نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابتکار استراتژیک واکاوی نقش ابتکار استراتژیک و تاب‌آوری بر عملکرد سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 127-148]
  • ابعاد مدیریتی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک در کسب وکارهای الکترونیکی ایران [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 47-68]
  • اجرا طراحی و اعتباریابی مدل اجرای استراتژی در بانک‌های تجاری ایران [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 89-119]
  • اجرای خط مشی عمومی شناخت بازیگران تدوین خط مشی عمومی موثر بر اجرای خط مشی های سلامت نظام اداری [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 175-205]
  • ارائه مدل طراحی الگوی شاخص‌های راهبردی کیفیت آموزش مراکز علمی کاربردی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 231-250]
  • ارتقای سازمان تبیین الگوی عوامل اثرگذار بر جاری‌سازی استراتژی در سازمان‌ها [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 177-200]
  • ارزش‌آفرینی اقتصادی شبیه‌سازی سرمایه‌گذاری جمعی در اکوسیستم کارآفرینی فناورانه [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 141-160]
  • ارزش‌آفرینی برند الگویابی ارزش‌آفرینی برند در برندگرایی با تأکید بر کیفیت خدمات [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 121-151]
  • ارزش خرید لذت‌گرایانه تأثیر الگوی ارزش‌های خرید بر قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 161-176]
  • ارزش خرید مطلوبیت‌گرایانه تأثیر الگوی ارزش‌های خرید بر قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 161-176]
  • ارزش شرکت راهبرد سرمایه‌گذاری با تغییرات دما و ارزش شرکت‌ها [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 223-256]
  • ارزیابی عملکرد منابع رشد بهره‌وری، عوامل مؤثر و رقابت در بازار جذب سپرده بانک‌های تجاری ایران [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 19-43]
  • استارتاپ طراحی مدل کنترل راهبردی در استارت‌آپ‌های اینترنتی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 125-139]
  • استان خوزستان تدوین و اولویت‌بندی راهبردهای توسعه گردشگری [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 179-207]
  • استان کردستان طراحی الگوی شاخص‌های راهبردی کیفیت آموزش مراکز علمی کاربردی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 231-250]
  • استراتژی طراحی و اعتباریابی مدل اجرای استراتژی در بانک‌های تجاری ایران [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 89-119]
  • استراتژی فراروش تحقیقات دانشگاهی حوزه استراتژی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 91-125]
  • استراتژی برندمحوری تأثیر استراتژی برندمحوری بر عملکرد برند با تأکید بر مداخله‌گری هویت برند [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 99-121]
  • استراتژی رشد کارکردهای ریسک در تدوین استراتژی رشد بنگاه‌ها در صنایع با فناوری پیشرفته [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 19-39]
  • اقتصاد کلان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک در کسب وکارهای الکترونیکی ایران [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 47-68]
  • اکوتوریسم تدوین راهبردهای توسعه اکوتوریسم بیابان در دشت لوت [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 171-194]
  • اهرم‌های کنترل طراحی مدل کنترل راهبردی در استارت‌آپ‌های اینترنتی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 125-139]
  • اولویت‌بندی پروژه‌ها الگوی اولویت‌بندی پروژه‌های فناوری پیشرفته [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 237-261]

ب

  • بازار و فرهنگ شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک در کسب وکارهای الکترونیکی ایران [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 47-68]
  • بانک طراحی و اعتباریابی مدل اجرای استراتژی در بانک‌های تجاری ایران [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 89-119]
  • بانکداری الکترونیک تبیین و تحلیل اهمیت-عملکرد راهبردهای کیفیت خدمات [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 45-68]
  • بانک دولتی راهبردهای ارتقای کیفیت زندگی کاری کارکنان مشاغل دولتی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 151-173]
  • بانک‌ها طراحی الگوی سه شاخگی حکمرانی خوب در سازمان‌های چند سطحی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 195-221]
  • بدبینی سازمانی تأثیر رهبری اصیل درک‌ شده بر بدبینی سازمانی و توانمندسازی ساختاری [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 209-230]
  • برنامه‌ریزی راهبردی تدوین و اولویت‌بندی راهبردهای توسعه گردشگری [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 179-207]
  • برند کارفرما الگویی برای پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز مدیریت استعداد در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 41-60]
  • بودجه ساخت مدارس پیش‌بینی پویای جمعیت دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی فضای مدارس کشور [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 149-169]

پ

  • پایان‌نامه فراروش تحقیقات دانشگاهی حوزه استراتژی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 91-125]
  • پرتفوی ردیاب راهبرد سرمایه‌گذاری با تغییرات دما و ارزش شرکت‌ها [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 223-256]
  • پرونده الکترونیک سلامت مدل ارزیابی سیاست‌های مدیریت ریسک بالینی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 69-97]
  • پزشکی بازساختی راهبردهای توسعه علوم و فناوری‌های پزشکی بازساختی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 45-64]
  • پویاشناسی سیستم شبیه‌سازی سرمایه‌گذاری جمعی در اکوسیستم کارآفرینی فناورانه [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 141-160]
  • پویایی‌شناسی سیستم مدل ارزیابی سیاست‌های مدیریت ریسک بالینی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 69-97]
  • پویایی‌شناسی سیستم ها پیش‌بینی پویای جمعیت دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی فضای مدارس کشور [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 149-169]
  • پیاده‌سازی استراتژی مدل راهبردی عملکرد کسب‌وکارهای الکترونیک [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 69-90]
  • پیشایند همکاری رقابتی شناسایی و مفهوم‌پردازی محرک‌های همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 19-43]

ت

  • تاب‌آوری سازمانی ارائه الگویی برای تاب‌آوری سازمانی در صنعت بانکداری [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 61-81]
  • تاب‌آوری سازمانی واکاوی نقش ابتکار استراتژیک و تاب‌آوری بر عملکرد سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 127-148]
  • تجزیه و تحلیل اهمیت-عملکرد تبیین و تحلیل اهمیت-عملکرد راهبردهای کیفیت خدمات [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 45-68]
  • تحلیل پوششی داده الگوی اولویت‌بندی پروژه‌های فناوری پیشرفته [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 237-261]
  • تحلیل پوششی داده‌ها منابع رشد بهره‌وری، عوامل مؤثر و رقابت در بازار جذب سپرده بانک‌های تجاری ایران [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 19-43]
  • تحلیل عاملی تاییدی راهبردهای ارتقای کیفیت زندگی کاری کارکنان مشاغل دولتی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 151-173]
  • تدوین خط مشی عمومی شناخت بازیگران تدوین خط مشی عمومی موثر بر اجرای خط مشی های سلامت نظام اداری [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 175-205]
  • ترجیح برند الگویابی ارزش‌آفرینی برند در برندگرایی با تأکید بر کیفیت خدمات [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 121-151]
  • ترجیح نام تجاری تأثیر الگوی ارزش‌های خرید بر قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 161-176]
  • تصمیم‌گیری چندشاخصه فازی الگوی اولویت‌بندی پروژه‌های فناوری پیشرفته [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 237-261]
  • تصمیم‌گیری گروهی فازی تدوین و اولویت‌بندی راهبردهای توسعه گردشگری [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 179-207]
  • تغییرات بهره‌وری منابع رشد بهره‌وری، عوامل مؤثر و رقابت در بازار جذب سپرده بانک‌های تجاری ایران [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 19-43]
  • تغییرات دما راهبرد سرمایه‌گذاری با تغییرات دما و ارزش شرکت‌ها [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 223-256]
  • تفکر استراتژیک بررسی نقش رهبری تحول‌آفرین و تفکر استراتژیک بر توسعه محصولات جدید [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 65-88]
  • تمایزهای مدیریت استراتژیک الگوی سنجش سطح بلوغ مدیریت استراتژیک سازمان‌های دولتی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 19-46]
  • تهران فراروش تحقیقات دانشگاهی حوزه استراتژی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 91-125]
  • توانمندسازی ساختاری تأثیر رهبری اصیل درک‌ شده بر بدبینی سازمانی و توانمندسازی ساختاری [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 209-230]
  • تورم بررسی تأثیر سیاست هدف‌گذاری تورم بر مدیریت نرخ ارز در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 207-235]
  • توسعه پلتفرم‌ها شبیه‌سازی سرمایه‌گذاری جمعی در اکوسیستم کارآفرینی فناورانه [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 141-160]
  • توسعه علم و فناوری راهبردهای توسعه علوم و فناوری‌های پزشکی بازساختی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 45-64]
  • توسعه محصولات جدید بررسی نقش رهبری تحول‌آفرین و تفکر استراتژیک بر توسعه محصولات جدید [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 65-88]

ج

  • جاری‌سازی استراتژی تبیین الگوی عوامل اثرگذار بر جاری‌سازی استراتژی در سازمان‌ها [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 177-200]
  • جمعیت دانش آموزی پیش‌بینی پویای جمعیت دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی فضای مدارس کشور [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 149-169]

ح

  • حاکمیت بالینی مدل ارزیابی سیاست‌های مدیریت ریسک بالینی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 69-97]
  • حکمرانی طراحی الگوی سه شاخگی حکمرانی خوب در سازمان‌های چند سطحی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 195-221]
  • حکمرانی خوب طراحی الگوی سه شاخگی حکمرانی خوب در سازمان‌های چند سطحی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 195-221]

خ

  • خودکارآمدی واکاوی نقش ابتکار استراتژیک و تاب‌آوری بر عملکرد سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 127-148]

د

  • دانش استراتژیک شناسایی مفهوم، علل و پیامدهای یادگیری استراتژیک [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 123-150]
  • دانشگاه‌های استان مرکزی تبیین راهبرد سازمانی با شایسته‌سالاری و رهبری خدمتگزار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 201-222]
  • دشت لوت تدوین راهبردهای توسعه اکوتوریسم بیابان در دشت لوت [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 171-194]
  • دیدگاه شرکت - محور چارچوب فرا ابتکاری فرایند خلق ارزش [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 83-123]
  • دیدگاه متقابل چارچوب فرا ابتکاری فرایند خلق ارزش [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 83-123]
  • دیدگاه مشتری - محور چارچوب فرا ابتکاری فرایند خلق ارزش [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 83-123]

ر

  • رشد خارجی کارکردهای ریسک در تدوین استراتژی رشد بنگاه‌ها در صنایع با فناوری پیشرفته [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 19-39]
  • رشد داخلی کارکردهای ریسک در تدوین استراتژی رشد بنگاه‌ها در صنایع با فناوری پیشرفته [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 19-39]
  • رضایت تأثیر الگوی ارزش‌های خرید بر قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 161-176]
  • رفتار مصرف‌کننده الگویابی ارزش‌آفرینی برند در برندگرایی با تأکید بر کیفیت خدمات [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 121-151]
  • رقابت در بازار جذب سپرده منابع رشد بهره‌وری، عوامل مؤثر و رقابت در بازار جذب سپرده بانک‌های تجاری ایران [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 19-43]
  • رهبری تبیین راهبرد سازمانی با شایسته‌سالاری و رهبری خدمتگزار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 201-222]
  • رهبری اصیل تأثیر رهبری اصیل درک‌ شده بر بدبینی سازمانی و توانمندسازی ساختاری [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 209-230]
  • رهبری تحول آفرین بررسی نقش رهبری تحول‌آفرین و تفکر استراتژیک بر توسعه محصولات جدید [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 65-88]
  • رهبری خدمتگزار تبیین راهبرد سازمانی با شایسته‌سالاری و رهبری خدمتگزار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 201-222]
  • ریسک ارزی کارکردهای ریسک در تدوین استراتژی رشد بنگاه‌ها در صنایع با فناوری پیشرفته [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 19-39]
  • ریسک بانکی کارکردهای ریسک در تدوین استراتژی رشد بنگاه‌ها در صنایع با فناوری پیشرفته [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 19-39]
  • ریسک مالی کارکردهای ریسک در تدوین استراتژی رشد بنگاه‌ها در صنایع با فناوری پیشرفته [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 19-39]
  • ریسک مقررات گمرکی کارکردهای ریسک در تدوین استراتژی رشد بنگاه‌ها در صنایع با فناوری پیشرفته [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 19-39]

ز

  • زمینه استراتژی مدل راهبردی عملکرد کسب‌وکارهای الکترونیک [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 69-90]
  • زنجیره سنی پیش‌بینی پویای جمعیت دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی فضای مدارس کشور [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 149-169]

س

  • سازمان چند سطحی طراحی الگوی سه شاخگی حکمرانی خوب در سازمان‌های چند سطحی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 195-221]
  • سازمان‌های دولتی الگوی سنجش سطح بلوغ مدیریت استراتژیک سازمان‌های دولتی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 19-46]
  • سبک رهبری تحول‌آفرین الگویی برای پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز مدیریت استعداد در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 41-60]
  • سرانه فضای آموزشی پیش‌بینی پویای جمعیت دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی فضای مدارس کشور [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 149-169]
  • سلامت نظام اداری شناخت بازیگران تدوین خط مشی عمومی موثر بر اجرای خط مشی های سلامت نظام اداری [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 175-205]
  • سیاست‌های ابلاغی قانون‌گذاری عوامل قانون‌گریزی و دسته‌بندی سیاست‌های قانون‌گذاری بر اساس سیاست‌های ابلاغی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 153-177]
  • سیستم استنتاج فازی الگویی برای پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز مدیریت استعداد در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 41-60]

ش

  • شاخص مالم کوئیست منابع رشد بهره‌وری، عوامل مؤثر و رقابت در بازار جذب سپرده بانک‌های تجاری ایران [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 19-43]
  • شاخص‌های تاب‌آوری ارائه الگویی برای تاب‌آوری سازمانی در صنعت بانکداری [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 61-81]
  • شایسته‌سالاری تبیین راهبرد سازمانی با شایسته‌سالاری و رهبری خدمتگزار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 201-222]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان الگویی برای پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز مدیریت استعداد در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 41-60]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان شناسایی مفهوم، علل و پیامدهای یادگیری استراتژیک [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 123-150]

ص

  • صنعت بانکداری ارائه الگویی برای تاب‌آوری سازمانی در صنعت بانکداری [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 61-81]
  • صنعت بیمه تبیین الگوی عوامل اثرگذار بر جاری‌سازی استراتژی در سازمان‌ها [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 177-200]
  • صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات شناسایی و مفهوم‌پردازی محرک‌های همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 19-43]

ع

  • عملکرد واکاوی نقش ابتکار استراتژیک و تاب‌آوری بر عملکرد سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 127-148]
  • عملکرد برند تأثیر استراتژی برندمحوری بر عملکرد برند با تأکید بر مداخله‌گری هویت برند [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 99-121]
  • عملکرد سازمان مدل راهبردی عملکرد کسب‌وکارهای الکترونیک [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 69-90]
  • عوامل سازمانی و محیطی شناسایی مفهوم، علل و پیامدهای یادگیری استراتژیک [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 123-150]
  • عوامل قانون‌گریزی عوامل قانون‌گریزی و دسته‌بندی سیاست‌های قانون‌گذاری بر اساس سیاست‌های ابلاغی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 153-177]
  • عوامل کلیدی موفقیت شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک در کسب وکارهای الکترونیکی ایران [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 47-68]

ف

  • فرآیند تحلیل شبکه‌ای فازی تدوین و اولویت‌بندی راهبردهای توسعه گردشگری [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 179-207]
  • فرآیند عملیاتی مدل راهبردی عملکرد کسب‌وکارهای الکترونیک [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 69-90]
  • فراروش فراروش تحقیقات دانشگاهی حوزه استراتژی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 91-125]
  • فرهنگ ایمنی مدل ارزیابی سیاست‌های مدیریت ریسک بالینی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 69-97]
  • فرهنگ‌سازمانی الگویی برای پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز مدیریت استعداد در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 41-60]
  • فناوری پیشرفته کارکردهای ریسک در تدوین استراتژی رشد بنگاه‌ها در صنایع با فناوری پیشرفته [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 19-39]
  • فناوری پیشرفته الگوی اولویت‌بندی پروژه‌های فناوری پیشرفته [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 237-261]

ق

  • قصد خرید مجدد تأثیر الگوی ارزش‌های خرید بر قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 161-176]
  • قلمرو اختیارات مدیران عالی و میانی عوامل قانون‌گریزی و دسته‌بندی سیاست‌های قانون‌گذاری بر اساس سیاست‌های ابلاغی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 153-177]

ک

  • کارآمدی بنگاه کارکردهای ریسک در تدوین استراتژی رشد بنگاه‌ها در صنایع با فناوری پیشرفته [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 19-39]
  • کارکنان شرکت پارس حیان تأثیر رهبری اصیل درک‌ شده بر بدبینی سازمانی و توانمندسازی ساختاری [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 209-230]
  • کشورهای در حال توسعه بررسی تأثیر سیاست هدف‌گذاری تورم بر مدیریت نرخ ارز در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 207-235]
  • کنترل راهبردی طراحی مدل کنترل راهبردی در استارت‌آپ‌های اینترنتی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 125-139]
  • کیفیت آموزش طراحی الگوی شاخص‌های راهبردی کیفیت آموزش مراکز علمی کاربردی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 231-250]
  • کیفیت خدمات الگویابی ارزش‌آفرینی برند در برندگرایی با تأکید بر کیفیت خدمات [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 121-151]
  • کیفیت خدمات الکترونیکی تبیین و تحلیل اهمیت-عملکرد راهبردهای کیفیت خدمات [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 45-68]
  • کیفیت زندگی کاری راهبردهای ارتقای کیفیت زندگی کاری کارکنان مشاغل دولتی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 151-173]

گ

  • گردشگری تدوین و اولویت‌بندی راهبردهای توسعه گردشگری [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 179-207]
  • گردشگری تدوین راهبردهای توسعه اکوتوریسم بیابان در دشت لوت [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 171-194]
  • گزاره ارزش مشتری چارچوب فرا ابتکاری فرایند خلق ارزش [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 83-123]

م

  • ماتریس بلوغ الگوی سنجش سطح بلوغ مدیریت استراتژیک سازمان‌های دولتی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 19-46]
  • محتوای استراتژی مدل راهبردی عملکرد کسب‌وکارهای الکترونیک [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 69-90]
  • مدل بلوغ الگوی سنجش سطح بلوغ مدیریت استراتژیک سازمان‌های دولتی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 19-46]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری طراحی مدل کنترل راهبردی در استارت‌آپ‌های اینترنتی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 125-139]
  • مدل سه شاخگی طراحی الگوی سه شاخگی حکمرانی خوب در سازمان‌های چند سطحی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 195-221]
  • مدل های قیمت‌گذاری راهبرد سرمایه‌گذاری با تغییرات دما و ارزش شرکت‌ها [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 223-256]
  • مدیریت استراتژیک طراحی و اعتباریابی مدل اجرای استراتژی در بانک‌های تجاری ایران [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 89-119]
  • مدیریت استعداد الگویی برای پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز مدیریت استعداد در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 41-60]
  • مدیریت خرد بانکی ارائه الگویی برای تاب‌آوری سازمانی در صنعت بانکداری [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 61-81]
  • مدیریت ریسک بالینی مدل ارزیابی سیاست‌های مدیریت ریسک بالینی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 69-97]
  • مدیریت کلان بانکی ارائه الگویی برای تاب‌آوری سازمانی در صنعت بانکداری [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 61-81]
  • مراکز آموزش علمی کاربردی طراحی الگوی شاخص‌های راهبردی کیفیت آموزش مراکز علمی کاربردی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 231-250]
  • مقررات اقتصادی شبیه‌سازی سرمایه‌گذاری جمعی در اکوسیستم کارآفرینی فناورانه [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 141-160]

ن

  • ناوبری سازمانی طراحی مدل کنترل راهبردی در استارت‌آپ‌های اینترنتی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 125-139]
  • نرخ ارز تعادلی بررسی تأثیر سیاست هدف‌گذاری تورم بر مدیریت نرخ ارز در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 207-235]
  • نرخ ارز حقیقی بررسی تأثیر سیاست هدف‌گذاری تورم بر مدیریت نرخ ارز در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 207-235]
  • نظام نوآوری راهبردهای توسعه علوم و فناوری‌های پزشکی بازساختی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 45-64]
  • نظریه داده بنیاد چندگانه شناسایی و مفهوم‌پردازی محرک‌های همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 19-43]
  • نفوذ در بازار کارکردهای ریسک در تدوین استراتژی رشد بنگاه‌ها در صنایع با فناوری پیشرفته [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 19-39]
  • نگاشت نهادی راهبردهای توسعه علوم و فناوری‌های پزشکی بازساختی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 45-64]

و

  • وابستگی به برند الگویابی ارزش‌آفرینی برند در برندگرایی با تأکید بر کیفیت خدمات [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 121-151]
  • ورود به بازار شناسایی و مفهوم‌پردازی محرک‌های همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 19-43]
  • وفاداری تأثیر الگوی ارزش‌های خرید بر قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 161-176]

ه

  • هدف‌گذاری تورمی بررسی تأثیر سیاست هدف‌گذاری تورم بر مدیریت نرخ ارز در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 207-235]
  • همسویی استراتژیک تبیین الگوی عوامل اثرگذار بر جاری‌سازی استراتژی در سازمان‌ها [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 177-200]
  • همکاری رقابتی شناسایی و مفهوم‌پردازی محرک‌های همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 19-43]
  • هویت برند تأثیر استراتژی برندمحوری بر عملکرد برند با تأکید بر مداخله‌گری هویت برند [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 99-121]

ی

  • یادگیری استراتژیک شناسایی مفهوم، علل و پیامدهای یادگیری استراتژیک [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 123-150]