کلیدواژه‌ها = توسعه محصولات جدید
تأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری

دوره 12، شماره 47، مهر 1400، صفحه 229-249

باقر عسگرنژاد نوری؛ قاسم زارعی؛ علیرضا حمیدزاده اربابی؛ الله یار بیگی فیروزی


بررسی نقش رهبری تحول‌آفرین و تفکر استراتژیک بر توسعه محصولات جدید

دوره 10، شماره 39، آذر 1398، صفحه 65-88

غلامرضا سلیمی؛ داریوش طهماسبی آقبلاغی؛ امیر حسین فرمهینی فراهانی