کلیدواژه‌ها = شرکت‌های کوچک و متوسط
بررسی اثرات دیجیتالی‌شدن بر عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط با تاکید بر نقش میانجی آمادگی صادراتی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 دی 1402

10.22034/smsj.2023.390486.1819

اشکان گلدوز؛ امیر ذاکری؛ رحیم خانی زاد


تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر انعطاف پذیری استراتژیک شرکت با گرایش کارآفرینانه

دوره 14، شماره 54، تیر 1402، صفحه 195-212

10.22034/smsj.2023.173204

فائزه اکبری؛ عباسعلی رستگار؛ سیدعباس ابراهیمی


الگوی ارتقاء عملکرد سازمانی با کارآفرینی راهبردی

دوره 7، شماره 26، شهریور 1395، صفحه 147-167

پرویز کفچه؛ آرمان احمدی زاد؛ آرمان ساعدپناه


تدوین راهبرد جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در بستر تجارت جهانی

دوره 6، شماره 24، اسفند 1394، صفحه 19-37

پریوش زاهدی تهرانی؛ ابراهیم وکیل یزدی؛ فاطمه خواجه فینی


شناسایی مؤلفه‌های بازاریابی نوآورانه در شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری محور

دوره 2، شماره 7، آذر 1390، صفحه 83-98

مهران رضوانی؛ کامبیز طالبی؛ سعید توکلیان