

خ

  • خدمات بانکداری الکترونیک مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 65-87]
  • خدمت در کلاس جهانی تبیین راهبرد ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس کلاس جهانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 127-146]
  • خصوصی‌سازی الگوی خصوصی‌سازی ساختار اداره مناطق آزاد تجاری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 249-275]

د

  • داده‌های معاملاتی تبیین الگوی رفتار توده‌واری و بازدهی سهام بنگاه‌ها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 207-228]
  • دانش و خبرگی تبیین و ارزیابی کارایی سیستم خبره تصمیمات راهبردی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-89]
  • دولت الکترونیک آسیب‌شناسی و تدوین راهبردهای کسب جایگاه برتر منطقه‌ای در توسعه‌ دولت الکترونیک [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 53-82]

ر

  • رابطه مدیریت راهبردی با کارآفرینی سازمانی بررسی نقش مدیریت راهبردی در کارآفرینی سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 271-293]
  • راهبرد ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در کشور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 179-205]
  • راهبرد الگوی شناسایی و تحلیل موانع اجرای راهبرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 215-237]
  • راهبردی نگرشی راهبردی بر نقش کشور مبدأ و ملی‌گرایی بر اعتماد و نگرش مصرف‌کننده ایرانی در صنعت لوازم خانگی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 47-63]
  • راهبرد تمایز راهبردهای کسب‌وکار، سیستم کنترل مدیریت و عملکرد بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 153-178]
  • راهبرد رقابتی بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر راهبرد رقابتی شرکت ارتباطات زیرساخت با رویکرد منبع‌محوری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 83-101]
  • راهبرد رهبری هزینه راهبردهای کسب‌وکار، سیستم کنترل مدیریت و عملکرد بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 153-178]
  • راهبرد قابلیت‌های بازار راهبرد قابلیت‌های بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکت‌های دارویی بورس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 91-108]
  • راهبرد کسب‌وکار راهبردهای کسب‌وکار، سیستم کنترل مدیریت و عملکرد بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 153-178]
  • راهبرد‌های منابع انسانی کاربرد الگوی ممیزی راهبردی در تدوین راهبرد‌های منابع انسانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 197-214]
  • ریزساختار بازار تبیین الگوی رفتار توده‌واری و بازدهی سهام بنگاه‌ها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 207-228]
  • رضایت کاربران طراحی الگوی راهبردی ارزیابی رضایت مشتریان در سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 239-262]
  • رضایتمندی مدل جذب و نگهداری مشتریان راهبردی نظام بانکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 125-151]
  • روش توسعه طراحی الگوی توسعه شایستگی‌های رهبری در سازمان‌های خدمات شهری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-100]
  • روش دلفی ارائه الگوی اجرای خط‌مشی فقرزدایی در ایران براساس سند چشم‌انداز بیست ساله [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 233-266]
  • رویکرد رابطه‌ای تبیین نقش میانجی قابلیت‌های پویا در راهبرد کسب مزیت رقابتی رابطه محور [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 169-189]

ز

  • زلزله تهران چالش‌ها و راهبردهای اجتماعی آثار رواج شایعه وقوع زلزله [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 127-150]
  • زندگی ‌روزمره برساخت انواع الگوهای هویتی در روند جهانی‌شدن [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 277-320]

س

  • ساختار سازمانی بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر راهبرد رقابتی شرکت ارتباطات زیرساخت با رویکرد منبع‌محوری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 83-101]
  • سازمان منطقه آزاد تجاری الگوی خصوصی‌سازی ساختار اداره مناطق آزاد تجاری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 249-275]
  • سخاوت‌مندی محیط رابطه نزدیک‌بینی مدیریتی و راهبرد شرکت با تبیین نقش سخاوت‌مندی محیط [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 39-52]
  • سرعت تصمیم‌گیری تبیین و ارزیابی کارایی سیستم خبره تصمیمات راهبردی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-89]
  • سیستم تولید به ‌هنگام الگوی فرآیندی ارتقای عملکرد مالی شرکت بر اساس تولید به‌شصهنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 107-123]
  • سیستم کنترل مدیریت غیرمالی راهبردهای کسب‌وکار، سیستم کنترل مدیریت و عملکرد بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 153-178]
  • سیستم کنترل مدیریت مالی راهبردهای کسب‌وکار، سیستم کنترل مدیریت و عملکرد بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 153-178]
  • سیستم‌های اطلاعاتی طراحی الگوی راهبردی ارزیابی رضایت مشتریان در سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 239-262]
  • سند چشم‌انداز آسیب‌شناسی و تدوین راهبردهای کسب جایگاه برتر منطقه‌ای در توسعه‌ دولت الکترونیک [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 53-82]

ش

  • شایستگی شایستگی‌های کارآفرینانه، نوآوری و عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 89-106]
  • شایستگی طراحی الگوی توسعه شایستگی‌های رهبری در سازمان‌های خدمات شهری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-100]
  • شایستگی رهبری طراحی الگوی توسعه شایستگی‌های رهبری در سازمان‌های خدمات شهری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-100]
  • شدت رقابت ارتقای عملکرد بنگاه‌های اقتصادی از طریق راهبرد هم‌رقابتی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 23-46]
  • شرکت نگرشی راهبردی بر نقش کشور مبدأ و ملی‌گرایی بر اعتماد و نگرش مصرف‌کننده ایرانی در صنعت لوازم خانگی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 47-63]
  • شرکت ارتباطات زیرساخت بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر راهبرد رقابتی شرکت ارتباطات زیرساخت با رویکرد منبع‌محوری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 83-101]
  • شرکت شهرک‌های صنعتی تهران تحلیل وضعیت پایداری دانشی بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 169-189]
  • شرکت‌های دارویی راهبرد قابلیت‌های بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکت‌های دارویی بورس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 91-108]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بداهه‌گرایی راهبردی شرکت‌های دانش‌بنیان در محیط‌های پیچیده [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 47-71]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط الگوی ارتقاء عملکرد سازمانی با کارآفرینی راهبردی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 147-167]
  • شرکت‏های مستقر در شهرک‏های صنعتی شهرستان سنندج ارتقای اثربخشی سازمانی در پرتو عوامل اقتضایی داخلی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 191-210]
  • شکاف اطلاعاتی تبیین و ارزیابی کارایی سیستم خبره تصمیمات راهبردی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-89]
  • شناسایی و به‌کارگیری فرصت‌ها نقش کارآفرینی راهبردی در ارتقای عملکرد سازمان‌های بخش عمومی‌ [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 109-126]
  • شهرت نگرشی راهبردی بر نقش کشور مبدأ و ملی‌گرایی بر اعتماد و نگرش مصرف‌کننده ایرانی در صنعت لوازم خانگی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 47-63]
  • شهرداری تهران طراحی الگوی توسعه شایستگی‌های رهبری در سازمان‌های خدمات شهری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-100]

ص

  • صدا‌ و‌ سیما نقش کارآفرینی راهبردی در ارتقای عملکرد سازمان‌های بخش عمومی‌ [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 109-126]

ظ

  • ظرفیت تطبیق‌پذیری تعامل تیم مدیریت ارشد با ابعاد تاب‌آوری آنان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 233-248]

ع

  • عدم اطمینان در بازار ارتقای عملکرد بنگاه‌های اقتصادی از طریق راهبرد هم‌رقابتی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 23-46]
  • عرصه‌های تصمیم‌گیری رهیافت راهبردی تجدید‌‌ حیات شهری فرهنگ محور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 19-45]
  • عملکرد ارتقای عملکرد بنگاه‌های اقتصادی از طریق راهبرد هم‌رقابتی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 23-46]
  • عملکرد بداهه‌گرایی راهبردی شرکت‌های دانش‌بنیان در محیط‌های پیچیده [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 47-71]
  • عملکرد نقش کارآفرینی راهبردی در ارتقای عملکرد سازمان‌های بخش عمومی‌ [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 109-126]
  • عملکرد ادراک‌شده الگوی ارتقاء عملکرد سازمانی با کارآفرینی راهبردی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 147-167]
  • عملکرد سازمانی راهبردهای کسب‌وکار، سیستم کنترل مدیریت و عملکرد بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 153-178]
  • عملکرد سازمانی سرمایه اجتماعی، اشتراک راهبردی دانش و عملکرد سازمانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 191-215]
  • عملکرد سازمانی راهبرد قابلیت‌های بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکت‌های دارویی بورس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 91-108]
  • عملکرد سازمانی الگوی ارتقای عملکرد، اجرای راهبرد و یادگیری سازمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-195]
  • عملکرد عملیاتی الگوی فرآیندی ارتقای عملکرد مالی شرکت بر اساس تولید به‌شصهنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 107-123]
  • عملکرد کسب‌وکار شایستگی‌های کارآفرینانه، نوآوری و عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 89-106]
  • عملکرد لجستیک و عملکرد مالی الگوی فرآیندی ارتقای عملکرد مالی شرکت بر اساس تولید به‌شصهنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 107-123]
  • عوامل اقتضایی داخلی ارتقای اثربخشی سازمانی در پرتو عوامل اقتضایی داخلی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 191-210]

ف

  • فرصت شناسایی و دسته‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه خدمات پرداخت همراه در ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 253-270]
  • فرصت‌های کارآفرینانه شناسایی و دسته‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه خدمات پرداخت همراه در ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 253-270]
  • فرهنگ رهیافت راهبردی تجدید‌‌ حیات شهری فرهنگ محور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 19-45]
  • فشارهای نهادی واکنش‌های راهبردی و تعیینه‌های نهادی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 19-43]
  • فعالیت‌های مدیریت دانش تحلیل وضعیت پایداری دانشی بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 169-189]
  • فقرزدایی ارائه الگوی اجرای خط‌مشی فقرزدایی در ایران براساس سند چشم‌انداز بیست ساله [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 233-266]
  • فنآوری اطلاعات و ارتباطات آسیب‌شناسی و تدوین راهبردهای کسب جایگاه برتر منطقه‌ای در توسعه‌ دولت الکترونیک [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 53-82]

ق

  • قابلیت‌های پویا تبیین نقش میانجی قابلیت‌های پویا در راهبرد کسب مزیت رقابتی رابطه محور [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 169-189]

ک

  • کارایی تبیین الگوی یکپارچه راهبردی ارزیابی عملکرد صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 151-171]
  • کارایی تصمیم تبیین و ارزیابی کارایی سیستم خبره تصمیمات راهبردی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-89]
  • کارآفرینی شناسایی و دسته‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه خدمات پرداخت همراه در ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 253-270]
  • کارآفرینی الگوی ارتقاء عملکرد سازمانی با کارآفرینی راهبردی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 147-167]
  • کارآفرینی راهبردی الگوی ارتقاء عملکرد سازمانی با کارآفرینی راهبردی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 147-167]
  • کارآفرینی راهبردی نقش کارآفرینی راهبردی در ارتقای عملکرد سازمان‌های بخش عمومی‌ [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 109-126]
  • کارآفرینی سازمانی بررسی نقش مدیریت راهبردی در کارآفرینی سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 271-293]
  • کارکردهای مثبت شایعه چالش‌ها و راهبردهای اجتماعی آثار رواج شایعه وقوع زلزله [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 127-150]
  • کارکنان دانشگرا توسعه توانمندی‌های برنامه‌ای کارکنان دانشگرا [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 125-141]
  • کاهش هزینه‌های تصمیم‌گیری تبیین و ارزیابی کارایی سیستم خبره تصمیمات راهبردی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-89]
  • کسب دانش سرمایه اجتماعی، اشتراک راهبردی دانش و عملکرد سازمانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 191-215]
  • کشورگرایی مصرف‌کننده بررسی الگوی راهبردی عوامل روانی اجتماعی صنعت پوشاک و تاثیر آن بر کشورگرایی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 211-232]
  • کشور مبدأ نگرشی راهبردی بر نقش کشور مبدأ و ملی‌گرایی بر اعتماد و نگرش مصرف‌کننده ایرانی در صنعت لوازم خانگی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 47-63]
  • کیفیت خدمات مدل جذب و نگهداری مشتریان راهبردی نظام بانکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 125-151]
  • کیفیت خدمات ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در کشور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 179-205]
  • کیفیت خدمات تبیین راهبرد ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس کلاس جهانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 127-146]
  • کیفیت خدمات الکترونیک مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 65-87]
  • کیفیت خدمات الکترونیکی ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در کشور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 179-205]
  • کنترل‌های راهبردی بررسی نقش مدیریت راهبردی در کارآفرینی سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 271-293]
  • کوچ ارزشی-رشدی راهبرد کوچ ارزشی ـ رشدی و بهره‌وری سرمایه [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 217-232]

ل

  • لوازم خانگی نگرشی راهبردی بر نقش کشور مبدأ و ملی‌گرایی بر اعتماد و نگرش مصرف‌کننده ایرانی در صنعت لوازم خانگی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 47-63]

م

  • ماتریس IE کاربرد الگوی ممیزی راهبردی در تدوین راهبرد‌های منابع انسانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 197-214]
  • ماتریس QSPM کاربرد الگوی ممیزی راهبردی در تدوین راهبرد‌های منابع انسانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 197-214]
  • ماتریس SWOT کاربرد الگوی ممیزی راهبردی در تدوین راهبرد‌های منابع انسانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 197-214]
  • محافظه‌کاری بررسی الگوی راهبردی عوامل روانی اجتماعی صنعت پوشاک و تاثیر آن بر کشورگرایی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 211-232]
  • محیط پیچیده بداهه‌گرایی راهبردی شرکت‌های دانش‌بنیان در محیط‌های پیچیده [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 47-71]
  • مدیریت تجربه مشتری مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 65-87]
  • مدیریت توسعه منابع انسانی طراحی مدل راهبردی ممیزی توسعه منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 229-252]
  • مدیریت دانش تحلیل وضعیت پایداری دانشی بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 169-189]
  • مدیریت راهبردی بررسی نقش مدیریت راهبردی در کارآفرینی سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 271-293]
  • مدیریت راهبردی الگوی شناسایی و تحلیل موانع اجرای راهبرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 215-237]
  • مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار طراحی الگوی راهبردی ارزیابی رضایت مشتریان در سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 239-262]
  • مدیریت کیفیت جامع الگوی فرآیندی ارتقای عملکرد مالی شرکت بر اساس تولید به‌شصهنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 107-123]
  • مدیریت منابع انسانی توسعه توانمندی‌های برنامه‌ای کارکنان دانشگرا [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 125-141]
  • مدل اولیور واکنش‌های راهبردی و تعیینه‌های نهادی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 19-43]
  • مدل دلون و مک لین طراحی الگوی راهبردی ارزیابی رضایت مشتریان در سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 239-262]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری الگوی موانع‌یابی راهبردهای بازاریابی بانکی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 45-65]
  • مدل سهین و شلی طراحی الگوی راهبردی ارزیابی رضایت مشتریان در سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 239-262]
  • مدل شایستگی طراحی الگوی توسعه شایستگی‌های رهبری در سازمان‌های خدمات شهری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-100]
  • مزیت رقابتی تبیین نقش میانجی قابلیت‌های پویا در راهبرد کسب مزیت رقابتی رابطه محور [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 169-189]
  • مزیت رقابتی شایستگی‌های کارآفرینانه، نوآوری و عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 89-106]
  • مشتریان راهبردی مدل جذب و نگهداری مشتریان راهبردی نظام بانکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 125-151]
  • مصرف برساخت انواع الگوهای هویتی در روند جهانی‌شدن [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 277-320]
  • مقصدهای گردشگری ارزیابی عملکرد فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 103-123]
  • ملی‌گرایی بررسی الگوی راهبردی عوامل روانی اجتماعی صنعت پوشاک و تاثیر آن بر کشورگرایی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 211-232]
  • ملی‌گرایی نگرشی راهبردی بر نقش کشور مبدأ و ملی‌گرایی بر اعتماد و نگرش مصرف‌کننده ایرانی در صنعت لوازم خانگی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 47-63]
  • ممیزی طراحی مدل راهبردی ممیزی توسعه منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 229-252]
  • ممیزی توسعه منابع انسانی طراحی مدل راهبردی ممیزی توسعه منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 229-252]
  • ممیزی راهبردی آسیب‌شناسی و تدوین راهبردهای کسب جایگاه برتر منطقه‌ای در توسعه‌ دولت الکترونیک [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 53-82]
  • منطقه آزاد تجاری الگوی خصوصی‌سازی ساختار اداره مناطق آزاد تجاری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 249-275]
  • مواجهه برساخت انواع الگوهای هویتی در روند جهانی‌شدن [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 277-320]
  • موانع اجرای راهبرد الگوی شناسایی و تحلیل موانع اجرای راهبرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 215-237]
  • موانع برنامه راهبردی بازاریابی الگوی موانع‌یابی راهبردهای بازاریابی بانکی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 45-65]
  • موبایل شناسایی و دسته‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه خدمات پرداخت همراه در ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 253-270]
  • موقعیت راهبردی کاربرد الگوی ممیزی راهبردی در تدوین راهبرد‌های منابع انسانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 197-214]

ن

  • نزدیک‌بینی زمانی رابطه نزدیک‌بینی مدیریتی و راهبرد شرکت با تبیین نقش سخاوت‌مندی محیط [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 39-52]
  • نزدیک‌بینی فاصله‌ای رابطه نزدیک‌بینی مدیریتی و راهبرد شرکت با تبیین نقش سخاوت‌مندی محیط [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 39-52]
  • نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار سرمایه سرمایه‌گذاری‌شده راهبرد کوچ ارزشی ـ رشدی و بهره‌وری سرمایه [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 217-232]
  • نظریه دایگراف ترسیم نقشه راهبردی تشکیلات سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 143-168]
  • نظریه نهادی تبیین نقش میانجی قابلیت‌های پویا در راهبرد کسب مزیت رقابتی رابطه محور [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 169-189]
  • نظریه نهادی واکنش‌های راهبردی و تعیینه‌های نهادی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 19-43]
  • نقشه راهبرد ترسیم نقشه راهبردی تشکیلات سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 143-168]
  • نگرش مصرف‌کننده نگرشی راهبردی بر نقش کشور مبدأ و ملی‌گرایی بر اعتماد و نگرش مصرف‌کننده ایرانی در صنعت لوازم خانگی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 47-63]
  • نوآوری شایستگی‌های کارآفرینانه، نوآوری و عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 89-106]
  • نوآوری سازمانی دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 21-38]

و

  • واکنش راهبردی واکنش‌های راهبردی و تعیینه‌های نهادی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 19-43]
  • واگذاری مدیریت الگوی خصوصی‌سازی ساختار اداره مناطق آزاد تجاری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 249-275]

ه

  • هم‌رقابتی ارتقای عملکرد بنگاه‌های اقتصادی از طریق راهبرد هم‌رقابتی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 23-46]
  • هویت برساخت انواع الگوهای هویتی در روند جهانی‌شدن [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 277-320]
  • هوشمندی بازار الگوی سنجش هوشمندی کسب‌وکار در صنعت تلکام [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 267-281]
  • هوشمندی راهبردی الگوی سنجش هوشمندی کسب‌وکار در صنعت تلکام [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 267-281]
  • هوشمندی رقابتی دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 21-38]
  • هوشمندی رقابتی الگوی سنجش هوشمندی کسب‌وکار در صنعت تلکام [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 267-281]
  • هوشمندی فناورآنه الگوی سنجش هوشمندی کسب‌وکار در صنعت تلکام [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 267-281]
  • هوشمندی کسب‌وکار الگوی سنجش هوشمندی کسب‌وکار در صنعت تلکام [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 267-281]

ی

  • یادگیری سازمانی الگوی ارتقای عملکرد، اجرای راهبرد و یادگیری سازمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-195]