آ
-
آذر، عادل
طراحی نظام مدیریت راهبردی ریسک زنجیره تأمین صنعت خودروسازی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 97-114]
-
آقاجانی، حسنعلی
طراحی نظام مدیریت راهبردی ریسک زنجیره تأمین صنعت خودروسازی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 97-114]
ا
-
ابوالحسنی، اصغر
تدوین الگوی سه محوری توسعه صنعت گردشگری ایران با تأکید بر ورود گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 77-99]
-
اسماعیل پور، حسن
شناسایی و طبقهبندی مؤلفههای مصرف آگاهانه [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 129-147]
-
اکبری پشم، فاطمه
طراحی الگوی پاسخ گویی جبران خدمات مدیران ارشد دولتی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 139-162]
-
امینی، محمدتقی
تدوین الگوی سه محوری توسعه صنعت گردشگری ایران با تأکید بر ورود گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 77-99]
-
انبیایی، محمدرضا
تبیین استراتژیهای تبلیغات سیاسی داوطلبان انتخابات ریاستجمهوری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 115-130]
-
ایرجی، مهروز
استراتژی طراحی مدل تولید پایدار صنایع [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 75-96]
-
ایزی، نادیا
کارکردهای سازگاری میان فرهنگی بر خصیصههای شخصیتی و عملکرد شغلی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 163-185]
ب
-
بامدادصوفی، جهانیار
عوامل مؤثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 113-128]
-
باورصاد، بلقیس
تأثیر چابکی راهبردی بر پاسخگویی عملیاتی و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 65-83]
-
بنیادی، علی
تدوین راهبردهای تکامل فرهنگ سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-84]
-
بیرجندی، مسعود
خلق ارزشهای خرید مطلوبیّتگرایانه و لذّتگرایانه بر رضایت و وفاداری به مراکز خرید۱ [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 101-119]
-
بیگزاده عباسی، فرزانه
کارکردهای سازگاری میان فرهنگی بر خصیصههای شخصیتی و عملکرد شغلی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 163-185]
پ
-
پرهیزگار، محمد مهدی
تدوین الگوی سه محوری توسعه صنعت گردشگری ایران با تأکید بر ورود گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 77-99]
-
پرهیزگار، محمدمهدی
طراحی الگوی فرهنگ نوآوری و راههای ارتقای آن در شرکتهای تولیدی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 19-51]
-
پورکیانی، مسعود
کارکردهای سازگاری میان فرهنگی بر خصیصههای شخصیتی و عملکرد شغلی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 163-185]
-
پورکیانی، مسعود
تبیین الگوی ارزشگذاری دستگاههای اجرایی برای نیل به سطح بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 191-216]
-
پویا، علیرضا
قابلیتهای پویای سازمانی و انعطافپذیری [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 41-63]
ت
-
تقوا، محمدرضا
الگوی راهبردی تأمین مالی پروژههای زیرساختی پهن باند با اقتصاد تعاونی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 143-167]
-
توکلی، احمد
قابلیتهای پویای سازمانی و انعطافپذیری [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 41-63]
ث
-
ثانویفرد، رسول
استراتژی طراحی مدل تولید پایدار صنایع [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 75-96]
ج
-
جعفری، زهره
ارزیابی کارکرد راهبردهای ارتباطی بر تجاریسازی طرحهای پژوهشی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 131-164]
-
جنُگ، عباس
مفهومسازی بومی: روشنفکران و بیماری هلندی در ایران [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 187-211]
ح
-
حسنقلی پور، طهمورث
راهکارهای دستیابی به الگوی مرجعیت خبری شبکههای اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 111-142]
-
حسینی، میرزا حسن
طراحی الگوی فرهنگ نوآوری و راههای ارتقای آن در شرکتهای تولیدی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 19-51]
-
حسینیان، شهامت
تدوین راهبرد فرآیند نگهداشت منابع انسانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 19-39]
-
حقیقی، محمد
خلق ارزشهای خرید مطلوبیّتگرایانه و لذّتگرایانه بر رضایت و وفاداری به مراکز خرید۱ [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 101-119]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
تأثیر توانمندیهای محوری بنگاههای اقتصادی مواد غذایی بر آمادگی ورود به بازارهای بینالمللی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 53-76]
-
حیدربیگی، شهلا
همسوسازی اجرای طرحهای پژوهشی با استراتژی پژوهش [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 165-188]
-
حیدریه، سید عبدالله
یکپارچهسازی رویکرد راهبردی و بازاریابی خلق ارزش پایدار [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 19-52]
خ
-
خان محمدی اطاقسرا، مرتضی
عوامل مؤثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 113-128]
-
خباز باویل، صمد
تدوین الگوی سه محوری توسعه صنعت گردشگری ایران با تأکید بر ورود گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 77-99]
-
خداویسی، حسن
ارزیابی نقش مشوقهای مالیاتی شرکتهای تجاری و تأثیر آن بر اقتصاد منطقهای [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 149-167]
-
خوبیان، مهدی
قابلیتهای پویای سازمانی و انعطافپذیری [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 41-63]
-
خیری، بهرام
شناسایی و طبقهبندی مؤلفههای مصرف آگاهانه [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 129-147]
د
-
دارابیان، پگاه
تأثیر چابکی راهبردی بر پاسخگویی عملیاتی و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 65-83]
-
دانایی، ابوالفضل
یکپارچهسازی رویکرد راهبردی و بازاریابی خلق ارزش پایدار [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 19-52]
-
دهقانان، حامد
عوامل مؤثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 113-128]
-
دولت آبادی، عبداله
مفهومسازی بومی: روشنفکران و بیماری هلندی در ایران [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 187-211]
ر
-
رحیم نیا، فریبرز
قابلیتهای پویای سازمانی و انعطافپذیری [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 41-63]
-
رسولی، رضا
تبیین الگوی راهکارهای بازآفرینی برای سازمانهای اداری کشور [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 121-138]
-
رضائی نژاد، محمّدرضا
الگوی راهبردی تأمین مالی پروژههای زیرساختی پهن باند با اقتصاد تعاونی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 143-167]
-
رضایی، ابراهیم
ارزیابی نقش مشوقهای مالیاتی شرکتهای تجاری و تأثیر آن بر اقتصاد منطقهای [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 149-167]
-
روحانی راد، شاهین
تحلیل ساختار و روند شبکههای موضوعی مدیریت راهبردی در ایران [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 85-112]
-
رودساز، حبیب الله
الگوی راهبردی تأمین مالی پروژههای زیرساختی پهن باند با اقتصاد تعاونی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 143-167]
-
روشندل اربطانی، طاهر
راهکارهای دستیابی به الگوی مرجعیت خبری شبکههای اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 111-142]
ز
-
زرگر، سید محمد
یکپارچهسازی رویکرد راهبردی و بازاریابی خلق ارزش پایدار [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 19-52]
س
-
ساروی مقدم، ناهید
طراحی الگوی فرهنگ نوآوری و راههای ارتقای آن در شرکتهای تولیدی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 19-51]
-
سپهوند، رضا
طراحی الگوی پاسخ گویی جبران خدمات مدیران ارشد دولتی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 139-162]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرفکنندگان با ترجیح برند [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 169-189]
-
سلاجقه، سنجر
یکپارچهسازی شاخصهای خطمشیگذاری فرهنگی کلانشهرها [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 19-44]
-
سلاجقه، سنجر
تبیین الگوی ارزشگذاری دستگاههای اجرایی برای نیل به سطح بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 191-216]
-
سلطان محمدی، آرزو
راهکارهای دستیابی به الگوی مرجعیت خبری شبکههای اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 111-142]
-
سلطانیفر، محمد
ارزیابی کارکرد راهبردهای ارتباطی بر تجاریسازی طرحهای پژوهشی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 131-164]
ش
-
شریعتی جم، حسن
تدوین راهبرد فرآیند نگهداشت منابع انسانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 19-39]
-
شریفی، احسان
تأثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی بر توسعه بازارهای بینالمللی شرکتهای صادراتی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 169-186]
-
شریفی، روح الله
تبیین روحیه فرهنگی تواناسازی و ادراک توانمندی مدیران آموزشی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 85-110]
-
شهبازی، کیومرث
ارزیابی نقش مشوقهای مالیاتی شرکتهای تجاری و تأثیر آن بر اقتصاد منطقهای [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 149-167]
-
شهسواریپور، ناصر
همسوسازی اجرای طرحهای پژوهشی با استراتژی پژوهش [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 165-188]
-
شیخی، ایوب
کارکردهای سازگاری میان فرهنگی بر خصیصههای شخصیتی و عملکرد شغلی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 163-185]
-
شیخی، ایوب
تبیین الگوی ارزشگذاری دستگاههای اجرایی برای نیل به سطح بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 191-216]
ص
-
صیادی، سعید
یکپارچهسازی شاخصهای خطمشیگذاری فرهنگی کلانشهرها [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 19-44]
-
صیادی تورانلو، حسین
همسوسازی اجرای طرحهای پژوهشی با استراتژی پژوهش [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 165-188]
ع
-
عابدی، احسان
الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرفکنندگان با ترجیح برند [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 169-189]
-
عالم نجفی، سید مصطفی
تأثیر گرایش استراتژیک بر رشد کسبوکارهای کوچک و متوسط با میانجیگری عملکرد برند و بازار [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 45-74]
-
علی احمدی، علیرضا
طراحی الگوی فرهنگ نوآوری و راههای ارتقای آن در شرکتهای تولیدی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 19-51]
-
علی احمدی، محمدهادی
تدوین راهبردهای تکامل فرهنگ سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-84]
-
علیقلی، منصوره
شناسایی و طبقهبندی مؤلفههای مصرف آگاهانه [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 129-147]
غ
-
غلامی، عبدالخالق
خلق ارزشهای خرید مطلوبیّتگرایانه و لذّتگرایانه بر رضایت و وفاداری به مراکز خرید۱ [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 101-119]
ف
-
فارسیجانی، حسن
استراتژی طراحی مدل تولید پایدار صنایع [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 75-96]
-
فرامرزی، آلما
طراحی الگوی پاسخ گویی جبران خدمات مدیران ارشد دولتی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 139-162]
-
فرامرزی، آلما
یکپارچهسازی شاخصهای خطمشیگذاری فرهنگی کلانشهرها [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 19-44]
-
فرامرزی، یاسمین
طراحی الگوی پاسخ گویی جبران خدمات مدیران ارشد دولتی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 139-162]
-
فرزان، فروغ
تبیین الگوی ارزشگذاری دستگاههای اجرایی برای نیل به سطح بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 191-216]
-
فرهادیان، علی
طراحی نظام مدیریت راهبردی ریسک زنجیره تأمین صنعت خودروسازی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 97-114]
-
فضلزاده، علیرضا
تبیین استراتژیهای تبلیغات سیاسی داوطلبان انتخابات ریاستجمهوری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 115-130]
گ
-
گنجی، جلال
ارزیابی نقش مشوقهای مالیاتی شرکتهای تجاری و تأثیر آن بر اقتصاد منطقهای [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 149-167]
ل
-
لاجوردی، مسعود
یکپارچهسازی رویکرد راهبردی و بازاریابی خلق ارزش پایدار [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 19-52]
م
-
ماکوئی، احمد
تدوین راهبردهای تکامل فرهنگ سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-84]
-
متفکر آزاد، محمدعلی
تبیین استراتژیهای تبلیغات سیاسی داوطلبان انتخابات ریاستجمهوری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 115-130]
-
مزیدی، علیمحمد
ارزیابی کارکرد راهبردهای ارتباطی بر تجاریسازی طرحهای پژوهشی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 131-164]
-
میراحمدی، علی
تأثیر توانمندیهای محوری بنگاههای اقتصادی مواد غذایی بر آمادگی ورود به بازارهای بینالمللی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 53-76]
-
میرجوادی، سید محمد
الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرفکنندگان با ترجیح برند [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 169-189]
ن
-
نائیجی، محمدجواد
تأثیر گرایش استراتژیک بر رشد کسبوکارهای کوچک و متوسط با میانجیگری عملکرد برند و بازار [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 45-74]
-
ناصحی فر، وحید
عوامل مؤثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 113-128]
-
نصیری زنگ آباد، عباس
تبیین الگوی راهکارهای بازآفرینی برای سازمانهای اداری کشور [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 121-138]
-
نورانی، سیده سپیده
تأثیر گرایش استراتژیک بر رشد کسبوکارهای کوچک و متوسط با میانجیگری عملکرد برند و بازار [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 45-74]
-
نیس، عبدالحسین
تأثیر چابکی راهبردی بر پاسخگویی عملیاتی و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 65-83]
و
-
وحیدی نژاد، اعظم
تبیین روحیه فرهنگی تواناسازی و ادراک توانمندی مدیران آموزشی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 85-110]
ی
-
یحیی زاده فر، محمود
طراحی نظام مدیریت راهبردی ریسک زنجیره تأمین صنعت خودروسازی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 97-114]
-
یزدانی، ناصر
تأثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی بر توسعه بازارهای بینالمللی شرکتهای صادراتی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 169-186]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد