نویسنده = سید حمید خداداد حسینی
طراحی مدل یکپارچه استراتژی سازی در چرخه عمر زیست بوم کسب وکار با روش فراترکیب

دوره 15، شماره 57، فروردین 1403

10.22034/smsj.2023.376406.1759

محمدحسین یوسفیان؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ علی شایان


مرور نظام مند پژوهش های شبکه سازی کسب و کارها در صنعت محصولات و سیستم های پیچیده (م.س.پ)

دوره 14، شماره 56، دی 1402

10.22034/smsj.2023.176432

سعید عباس نژاد؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ امیرمحمد کلابی


فهم نمونه مبانی معرفت‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن (با نمونۀ سورۀ انفال)

دوره 14، شماره 56، دی 1402

10.22034/smsj.2022.342439.1670

مرضیه بخشی ریزی؛ اسدالله کرد نائیج؛ احمد آکوچکیان؛ سید حمید خداداد حسینی


شناسایی و مفهوم‌پردازی محرک‌های همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

دوره 10، شماره 40، بهمن 1398، صفحه 19-43

الهام وحیدی نیا؛ معصومه حسین زاده شهری؛ سید حمید خداداد حسینی؛ ندا عبدالوند


تبیین نقش میانجی قابلیت‌های پویا در راهبرد کسب مزیت رقابتی رابطه محور

دوره 7، شماره 28، اسفند 1395، صفحه 169-189

اسماعیل شاه‌طهماسبی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردنائیج


طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت

دوره 2، شماره 5، خرداد 1390، صفحه 83-109

سید حمید خداداد حسینی؛ محمدرضا حمیدی زاده؛ سید محمود حسینی؛ مسعود کسایی؛ مجتبی لشکربلوکی