نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل تحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
  • آذر، عادل تبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 83-102]

ا

  • احمدی نژاد، مصطفی ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تأمین‌کننده و واسطه [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 111-129]
  • اخوان خرازیان، مریم تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 149-164]
  • اعرابی، سیدمحمد استراتژی‌های مالی و بازده سهام شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 141-166]
  • اکبری، نعمت الله آسیب شناسی شکاف همسویی راهبرد های فناوری اطلاعات با راهبردهای سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 59-80]
  • البرزی، محمود الگویی برای همسویی راهبرد عملیات و راهبرد کسب و کار در سازمانهای تولیدی ایران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 141-163]
  • الوانی، سید مهدی الگوی استراتژی گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 99-116]
  • امینی، محمد تقی ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تأمین‌کننده و واسطه [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 111-129]

ب

  • باب‌الحوائجی، مجید تدوین برنامه استراتژیک بهداشت، ایمنی و محیط زیست (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 61-82]
  • بنائیان، حمید توازن مجدد راهبردی سبد دارایی‌های سرمایه‌گذاری [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 37-58]

پ

  • پرهیزگار، محمد‌مهدی تبیین نقشه اجرایی برنامه استراتژیک بنگاه‌ها [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 35-60]
  • پورصادق، ناصر تأثیر قابلیت‌ تفکر استراتژیک مدیران ارشد بر موفقیت شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 143-159]

ت

  • توکلیان، سعید شناسایی مؤلفه‌های بازاریابی نوآورانه در شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 83-98]

ج

  • جزنی، مینا تبیین نقشه اجرایی برنامه استراتژیک بنگاه‌ها [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 35-60]
  • جمالی کاپک، شهرام جذابیت فرصت‌های صنعت اوراق کشتی در ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 59-81]

ح

  • حاجی کریمی، عباسعلی تحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
  • حسینی، سید محمود توسعه الگوی مزیت رقابتی پورتر و کاربرد آن در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 63-82]
  • حسینی، سید محمود طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]
  • حمیدی زاده، محمدرضا طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا نظریه زمان و آینده پژوهی براساس نظریه فهم و درک [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 81-101]

خ

  • خدابخش، عباس معماری راهبردی سرمایه انسانی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 15-36]
  • خداداد حسینی، سید حمید طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]
  • خلیلی شورینی، سهراب الگویی برای همسویی راهبرد عملیات و راهبرد کسب و کار در سازمانهای تولیدی ایران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 141-163]
  • خورشیدی، غلامحسین معماری راهبردی سرمایه انسانی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 15-36]

د

  • دانایی‌فرد، حسن ارتقای آمادگی استراتژیک برای مدیریت بحران در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 123-140]
  • درویش، حسن الگوی استراتژی گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 99-116]
  • دعائی، حبیب الله تأثیر برنامه‏ ریزی راهبردی مشارکتی در برداشت‏ های کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 33-61]
  • دهقانان، حامد تحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]

ر

  • ربانی مهر، مائده اولویت‌بندی توانمندسازهای EFQM با استفاده از تکنیک QFD [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 131-148]
  • رزمجوئی، محرم استراتژی‌های مالی و بازده سهام شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 141-166]
  • رضائی، مهدی ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تأمین‌کننده و واسطه [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 111-129]
  • رضائیان، علی تحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
  • رضائیان، علی تبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 83-102]
  • رضوانی، مهران شناسایی مؤلفه‌های بازاریابی نوآورانه در شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 83-98]
  • روزبهانه، داریوش توسعه الگوی مزیت رقابتی پورتر و کاربرد آن در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 63-82]

ز

  • زمانی، فائزه قابلیت های مهندسی مجدد برای بهبود راهبردهای رقابتی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 103-117]

س

  • سیاره، جعفر جذابیت فرصت‌های صنعت اوراق کشتی در ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 59-81]
  • سبحانی‌فرد، یاسر تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 149-164]
  • سرورنژاد، سمانه تعیین راهبردهای نوین بانکداری در میزان پذیرش کاربران سرویس بانکداری همراه در بانک‌های خصوصی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 39-57]
  • سعیدا اردکانی، سعید تحلیل منابع نامشهود و رفتار صادراتی بر پایه نظریه منبع محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 117-142]
  • سلیمیان، حسین الگویی برای همسویی راهبرد عملیات و راهبرد کسب و کار در سازمانهای تولیدی ایران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 141-163]
  • سینکایی، حسن مدیریت دانش در سازمان های تولیدی برای رسیدن به کلاس جهانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 15-38]

ش

  • شاکر، شبنم تدوین برنامه استراتژیک بهداشت، ایمنی و محیط زیست (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 61-82]
  • شاه بیکی، محمدمهدی تأثیر برنامه‏ ریزی راهبردی مشارکتی در برداشت‏ های کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 33-61]
  • شاهین، آرش اولویت‌بندی توانمندسازهای EFQM با استفاده از تکنیک QFD [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 131-148]

ص

  • صالحی صدقیانی، جمشید تعیین راهبردهای نوین بانکداری در میزان پذیرش کاربران سرویس بانکداری همراه در بانک‌های خصوصی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 39-57]
  • صالحی صدقیانی، جمشید الگوی استراتژی گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 99-116]

ط

  • طالبی، کامبیز شناسایی مؤلفه‌های بازاریابی نوآورانه در شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 83-98]
  • طباطبایی نسب، سید محمد تحلیل منابع نامشهود و رفتار صادراتی بر پایه نظریه منبع محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 117-142]
  • طبرسا، غلامعلی معماری راهبردی سرمایه انسانی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 15-36]
  • طبرسا، غلامعلی تبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 83-102]

ع

  • عالم تبریز، اکبر ارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
  • عباسپور، مجتبی جذابیت فرصت‌های صنعت اوراق کشتی در ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 59-81]
  • عباس زاده، حسن الگوی استراتژی گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 99-116]
  • عطافر، علی آسیب شناسی شکاف همسویی راهبرد های فناوری اطلاعات با راهبردهای سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 59-80]
  • علیخانی، حمید تبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 83-102]
  • علی محمدلو، مسلم تدوین برنامه استراتژیک بهداشت، ایمنی و محیط زیست (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 61-82]

ف

  • فارسیجانی، حسن مدیریت دانش در سازمان های تولیدی برای رسیدن به کلاس جهانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 15-38]
  • فدائی‌نژاد، محمد اسماعیل توازن مجدد راهبردی سبد دارایی‌های سرمایه‌گذاری [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 37-58]
  • فرهنگ نژاد، محمد علی تحلیل منابع نامشهود و رفتار صادراتی بر پایه نظریه منبع محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 117-142]

ق

  • قربانی، محمد جواد تدوین برنامه استراتژیک بهداشت، ایمنی و محیط زیست (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 61-82]
  • قره چه، منیژه ارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
  • قوچانی، فرخ قابلیت های مهندسی مجدد برای بهبود راهبردهای رقابتی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 103-117]

ک

  • کرمپور، عبدالحسین ارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
  • کسایی، مسعود طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]

گ

  • گنجی بیدمشک، الفت آسیب شناسی شکاف همسویی راهبرد های فناوری اطلاعات با راهبردهای سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 59-80]

ل

  • لشکربلوکی، مجتبی طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]

م

  • مداح، مرتضی راهبرد پویایی‌شناسی تأثیر دانش بر عملکرد و پایدارسازی رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 103-122]
  • میرغفوری، سیدحبیب‌الله راهبرد پویایی‌شناسی تأثیر دانش بر عملکرد و پایدارسازی رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 103-122]
  • میرقادری، سیدهادی تدوین برنامه استراتژیک بهداشت، ایمنی و محیط زیست (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 61-82]
  • مروتی‌ شریف‌آبادی، علی راهبرد پویایی‌شناسی تأثیر دانش بر عملکرد و پایدارسازی رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 103-122]
  • مسعودی، حمید مشارکت در فعالیت های گروهی مدیریت استراتژیک و بهره وری [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 15-34]

ن

  • ناظمی، جمشید الگویی برای همسویی راهبرد عملیات و راهبرد کسب و کار در سازمانهای تولیدی ایران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 141-163]
  • نصیری، معصومه ارتقای آمادگی استراتژیک برای مدیریت بحران در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 123-140]
  • نوغانی‌دخت‌بهمنی، محسن مشارکت در فعالیت های گروهی مدیریت استراتژیک و بهره وری [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 15-34]

ی

  • یزدانی، بهرنگ تأثیر قابلیت‌ تفکر استراتژیک مدیران ارشد بر موفقیت شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 143-159]