نویسنده = %D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7 %D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7
الگویابی ارزش‌آفرینی برند در برندگرایی با تأکید بر کیفیت خدمات

دوره 10، شماره 39، آذر 1398، صفحه 121-151

سید محمد میرجوادی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ احسان َعابدی


الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرف‌کنندگان با ترجیح برند

دوره 9، شماره 36، اسفند 1397، صفحه 169-189

سید محمد میرجوادی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ احسان عابدی