نمایه نویسندگان

ا

  • ابوالقاسمی، محمود راهبرد تولید علم بر اساس تحلیل ساختارهای سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌ها [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 123-143]
  • احمدی، فریدون سبک‌های مدیریت تعارض در اجرای موفقیت آمیز استراتژی‌های سازمانی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 97-114]
  • اخوان خرازیان، مریم ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 97-112]
  • اردلان، محمدرضا رهبری دانش، هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-100]
  • اسکندری، اصغر رهبری دانش، هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-100]
  • اصلی‌بیگی، فرزانه الگوی تعامل استراتژیک در شرکت‌های هلدینگ [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 15-42]
  • افسر، امیر تعامل استراتژی و رهبری با مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 43-69]
  • اکبری محله کلائی، محمد راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 55-75]
  • امین‌بیدختی، علی‌اکبر تبیین مدل توانمند‌سازی راهبردی صادرات شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 43-70]
  • انصاری، امین ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 97-112]

ب

  • بیات، الناز ّتبیین و ارزیابی شاخص‌های رقابتی دانشگاه‌های مجازی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 101-122]
  • بردبار، غلامرضا تبیین راهبرد ارتقای کیفیت فنون مذاکره [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 15-41]

پ

  • پورحمیدی، امیر تبیین و ارزیابی راهبرد برون‌سپاری پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 71-88]
  • پوررضا، ملیحه جهت‌گیری استراتژیک و قابلیت‌های بازاریابی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 145-166]
  • پورصادق، ناصر راهبردهای مقابله با فشار روانی و ویژگی‌های شخصیت در تعامل با فرسودگی شغلی کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 81-96]

ت

  • توحیدی، ارسطو الگویی برای انتخاب مدیران سطوح راهبردی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 155-175]

ح

  • حاجی‌کریمی، عباسعلی تبیین و ارزیابی موقعیت‌یابی استراتژیک بنگاه‌های اقتصادی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 35-53]
  • حسینی، سید محمود تبیین نقش راهبردی عملیات مدیریت زنجیره تأمین در بهبود عملکرد شرکت: مطالعه صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 35-60]
  • حسینی، میرزا حسن تبیین ارزیابی تمایل و وفاداری مشتریان بالقوه به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 167-188]
  • حسن زاده، تورج سبک‌های مدیریت تعارض در اجرای موفقیت آمیز استراتژی‌های سازمانی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 97-114]
  • حسینی‌فر، سید‌ هادی نقش مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی در تحقق اهداف برنامه‌ریزی استراتژیک [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 109-129]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا تبیین و ارزیابی موقعیت‌یابی استراتژیک بنگاه‌های اقتصادی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 35-53]

د

  • دهقان، فاطمه تبیین و آزمون راهبرد تعامل قابلیت‌های یادگیری، نوآوری و مزیت رقابتی پایدار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 133-155]
  • دهقان، نبی اله تبیین و آزمون راهبرد تعامل قابلیت‌های یادگیری، نوآوری و مزیت رقابتی پایدار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 133-155]

ذ

ر

  • رادفر، رضا استراتژی مدیریت دانش کسب و کار [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 113-127]
  • رحمان‌سرشت، حسین الگوی تعامل استراتژیک در شرکت‌های هلدینگ [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 15-42]
  • رحیم‌نیا، فریبرز جهت‌گیری استراتژیک و قابلیت‌های بازاریابی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 145-166]
  • رضائیان، علی هوش فرهنگی در تعامل با کارآفرینی استراتژیک [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 15-34]
  • رنجبران، بهرام اندازه گیری رقابت پذیری بنگاه ها [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 61-79]
  • رهنورد، فرج اله همسویی استراتژی های صادرات و عملکرد صادراتی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 15-34]

ز

  • زاهدی‌تهرانی، پریوش تبیین راهبرد سرایت نوسانات بازارهای سرمایه بین‌المللی بر بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 131-153]
  • زمانی قلعه میرزمانی، سمیه تحلیل محتوای استراتژی‌های تجاری و اثرات آن بر عملکرد سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 77-96]
  • زمانلو، شمس الضحی استراتژی‌های نگهداری و عملکرد کسب و کار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 115-132]

س

  • سبحان‌اللهی، محمد‌علی الگوی تعامل استراتژیک در شرکت‌های هلدینگ [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 15-42]
  • سبحانی فرد، یاسر ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 97-112]
  • سهرابی، حمزه راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 55-75]

ش

  • شیخی، نرگس تبیین نقش راهبردی عملیات مدیریت زنجیره تأمین در بهبود عملکرد شرکت: مطالعه صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 35-60]
  • شفیعی نیک آبادی، محسن استراتژی‌های نگهداری و عملکرد کسب و کار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 115-132]

ط

ف

  • فارسیجانی، حسن تبیین مدل توانمند‌سازی راهبردی صادرات شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 43-70]
  • فتحی، سعید تحلیل محتوای استراتژی‌های تجاری و اثرات آن بر عملکرد سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 77-96]
  • فتحی، صمد تبیین و آزمون راهبرد تعامل قابلیت‌های یادگیری، نوآوری و مزیت رقابتی پایدار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 133-155]
  • فرجی، بهیه سبک‌های مدیریت تعارض در اجرای موفقیت آمیز استراتژی‌های سازمانی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 97-114]
  • فرزد، فرهاد تبیین و ارزیابی راهبرد برون‌سپاری پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 71-88]
  • فروزنده، لطف‌الله نقش مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی در تحقق اهداف برنامه‌ریزی استراتژیک [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 109-129]

ق

  • قرچه، منیژه تبیین مدل توانمند‌سازی راهبردی صادرات شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 43-70]
  • قهرمانی، محمد راهبرد تولید علم بر اساس تحلیل ساختارهای سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌ها [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 123-143]

ک

  • کسایی، مسعود راهبرد توسعه نیمرخ کارآفرینی دانش‌آموختگان آموزش عالی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 89-107]
  • کفاش‌پور، آذر جهت‌گیری استراتژیک و قابلیت‌های بازاریابی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 145-166]

گ

  • گیلانی، مریم رهبری دانش، هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-100]

ل

  • لباف، حسن تحلیل محتوای استراتژی‌های تجاری و اثرات آن بر عملکرد سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 77-96]
  • لطیفی، محمد مهدی تبیین و ارزیابی موقعیت‌یابی استراتژیک بنگاه‌های اقتصادی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 35-53]

م

  • محمدزمانی، مجید ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 97-112]
  • محمدعلی تجریشی، ایمان همسویی استراتژی های صادرات و عملکرد صادراتی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 15-34]
  • محمودی‌میمند، محمد نقش مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی در تحقق اهداف برنامه‌ریزی استراتژیک [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 109-129]
  • مخملی، حسن چارچوب کلی برنامه راهبردی سلامت الکترونیک ایران [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 129-149]
  • مداح، مرتضی تبیین و ارزیابی راهبرد برون‌سپاری پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 71-88]
  • میر احمدی، سید محمد رضا اندازه گیری رقابت پذیری بنگاه ها [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 61-79]
  • مومنی، عصمت راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 55-75]

ن

  • نائیجی، محمد جواد هوش فرهنگی در تعامل با کارآفرینی استراتژیک [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 15-34]
  • نظافتی، نوید استراتژی مدیریت دانش کسب و کار [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 113-127]
  • نیک‌سرشت، فرامرز تبیین مدل توانمند‌سازی راهبردی صادرات شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 43-70]
  • نیلچیان، مژده راهبرد توسعه نیمرخ کارآفرینی دانش‌آموختگان آموزش عالی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 89-107]
  • نوروزی، عباسعلی راهبرد تولید علم بر اساس تحلیل ساختارهای سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌ها [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 123-143]

و

  • ورعی، فاطمه استراتژی مدیریت دانش کسب و کار [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 113-127]

ه

  • هوشمند، هانیه تعامل استراتژی و رهبری با مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 43-69]

ی