%0 Journal Article %T تاثیر نوآوری سازمانی بر عملکرد صادراتی با نقش میانجی نوآوری فناورانه تحول‌گرا و گسترده %J فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی %I انجمن مدیریت راهبردی ایران %Z 2228-6853 %A مولایی, اکبر %A یزدانی, ناصر %A کاظمی, فاطمه %D 2022 %\ 03/21/2022 %V 13 %N 49 %P 145-163 %! تاثیر نوآوری سازمانی بر عملکرد صادراتی با نقش میانجی نوآوری فناورانه تحول‌گرا و گسترده %K کلیدواژه ها: "نوآوری سازمانی" %K "عملکرد صادرات" %K "نوآوری فناورانه رادیکالی و گسترده" %R 10.22034/smsj.2022.120612 %X هدف از انجام این پژوهش، بررسی تاثیر نوآوری سازمانی بر عملکرد صادراتی با در نظر گرفتن  نقش میانجی نوآوری فناورانه تحول‌گرا و گسترده است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش گردآوری داده‌ها، پیمایشی (میدانی) به شمار می رود. ابزار گردآوری داده‌ها پرسشنامة بوده و جامعه آماری تحقیق شامل تمامی کارکنان و مدیران شرکت مواد غذایی صنایع شیر ایران واقع در شهر تهران بوده و حجم نمونه این تحقیق 213 نفر می‌باشد. به منظور تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه های تحقیق از مدل معادلات ساختاری به کمک نرم افزار LISREL و نرم افزار SPSS  استفاده شده است. براساس یافته های این پژوهش نتایج نشان می دهد که نوآوری سازمانی بر عملکرد صادراتی تاثیر دارد، همچنین نوآوری سازمانی بر نوآوری فناورانه تحول‌گرا و نوآوری فناورانه گسترده تاثیر دارد در نهایت هر دو متغیر نوآوری فناورانه  تحول‌گرا  و نوآوری فناورانه گسترده بر عملکرد صادراتی تاثیر دارد. %U https://www.smsjournal.ir/article_120612_6c828df0314186c4727b6e4eb49d33cf.pdf