نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل طراحی نظام مدیریت راهبردی ریسک زنجیره تأمین صنعت خودروسازی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 97-114]
  • آقاجانی، حسنعلی طراحی نظام مدیریت راهبردی ریسک زنجیره تأمین صنعت خودروسازی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 97-114]

ا

  • ابوالحسنی، اصغر تدوین الگوی سه محوری توسعه‌ صنعت گردشگری ایران با تأکید بر ورود گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 77-99]
  • اسماعیل پور، حسن شناسایی و طبقه‌بندی مؤلفه‌های مصرف آگاهانه [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 129-147]
  • اکبری پشم، فاطمه‌ طراحی الگوی پاسخ گویی جبران خدمات مدیران ارشد دولتی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 139-162]
  • امینی، محمدتقی تدوین الگوی سه محوری توسعه‌ صنعت گردشگری ایران با تأکید بر ورود گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 77-99]
  • انبیایی، محمدرضا تبیین استراتژی‌های تبلیغات سیاسی داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 115-130]
  • ایرجی، مهروز استراتژی طراحی مدل‌ تولید پایدار صنایع [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 75-96]
  • ایزی، نادیا کارکردهای سازگاری میان فرهنگی بر خصیصه‌های شخصیتی و عملکرد شغلی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 163-185]

ب

  • بامدادصوفی، جهانیار عوامل مؤثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 113-128]
  • باورصاد، بلقیس تأثیر چابکی راهبردی بر پاسخگویی عملیاتی و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 65-83]
  • بنیادی، علی تدوین راهبردهای تکامل فرهنگ ‌سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-84]
  • بیرجندی، مسعود خلق ارزش‌های خرید مطلوبیّت‌گرایانه و لذّت‌گرایانه بر رضایت و وفاداری به مراکز خرید۱ [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 101-119]
  • بیگ‌زاده عباسی، فرزانه کارکردهای سازگاری میان فرهنگی بر خصیصه‌های شخصیتی و عملکرد شغلی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 163-185]

پ

  • پرهیزگار، محمد مهدی تدوین الگوی سه محوری توسعه‌ صنعت گردشگری ایران با تأکید بر ورود گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 77-99]
  • پرهیزگار، محمدمهدی طراحی الگوی فرهنگ نوآوری و راه‌های ارتقای آن در شرکت‌های تولیدی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 19-51]
  • پورکیانی، مسعود کارکردهای سازگاری میان فرهنگی بر خصیصه‌های شخصیتی و عملکرد شغلی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 163-185]
  • پورکیانی، مسعود تبیین الگوی ارزش‌گذاری دستگاه‌های اجرایی برای نیل به سطح بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 191-216]
  • پویا، علیرضا قابلیت‌های پویای سازمانی و انعطاف‌پذیری [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 41-63]

ت

  • تقوا، محمدرضا الگوی راهبردی تأمین مالی پروژه‌های زیرساختی پهن باند با اقتصاد تعاونی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 143-167]
  • توکلی، احمد قابلیت‌های پویای سازمانی و انعطاف‌پذیری [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 41-63]

ث

  • ثانوی‌فرد، رسول استراتژی طراحی مدل‌ تولید پایدار صنایع [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 75-96]

ج

  • جعفری، زهره ارزیابی کارکرد راهبردهای ارتباطی بر تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 131-164]
  • جنُگ، عباس مفهوم‌سازی بومی: روشنفکران و بیماری هلندی در ایران [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 187-211]

ح

  • حسنقلی پور، طهمورث راهکارهای دستیابی به الگوی مرجعیت خبری شبکه‌های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 111-142]
  • حسینی، میرزا حسن طراحی الگوی فرهنگ نوآوری و راه‌های ارتقای آن در شرکت‌های تولیدی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 19-51]
  • حسینیان، شهامت تدوین راهبرد فرآیند نگهداشت منابع انسانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 19-39]
  • حقیقی، محمد خلق ارزش‌های خرید مطلوبیّت‌گرایانه و لذّت‌گرایانه بر رضایت و وفاداری به مراکز خرید۱ [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 101-119]
  • حمیدی زاده، محمدرضا تأثیر توانمندی‌های محوری بنگاه‌های اقتصادی مواد غذایی بر آمادگی ورود به بازارهای بین‌المللی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 53-76]
  • حیدربیگی، شهلا همسوسازی اجرای طرح‌های پژوهشی با استراتژی پژوهش [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 165-188]
  • حیدریه، سید عبدالله یکپارچه‌سازی رویکرد راهبردی و بازاریابی خلق ارزش پایدار [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 19-52]

خ

  • خان محمدی اطاقسرا، مرتضی عوامل مؤثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 113-128]
  • خباز باویل، صمد تدوین الگوی سه محوری توسعه‌ صنعت گردشگری ایران با تأکید بر ورود گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 77-99]
  • خداویسی، حسن ‌ارزیابی نقش مشوق‌های مالیاتی شرکت‌های تجاری و تأثیر آن بر اقتصاد منطقه‌ای [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 149-167]
  • خوبیان، مهدی قابلیت‌های پویای سازمانی و انعطاف‌پذیری [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 41-63]
  • خیری، بهرام شناسایی و طبقه‌بندی مؤلفه‌های مصرف آگاهانه [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 129-147]

د

  • دارابیان، پگاه تأثیر چابکی راهبردی بر پاسخگویی عملیاتی و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 65-83]
  • دانایی، ابوالفضل یکپارچه‌سازی رویکرد راهبردی و بازاریابی خلق ارزش پایدار [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 19-52]
  • دهقانان، حامد عوامل مؤثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 113-128]
  • دولت آبادی، عبداله مفهوم‌سازی بومی: روشنفکران و بیماری هلندی در ایران [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 187-211]

ر

  • رحیم نیا، فریبرز قابلیت‌های پویای سازمانی و انعطاف‌پذیری [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 41-63]
  • رسولی، رضا تبیین الگوی راهکارهای بازآفرینی برای سازمان‌های اداری کشور [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 121-138]
  • رضائی نژاد، محمّدرضا الگوی راهبردی تأمین مالی پروژه‌های زیرساختی پهن باند با اقتصاد تعاونی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 143-167]
  • رضایی، ابراهیم ‌ارزیابی نقش مشوق‌های مالیاتی شرکت‌های تجاری و تأثیر آن بر اقتصاد منطقه‌ای [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 149-167]
  • روحانی راد، شاهین تحلیل ساختار و روند شبکه‌های موضوعی مدیریت راهبردی در ایران [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 85-112]
  • رودساز، حبیب الله الگوی راهبردی تأمین مالی پروژه‌های زیرساختی پهن باند با اقتصاد تعاونی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 143-167]
  • روشندل اربطانی، طاهر راهکارهای دستیابی به الگوی مرجعیت خبری شبکه‌های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 111-142]

ز

  • زرگر، سید محمد یکپارچه‌سازی رویکرد راهبردی و بازاریابی خلق ارزش پایدار [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 19-52]

س

  • ساروی مقدم، ناهید طراحی الگوی فرهنگ نوآوری و راه‌های ارتقای آن در شرکت‌های تولیدی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 19-51]
  • سپهوند، رضا طراحی الگوی پاسخ گویی جبران خدمات مدیران ارشد دولتی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 139-162]
  • سعیدنیا، حمیدرضا الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرف‌کنندگان با ترجیح برند [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 169-189]
  • سلاجقه، سنجر یکپارچه‌سازی شاخص‌های خط‌مشی‌گذاری فرهنگی کلان‌شهرها [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 19-44]
  • سلاجقه، سنجر تبیین الگوی ارزش‌گذاری دستگاه‌های اجرایی برای نیل به سطح بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 191-216]
  • سلطان محمدی، آرزو راهکارهای دستیابی به الگوی مرجعیت خبری شبکه‌های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 111-142]
  • سلطانی‌فر، محمد ارزیابی کارکرد راهبردهای ارتباطی بر تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 131-164]

ش

  • شریعتی جم، حسن تدوین راهبرد فرآیند نگهداشت منابع انسانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 19-39]
  • شریفی، احسان تأثیر ‌قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر توسعه بازارهای بین‌المللی شرکت‌های صادراتی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 169-186]
  • شریفی، روح الله تبیین روحیه فرهنگی تواناسازی و ادراک توانمندی مدیران آموزشی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 85-110]
  • شهبازی، کیومرث ‌ارزیابی نقش مشوق‌های مالیاتی شرکت‌های تجاری و تأثیر آن بر اقتصاد منطقه‌ای [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 149-167]
  • شهسواری‌پور، ناصر همسوسازی اجرای طرح‌های پژوهشی با استراتژی پژوهش [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 165-188]
  • شیخی، ایوب کارکردهای سازگاری میان فرهنگی بر خصیصه‌های شخصیتی و عملکرد شغلی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 163-185]
  • شیخی، ایوب تبیین الگوی ارزش‌گذاری دستگاه‌های اجرایی برای نیل به سطح بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 191-216]

ص

  • صیادی، سعید یکپارچه‌سازی شاخص‌های خط‌مشی‌گذاری فرهنگی کلان‌شهرها [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 19-44]
  • صیادی تورانلو، حسین همسوسازی اجرای طرح‌های پژوهشی با استراتژی پژوهش [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 165-188]

ط

ع

  • عابدی، احسان الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرف‌کنندگان با ترجیح برند [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 169-189]
  • عالم ‌نجفی، سید مصطفی تأثیر گرایش استراتژیک بر رشد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با میانجیگری عملکرد برند و بازار [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 45-74]
  • علی احمدی، علیرضا طراحی الگوی فرهنگ نوآوری و راه‌های ارتقای آن در شرکت‌های تولیدی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 19-51]
  • علی احمدی، محمدهادی تدوین راهبردهای تکامل فرهنگ ‌سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-84]
  • علیقلی، منصوره شناسایی و طبقه‌بندی مؤلفه‌های مصرف آگاهانه [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 129-147]

غ

  • غلامی، عبدالخالق خلق ارزش‌های خرید مطلوبیّت‌گرایانه و لذّت‌گرایانه بر رضایت و وفاداری به مراکز خرید۱ [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 101-119]

ف

  • فارسیجانی، حسن استراتژی طراحی مدل‌ تولید پایدار صنایع [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 75-96]
  • فرامرزی، آلما طراحی الگوی پاسخ گویی جبران خدمات مدیران ارشد دولتی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 139-162]
  • فرامرزی، آلما یکپارچه‌سازی شاخص‌های خط‌مشی‌گذاری فرهنگی کلان‌شهرها [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 19-44]
  • فرامرزی، یاسمین طراحی الگوی پاسخ گویی جبران خدمات مدیران ارشد دولتی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 139-162]
  • فرزان، فروغ تبیین الگوی ارزش‌گذاری دستگاه‌های اجرایی برای نیل به سطح بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 191-216]
  • فرهادیان، علی طراحی نظام مدیریت راهبردی ریسک زنجیره تأمین صنعت خودروسازی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 97-114]
  • فضل‌زاده، علیرضا تبیین استراتژی‌های تبلیغات سیاسی داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 115-130]

ق

گ

  • گنجی، جلال ‌ارزیابی نقش مشوق‌های مالیاتی شرکت‌های تجاری و تأثیر آن بر اقتصاد منطقه‌ای [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 149-167]

ل

  • لاجوردی، مسعود یکپارچه‌سازی رویکرد راهبردی و بازاریابی خلق ارزش پایدار [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 19-52]

م

  • ماکوئی، احمد تدوین راهبردهای تکامل فرهنگ ‌سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 53-84]
  • متفکر آزاد، محمدعلی تبیین استراتژی‌های تبلیغات سیاسی داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 115-130]
  • مزیدی، علی‌محمد ارزیابی کارکرد راهبردهای ارتباطی بر تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 131-164]
  • میراحمدی، علی تأثیر توانمندی‌های محوری بنگاه‌های اقتصادی مواد غذایی بر آمادگی ورود به بازارهای بین‌المللی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 53-76]
  • میرجوادی، سید محمد الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرف‌کنندگان با ترجیح برند [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 169-189]

ن

  • نائیجی، محمدجواد تأثیر گرایش استراتژیک بر رشد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با میانجیگری عملکرد برند و بازار [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 45-74]
  • ناصحی فر، وحید عوامل مؤثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 113-128]
  • نصیری زنگ آباد، عباس تبیین الگوی راهکارهای بازآفرینی برای سازمان‌های اداری کشور [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 121-138]
  • نورانی، سیده سپیده تأثیر گرایش استراتژیک بر رشد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با میانجیگری عملکرد برند و بازار [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 45-74]
  • نیس، عبدالحسین تأثیر چابکی راهبردی بر پاسخگویی عملیاتی و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 65-83]

و

  • وحیدی نژاد، اعظم تبیین روحیه فرهنگی تواناسازی و ادراک توانمندی مدیران آموزشی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 85-110]

ی

  • یحیی زاده فر، محمود طراحی نظام مدیریت راهبردی ریسک زنجیره تأمین صنعت خودروسازی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 97-114]
  • یزدانی، ناصر تأثیر ‌قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر توسعه بازارهای بین‌المللی شرکت‌های صادراتی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 169-186]