%0 Journal Article %T رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان‏های چابک ایرانی %J فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی %I انجمن مدیریت راهبردی ایران %Z 2228-6853 %A مرادی, بابک %A جزنی, نسرین %A عالم تبریز, اکبر %A هادی‌زاده, اکرم %D 2016 %\ 08/22/2016 %V 7 %N 26 %P 101-125 %! رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان‏های چابک ایرانی %K ارزش پیشنهادی برند به مشتری %K ارزش پیشنهادی برند به کارکنان %K برند محصول %K برند سازمان %K برند کارفرما %R %X      این پژوهش با هدف طراحی رویکردی راهبردی به برند، بر اساس ارزش پیشنهادی در سازمان‎های چابک ایرانی صورت گرفته است. روش پژوهش استقرایی‎ و متکی بر نظریه­سازی داده­‌بنیاد است. نخست پیشینه پژوهش در حوزه مطالعات ارزش، برند و چابکی ارائه می‌­شود، سپس با پانزده تن از مدیران ارشد سازمان‎های چابک ایرانی مصاحبه شده است. سپس، با رویکرد داده‌­بنیاد، ماهیت برند راهبردی و فرآیند شکل‎گیری آن شناسایی شده و جایگاه هر یک از عناصر تشکیل­‌دهنده الگوی برندسازی بنیادین در سازمان­‌های چابک ایرانی در قالب مدلی مفهومی ارائه شده است. مدل استخراج شده در برگیرنده عواملی نظیر، تدوین راهبرد و چشم­‌انداز، ارزش‎های سازمانی و پرورش فرهنگ، تبیین و تدوین ارزش پیشنهادی برند (به مشتری، کارکنان و ذی­نفعان)، تبیین و تقویت برند (محصول، کارفرما، سازمان) و برند راهبردی در فضای چابکی سازمانی است. %U https://www.smsjournal.ir/article_88567_2da4f48e3639ae14a470d988b773ffd7.pdf