1. استیسی ر. د؛ ترجمه رحمانسرشت، حسین؛ خلیلنژاد، شهرام؛ هاشمی، علیرضا. (1390). مدیریت راهبردی و پویاییهای سازمان: چالش پیچیدگی، انتشارات دوران.
2. جانسون، ج؛ لنگی، الف؛ ویتینگتون، ر؛ ترجمه رحمانسرشت، حسین؛ خلیلنژاد، شهرام. (1391)، شکلگیری راهبرد در عمل، انتشارات علمی.
3. خاشعی، وحید؛ حسینی، سید محمود. (1391). درآمدی به کنترل راهبردی؛ مورد مطالعه چشمانداز راهبردی نهاد کتابخانههای عمومی کشور، فصلنامه تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 18(2)، 217-240.
4. داناییفرد، حسن؛ الوانی، مهدی؛ آذر، عادل. (1383). روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع، انتشارات صفار.
5. داناییفرد، حسن؛ امامی، سید مجتبی. (1386). راهبردهای پژوهش کیفی: تأملی بر نظریهپردازی داده بنیاد، دو فصلنامه اندیشه مدیریت راهبردی، سال اول، شماره دوم: 69-97.
6. داناییفرد، حسن. (1384). تئوری پردازی با استفاده از رویکرد استقرایی: راهبرد مفهومسازی تئوری بنیادی، دانشور رفتار، سال یازدهم، شماره دوازدهم: 55-70.
7. دهقانان، حامد؛ هرندی، عطاءاله. (1393). بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی انتقال دانش (مطالعه موردی شرکتهای دانشبنیان ایرانی فعال در حوزه فناوری اطلاعات)، فصلنامه مدیریت نوآوری، سال سوم، شماره 1، 1-22.
8. Creswell, J. W., & Miller, D. L. (2000). Determining Validity in Qualitative Inquiry, Theory into Practice, 39, 124-130.
9. Edwards, A., Skinner, J. (2009). Qualitative research in strategic management, Oxford: Butter Worth-Heinmann.
10. Grant, R. (2002). Corporate strategy: Managing scope and strategy content; In A. Pettigrew, Handbook of Strategy and Management, London: Sage.
11. Hardy, C., Palmer, I., Phillips, N. (2000). Discourse as a strategic resource, Human Relations, 53.
12. Orlikowski, W. (2002). Knowing in practice: Enacting a collective capability in distributive organizing, Organization Science, 13 (3).
13. Strauss, A. & Corbin, J. (1998). Basics of qualitative research. Newbury Park, CT: Sage.
14. Tavakoli, I. & Perks, Keith J. H. (2001). The Development of a Strategic Control System for the Management of Strategic Change, Strategic Change, 10, 297-305.
15. Yeniyurt, S. (2003). A Literature Review and Integrative Performance Measurement Framework for Multinational Companies. Marketing Intelligence & planning, 21 (3), 134 – 142.