نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی بررسی میزان آمادگی مردم شهرستان پاکدشت در برابر پدیده زلزله و شناسایی مناسب‌ترین روش آموزش جهت آموزش انتقال مفاهیم و نکات ایمنی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 127-149]
  • آموزش همگانی بررسی میزان آمادگی مردم شهرستان پاکدشت در برابر پدیده زلزله و شناسایی مناسب‌ترین روش آموزش جهت آموزش انتقال مفاهیم و نکات ایمنی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 127-149]
  • آینده‌پژوهی آینده پیش‌روی صنعت بانکداری ایران با رویکرد سناریوپردازی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 65-89]
  • آوای رفتار کارکنان تعیین الگوی تأثیرگذاری توانمندسازی ساختاری بر رفتار آوای کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 91-112]

ا

  • ابعاد فرهنگ سازمانی ارزیابی ابعاد فرهنگی تاثیرگذار در تحول راهبردی به‌سوی رفتار کارآفرینانه [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 65-92]
  • استرس نقش راهبردهای خودباوری و کاهنده استرس در کامیابی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 83-101]
  • استرس مثبت نقش راهبردهای خودباوری و کاهنده استرس در کامیابی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 83-101]
  • استقلال ارزیابی وضعیت حاکمیت خوب دانشگاهی با استقلال سازمانی و قابلیت پاسخگویی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 179-202]
  • اقتصاد اسلامی تبیین راهبردهای اقتصاد مقاومتی در سیره پیامبر اکرم (ص) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 138-181]
  • اقتصاد مقاومتی تبیین راهبردهای اقتصاد مقاومتی در سیره پیامبر اکرم (ص) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 138-181]
  • الگوی سنجش راهبرد رفتار مبتنی بر الگوی شناخت و سنجش هوش فرهنگی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 103-117]
  • الگوگرایی بهبود روابط الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 91-107]
  • امکانات محل برگزاری تبیین راهبردهای جذابیت و برندسازی مکان در نمایشگاه‌ها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-41]
  • انتظارات تحلیلی از فاصله میان انتظارات و واقعیت‌های مصرف: سنجش رضایتمندی مشترکان گاز استان تهران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 19-38]
  • انعطاف‌‌پذیری راهبردی تأثیر فرهنگ دانش‌محور بر نوآوری راهبردی، ظرفیت جذب دانش و انعطاف‌پذیری راهبردی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 43-63]
  • اولویت‌بندی راهبردها تدوین راهبردهای بازرگانی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 113-136]

ب

  • بازدارنده‌ها الگوی بهره‌گیری از عوامل پیش‌برنده و بازدارنده‌ها در شکل‌گیری دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 163-178]
  • بررسی و تحلیل SWOT تدوین راهبردهای بازرگانی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 113-136]
  • برنامه‌ریزی راهبردی تدوین راهبردهای بازرگانی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 113-136]
  • بهروزی روان‌شناختی تعیین الگوی تأثیرگذاری توانمندسازی ساختاری بر رفتار آوای کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 91-112]
  • به روش‌ها طراحی الگوی راهبردی بهبود فرآیندهای سازمان امور مالیاتی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 227-248]

پ

  • پاسخگویی ارزیابی وضعیت حاکمیت خوب دانشگاهی با استقلال سازمانی و قابلیت پاسخگویی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 179-202]
  • پاکدشت بررسی میزان آمادگی مردم شهرستان پاکدشت در برابر پدیده زلزله و شناسایی مناسب‌ترین روش آموزش جهت آموزش انتقال مفاهیم و نکات ایمنی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 127-149]
  • پیامدهای سازمانی تحلیل تأثیر تعاملات اجتماعی و راهبرد منابع انسانی بر پیامدهای سازمانی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 57-74]
  • پویایی‌شناسی سیستم سیاست‌گذاری مهار تلفات جاده‌ای در کشور [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 61-82]

ت

  • تجربه مشتریان اینترنتی طراحی الگوی پیشایندها و پسایندهای خلق تجربیات مشتریان رسانه‌های دیجیتالی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 249-270]
  • تحلیل پوششی داده‌ها ارائه مدلی جهت سنجش و ارزیابی عملکرد صنعت هتلداری [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 19-36]
  • تحلیل تأثیر متقابل (برگذر) آینده پیش‌روی صنعت بانکداری ایران با رویکرد سناریوپردازی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 65-89]
  • تحولات جوامع و استرس نقش راهبردهای خودباوری و کاهنده استرس در کامیابی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 83-101]
  • تحول راهبردی ارزیابی ابعاد فرهنگی تاثیرگذار در تحول راهبردی به‌سوی رفتار کارآفرینانه [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 65-92]
  • تخصص عوامل خارجی تبیین الگوی بهبود ساز و کارهای کسب‌وکار [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 37-63]
  • تصمیمات خرید طراحی الگوی پیشایندها و پسایندهای خلق تجربیات مشتریان رسانه‌های دیجیتالی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 249-270]
  • تصمیم‌گیری رابطه سبک تصمیم‌گیری مدیران با عملکرد سرمایه‌گذاری آنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 39-60]
  • تعاملات اجتماعی تحلیل تأثیر تعاملات اجتماعی و راهبرد منابع انسانی بر پیامدهای سازمانی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 57-74]
  • تعهد سازمانی طراحی چابک‌سازی سه عاملی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 119-138]
  • تلفات جاده‌ای سیاست‌گذاری مهار تلفات جاده‌ای در کشور [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 61-82]
  • تمایلات پس از خرید طراحی الگوی پیشایندها و پسایندهای خلق تجربیات مشتریان رسانه‌های دیجیتالی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 249-270]
  • تمایل به تجارت اجتماعی طراحی الگوی تجارت اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 75-90]
  • تنوع رابطه افراد بررسی تاثیر هویت جهانی مصرف‌کنندگان بر خرید محصولات خارجی در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 19-35]
  • توانمندسازی ساختاری تعیین الگوی تأثیرگذاری توانمندسازی ساختاری بر رفتار آوای کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 91-112]

ج

چ

ح

  • حاکمیت خوب ارزیابی وضعیت حاکمیت خوب دانشگاهی با استقلال سازمانی و قابلیت پاسخگویی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 179-202]
  • حضور اجتماعی طراحی الگوی تجارت اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 75-90]

خ

  • خدمات سلامت الکترونیک ارزیابی کارکرد الگوی هزینه‌یابی فعالیت‌های زمان‌گرا در مقایسه با الگوی هزینه‌یابی سنتی خدمات سلامت الکترونیک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
  • خرید محصولات خارجی بررسی تاثیر هویت جهانی مصرف‌کنندگان بر خرید محصولات خارجی در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 19-35]
  • خلق و انتقال دانش تبیین راهبرد سرمایه فکری برای ایجاد و انتقال دانش [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 139-150]
  • خودباوری نقش راهبردهای خودباوری و کاهنده استرس در کامیابی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 83-101]

د

  • دانشگاه آزاد اسلامی ارزیابی وضعیت حاکمیت خوب دانشگاهی با استقلال سازمانی و قابلیت پاسخگویی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 179-202]
  • دانشگاه کارآفرین الگوی بهره‌گیری از عوامل پیش‌برنده و بازدارنده‌ها در شکل‌گیری دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 163-178]
  • دانشگاه‌های ایران الگوی بهره‌گیری از عوامل پیش‌برنده و بازدارنده‌ها در شکل‌گیری دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 163-178]
  • در دسترس بودن تبیین راهبردهای جذابیت و برندسازی مکان در نمایشگاه‌ها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-41]
  • دلفی فازی راهبرد رفتار مبتنی بر الگوی شناخت و سنجش هوش فرهنگی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 103-117]

ر

  • راهبرد ترسیم نقشه راهبرد برای محصولات غذایی و دارویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-172]
  • راهبرد الگوی ارزیابی راهبردهای کسب‌وکار سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 161-143]
  • راهبرد منابع انسانی تحلیل تأثیر تعاملات اجتماعی و راهبرد منابع انسانی بر پیامدهای سازمانی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 57-74]
  • راهبردهای راهبردی- سیستم‌های قاعده بنیاد فازی- ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام راهبردی ارائه رویکردی جدید جهت انتخاب راهبردهای راهبردی با استفاده از سیستم‌های قاعده – بنیاد فازی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 203-226]
  • رتبه‌بندی الگوی اجرای سیستم‌های اطلاعاتی منابع انسانی در شرکت‌های متوسط و بزرگ [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 271-298]
  • ریسک شناسایی ریسک‌های راهبردی زنجیره تأمین صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 37-56]
  • ریسک درک‌شده طراحی الگوی تجارت اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 75-90]
  • رضایت شغلی طراحی چابک‌سازی سه عاملی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 119-138]
  • رضایتمندی مصرف‌کنندگان تحلیلی از فاصله میان انتظارات و واقعیت‌های مصرف: سنجش رضایتمندی مشترکان گاز استان تهران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 19-38]
  • رفتار کارآفرینانه سازمانی ارزیابی ابعاد فرهنگی تاثیرگذار در تحول راهبردی به‌سوی رفتار کارآفرینانه [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 65-92]
  • رهبری بصیر تببین الگوی مفهومی رهبری راهبردی و نوآوری باز در شرکت‌های با فنآوری بالا [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 117-141]
  • رهبری راهبردی تببین الگوی مفهومی رهبری راهبردی و نوآوری باز در شرکت‌های با فنآوری بالا [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 117-141]
  • رهبری سازمانی طراحی چابک‌سازی سه عاملی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 119-138]
  • روش فراترکیب شناسایی ریسک‌های راهبردی زنجیره تأمین صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 37-56]
  • رویکرد امتیازی متوازن ارائه مدلی جهت سنجش و ارزیابی عملکرد صنعت هتلداری [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 19-36]

ز

  • زلزله بررسی میزان آمادگی مردم شهرستان پاکدشت در برابر پدیده زلزله و شناسایی مناسب‌ترین روش آموزش جهت آموزش انتقال مفاهیم و نکات ایمنی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 127-149]

س

  • ساختاری و ارتباطی تبیین راهبرد سرمایه فکری برای ایجاد و انتقال دانش [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 139-150]
  • سازمان امور مالیاتی طراحی الگوی راهبردی بهبود فرآیندهای سازمان امور مالیاتی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 227-248]
  • سیاست‎گذاری سیاست‌گذاری مهار تلفات جاده‌ای در کشور [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 61-82]
  • سرمایه فکری تبیین راهبرد سرمایه فکری برای ایجاد و انتقال دانش [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 139-150]
  • سرمایه‌گذاری رابطه سبک تصمیم‌گیری مدیران با عملکرد سرمایه‌گذاری آنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 39-60]
  • سیره پیامبر (ص) تبیین راهبردهای اقتصاد مقاومتی در سیره پیامبر اکرم (ص) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 138-181]
  • سیستم‌های اطلاعاتی منابع انسانی الگوی اجرای سیستم‌های اطلاعاتی منابع انسانی در شرکت‌های متوسط و بزرگ [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 271-298]
  • سناریوپردازی آینده پیش‌روی صنعت بانکداری ایران با رویکرد سناریوپردازی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 65-89]
  • سنجش و ارزیابی عملکرد ارائه مدلی جهت سنجش و ارزیابی عملکرد صنعت هتلداری [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 19-36]
  • سوپر ماتریس الگوی ارزیابی راهبردهای کسب‌وکار سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 161-143]

ش

ص

  • صنعت بانکداری آینده پیش‌روی صنعت بانکداری ایران با رویکرد سناریوپردازی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 65-89]

ط

ظ

  • ظرفیت جذب دانش تأثیر فرهنگ دانش‌محور بر نوآوری راهبردی، ظرفیت جذب دانش و انعطاف‌پذیری راهبردی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 43-63]
  • ظرفیت سازمانی تاثیر ظرفیت‌های‌ سازمانی بر تعهد کارفرما به قراردادهای روان‌شناختی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-116]

ع

  • عملکرد زنجیره تأمین شناسایی ریسک‌های راهبردی زنجیره تأمین صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 37-56]
  • عملکرد سازمانی طراحی الگوی راهبردی بهبود فرآیندهای سازمان امور مالیاتی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 227-248]
  • عملکرد شرکت‌های سرمایه‌گذاری رابطه سبک تصمیم‌گیری مدیران با عملکرد سرمایه‌گذاری آنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 39-60]
  • عملکرد مالی تبیین الگوی بهبود ساز و کارهای کسب‌وکار [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 37-63]
  • عناصر طراحی وب‌سایت طراحی الگوی پیشایندها و پسایندهای خلق تجربیات مشتریان رسانه‌های دیجیتالی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 249-270]
  • عوامل پیش‌برنده الگوی بهره‌گیری از عوامل پیش‌برنده و بازدارنده‌ها در شکل‌گیری دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 163-178]
  • عوامل پشتیبانی مدیریت ارشد تبیین الگوی بهبود ساز و کارهای کسب‌وکار [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 37-63]

ف

  • فراترکیب راهبرد رفتار مبتنی بر الگوی شناخت و سنجش هوش فرهنگی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 103-117]
  • فرآیند تحلیل شبکه الگوی ارزیابی راهبردهای کسب‌وکار سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 161-143]
  • فرآیند تحلیل شبکه‌ای ارزیابی ابعاد فرهنگی تاثیرگذار در تحول راهبردی به‌سوی رفتار کارآفرینانه [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 65-92]
  • فرهنگ دانش‌محور تأثیر فرهنگ دانش‌محور بر نوآوری راهبردی، ظرفیت جذب دانش و انعطاف‌پذیری راهبردی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 43-63]
  • فن‌آوری اطلاعات طراحی الگوی راهبردی بهبود فرآیندهای سازمان امور مالیاتی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 227-248]

ق

  • قرارداد روان‌شناختی تاثیر ظرفیت‌های‌ سازمانی بر تعهد کارفرما به قراردادهای روان‌شناختی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-116]
  • قلدری در محیط کار تعیین الگوی تأثیرگذاری توانمندسازی ساختاری بر رفتار آوای کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 91-112]

ک

  • کارکنان تاثیر ظرفیت‌های‌ سازمانی بر تعهد کارفرما به قراردادهای روان‌شناختی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-116]
  • کامیابی سازمان نقش راهبردهای خودباوری و کاهنده استرس در کامیابی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 83-101]
  • کیفیت رسانه اجتماعی طراحی الگوی تجارت اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 75-90]

گ

  • گروه کانونی ارزیابی ابعاد فرهنگی تاثیرگذار در تحول راهبردی به‌سوی رفتار کارآفرینانه [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 65-92]

م

  • ماتریس برنامه‌ریزی راهبردی کمی الگوی ارزیابی راهبردهای کسب‌وکار سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 161-143]
  • مدیریت ارتباط با مشتری الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 91-107]
  • مدیریت اسلامی تبیین راهبردهای اقتصاد مقاومتی در سیره پیامبر اکرم (ص) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 138-181]
  • مدیریت دانش تبیین راهبرد سرمایه فکری برای ایجاد و انتقال دانش [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 139-150]
  • مدیریت دانش الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 91-107]
  • مدیریت راهبردی شناسایی ریسک‌های راهبردی زنجیره تأمین صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 37-56]
  • مدیریت راهبردی مصرف گاز طبیعی تحلیلی از فاصله میان انتظارات و واقعیت‌های مصرف: سنجش رضایتمندی مشترکان گاز استان تهران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 19-38]
  • مدیریت مخاطرات شناسایی ریسک‌های راهبردی زنجیره تأمین صنعت خودروسازی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 37-56]
  • مدل اسپرولز و کندال رابطه سبک تصمیم‌گیری مدیران با عملکرد سرمایه‌گذاری آنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 39-60]
  • مزیت رقابتی پایدار الگوی اجرای سیستم‌های اطلاعاتی منابع انسانی در شرکت‌های متوسط و بزرگ [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 271-298]
  • مشتریان اینترنتی طراحی الگوی پیشایندها و پسایندهای خلق تجربیات مشتریان رسانه‌های دیجیتالی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 249-270]
  • مصرف گاز طبیعی تحلیلی از فاصله میان انتظارات و واقعیت‌های مصرف: سنجش رضایتمندی مشترکان گاز استان تهران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 19-38]
  • مقایسه زوجی الگوی ارزیابی راهبردهای کسب‌وکار سازمانی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 161-143]
  • مهندسی مجدد فرایندهای کسب‌وکار طراحی الگوی راهبردی بهبود فرآیندهای سازمان امور مالیاتی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 227-248]
  • موفقیت برنامه‌ریزی منابع سازمان تبیین الگوی بهبود ساز و کارهای کسب‌وکار [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 37-63]
  • مولفه‌های انسانی تبیین راهبرد سرمایه فکری برای ایجاد و انتقال دانش [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 139-150]

ن

  • نارضایتی از تفاوت‌های ملیّتی بررسی تاثیر هویت جهانی مصرف‌کنندگان بر خرید محصولات خارجی در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 19-35]
  • نظریه دایگراف ترسیم نقشه راهبرد برای محصولات غذایی و دارویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-172]
  • نقشه راهبرد ترسیم نقشه راهبرد برای محصولات غذایی و دارویی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-172]
  • نمایشگاه بین‌المللی اصفهان تبیین راهبردهای جذابیت و برندسازی مکان در نمایشگاه‌ها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-41]
  • نوآوری باز تببین الگوی مفهومی رهبری راهبردی و نوآوری باز در شرکت‌های با فنآوری بالا [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 117-141]
  • نوآوری راهبردی تأثیر فرهنگ دانش‌محور بر نوآوری راهبردی، ظرفیت جذب دانش و انعطاف‌پذیری راهبردی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 43-63]

و

  • وضعیت درک‌شده تحلیلی از فاصله میان انتظارات و واقعیت‌های مصرف: سنجش رضایتمندی مشترکان گاز استان تهران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 19-38]

ه

  • هزینه‌یابی ارزیابی کارکرد الگوی هزینه‌یابی فعالیت‌های زمان‌گرا در مقایسه با الگوی هزینه‌یابی سنتی خدمات سلامت الکترونیک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
  • هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت زمان‌گرا ارزیابی کارکرد الگوی هزینه‌یابی فعالیت‌های زمان‌گرا در مقایسه با الگوی هزینه‌یابی سنتی خدمات سلامت الکترونیک [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 109-125]
  • هزینه‌های استرس نقش راهبردهای خودباوری و کاهنده استرس در کامیابی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 83-101]
  • هویت جهانی بررسی تاثیر هویت جهانی مصرف‌کنندگان بر خرید محصولات خارجی در ایران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 19-35]
  • هوش فرهنگی راهبرد رفتار مبتنی بر الگوی شناخت و سنجش هوش فرهنگی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 103-117]