آ
-
آذر، عادل
تحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
-
آذر، عادل
تبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 83-102]
ا
-
احمدی نژاد، مصطفی
ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تأمینکننده و واسطه [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 111-129]
-
اخوان خرازیان، مریم
تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 149-164]
-
اعرابی، سیدمحمد
استراتژیهای مالی و بازده سهام شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 141-166]
-
اکبری، نعمت الله
آسیب شناسی شکاف همسویی راهبرد های فناوری اطلاعات با راهبردهای سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 59-80]
-
البرزی، محمود
الگویی برای همسویی راهبرد عملیات و راهبرد کسب و کار در سازمانهای تولیدی ایران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 141-163]
-
الوانی، سید مهدی
الگوی استراتژی گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 99-116]
-
امینی، محمد تقی
ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تأمینکننده و واسطه [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 111-129]
ب
-
بابالحوائجی، مجید
تدوین برنامه استراتژیک بهداشت، ایمنی و محیط زیست (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 61-82]
-
بنائیان، حمید
توازن مجدد راهبردی سبد داراییهای سرمایهگذاری [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 37-58]
پ
-
پرهیزگار، محمدمهدی
تبیین نقشه اجرایی برنامه استراتژیک بنگاهها [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 35-60]
-
پورصادق، ناصر
تأثیر قابلیت تفکر استراتژیک مدیران ارشد بر موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 143-159]
ت
-
توکلیان، سعید
شناسایی مؤلفههای بازاریابی نوآورانه در شرکتهای کوچک و متوسط فناوری محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 83-98]
ج
-
جزنی، مینا
تبیین نقشه اجرایی برنامه استراتژیک بنگاهها [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 35-60]
-
جمالی کاپک، شهرام
جذابیت فرصتهای صنعت اوراق کشتی در ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 59-81]
ح
-
حاجی کریمی، عباسعلی
تحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
-
حسینی، سید محمود
توسعه الگوی مزیت رقابتی پورتر و کاربرد آن در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 63-82]
-
حسینی، سید محمود
طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]
-
حمیدیزاده، محمدرضا
نظریه زمان و آینده پژوهی براساس نظریه فهم و درک [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 81-101]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]
خ
-
خدابخش، عباس
معماری راهبردی سرمایه انسانی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 15-36]
-
خداداد حسینی، سید حمید
طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]
-
خلیلی شورینی، سهراب
الگویی برای همسویی راهبرد عملیات و راهبرد کسب و کار در سازمانهای تولیدی ایران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 141-163]
-
خورشیدی، غلامحسین
معماری راهبردی سرمایه انسانی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 15-36]
د
-
داناییفرد، حسن
ارتقای آمادگی استراتژیک برای مدیریت بحران در بیمارستانهای دولتی و خصوصی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 123-140]
-
درویش، حسن
الگوی استراتژی گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 99-116]
-
دعائی، حبیب الله
تأثیر برنامه ریزی راهبردی مشارکتی در برداشت های کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 33-61]
-
دهقانان، حامد
تحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
ر
-
ربانی مهر، مائده
اولویتبندی توانمندسازهای EFQM با استفاده از تکنیک QFD [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 131-148]
-
رزمجوئی، محرم
استراتژیهای مالی و بازده سهام شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 141-166]
-
رضائی، مهدی
ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تأمینکننده و واسطه [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 111-129]
-
رضائیان، علی
تحلیل میان سطحی تأثیر رهبری تحولی و روابط گروه کاری بر توانایی حل مسأله و رفتارهای نوآورانه کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 15-31]
-
رضائیان، علی
تبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 83-102]
-
رضوانی، مهران
شناسایی مؤلفههای بازاریابی نوآورانه در شرکتهای کوچک و متوسط فناوری محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 83-98]
-
روزبهانه، داریوش
توسعه الگوی مزیت رقابتی پورتر و کاربرد آن در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 63-82]
ز
-
زمانی، فائزه
قابلیت های مهندسی مجدد برای بهبود راهبردهای رقابتی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 103-117]
س
-
سبحانیفرد، یاسر
تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 149-164]
-
سرورنژاد، سمانه
تعیین راهبردهای نوین بانکداری در میزان پذیرش کاربران سرویس بانکداری همراه در بانکهای خصوصی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 39-57]
-
سعیدا اردکانی، سعید
تحلیل منابع نامشهود و رفتار صادراتی بر پایه نظریه منبع محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 117-142]
-
سلیمیان، حسین
الگویی برای همسویی راهبرد عملیات و راهبرد کسب و کار در سازمانهای تولیدی ایران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 141-163]
-
سیاره، جعفر
جذابیت فرصتهای صنعت اوراق کشتی در ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 59-81]
-
سینکایی، حسن
مدیریت دانش در سازمان های تولیدی برای رسیدن به کلاس جهانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 15-38]
ش
-
شاکر، شبنم
تدوین برنامه استراتژیک بهداشت، ایمنی و محیط زیست (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 61-82]
-
شاه بیکی، محمدمهدی
تأثیر برنامه ریزی راهبردی مشارکتی در برداشت های کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 33-61]
-
شاهین، آرش
اولویتبندی توانمندسازهای EFQM با استفاده از تکنیک QFD [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 131-148]
ص
-
صالحی صدقیانی، جمشید
تعیین راهبردهای نوین بانکداری در میزان پذیرش کاربران سرویس بانکداری همراه در بانکهای خصوصی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 39-57]
-
صالحی صدقیانی، جمشید
الگوی استراتژی گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 99-116]
ط
-
طالبی، کامبیز
شناسایی مؤلفههای بازاریابی نوآورانه در شرکتهای کوچک و متوسط فناوری محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 83-98]
-
طباطبایی نسب، سید محمد
تحلیل منابع نامشهود و رفتار صادراتی بر پایه نظریه منبع محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 117-142]
-
طبرسا، غلامعلی
معماری راهبردی سرمایه انسانی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 15-36]
-
طبرسا، غلامعلی
تبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 83-102]
ع
-
عالم تبریز، اکبر
ارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
-
عباسپور، مجتبی
جذابیت فرصتهای صنعت اوراق کشتی در ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 59-81]
-
عباس زاده، حسن
الگوی استراتژی گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی ایران [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 99-116]
-
عطافر، علی
آسیب شناسی شکاف همسویی راهبرد های فناوری اطلاعات با راهبردهای سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 59-80]
-
علیخانی، حمید
تبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 83-102]
-
علی محمدلو، مسلم
تدوین برنامه استراتژیک بهداشت، ایمنی و محیط زیست (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 61-82]
ف
-
فارسیجانی، حسن
مدیریت دانش در سازمان های تولیدی برای رسیدن به کلاس جهانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 15-38]
-
فدائینژاد، محمد اسماعیل
توازن مجدد راهبردی سبد داراییهای سرمایهگذاری [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 37-58]
-
فرهنگ نژاد، محمد علی
تحلیل منابع نامشهود و رفتار صادراتی بر پایه نظریه منبع محور [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 117-142]
ق
-
قربانی، محمد جواد
تدوین برنامه استراتژیک بهداشت، ایمنی و محیط زیست (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 61-82]
-
قره چه، منیژه
ارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
-
قوچانی، فرخ
قابلیت های مهندسی مجدد برای بهبود راهبردهای رقابتی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 103-117]
ک
-
کرمپور، عبدالحسین
ارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 119-140]
-
کسایی، مسعود
طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]
گ
-
گنجی بیدمشک، الفت
آسیب شناسی شکاف همسویی راهبرد های فناوری اطلاعات با راهبردهای سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 59-80]
ل
-
لشکربلوکی، مجتبی
طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 83-109]
م
-
مداح، مرتضی
راهبرد پویاییشناسی تأثیر دانش بر عملکرد و پایدارسازی رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 103-122]
-
مروتی شریفآبادی، علی
راهبرد پویاییشناسی تأثیر دانش بر عملکرد و پایدارسازی رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 103-122]
-
مسعودی، حمید
مشارکت در فعالیت های گروهی مدیریت استراتژیک و بهره وری [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 15-34]
-
میرغفوری، سیدحبیبالله
راهبرد پویاییشناسی تأثیر دانش بر عملکرد و پایدارسازی رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 103-122]
-
میرقادری، سیدهادی
تدوین برنامه استراتژیک بهداشت، ایمنی و محیط زیست (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 61-82]
ن
-
ناظمی، جمشید
الگویی برای همسویی راهبرد عملیات و راهبرد کسب و کار در سازمانهای تولیدی ایران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 141-163]
-
نصیری، معصومه
ارتقای آمادگی استراتژیک برای مدیریت بحران در بیمارستانهای دولتی و خصوصی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 123-140]
-
نوغانیدختبهمنی، محسن
مشارکت در فعالیت های گروهی مدیریت استراتژیک و بهره وری [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 15-34]
ی
-
یزدانی، بهرنگ
تأثیر قابلیت تفکر استراتژیک مدیران ارشد بر موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 143-159]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد